مهاجرت سرمایه گذاری در نیوزلند

سرمایه گذاری در نیوزلند

سرمایه گذاری در نیوزلند

اگر فردی متقاضی سرمایه گذاری در یک کشور دور افتاده و در عین حال با کیفیت باشد بی شک به سرمایه گذاری در نیوزلند فکر می کند. اقتصاد و سرمایه گذاری در نیوزلند اولین نکته ای است که برای هر کسی که قصد مهاجرت به این سرزمین را دارد حائز اهمیت است. لذا باید دانست که کشور نیوزلند با سیاست گذاری های درست و مدیریت درستی که دارد توانسته با واحد پولی دلار نیوزلند به جایگاه مناسبی از رتبه بندی جهانی از نظر اقتصادی، فرهنگی، موقعیت و میزان رضایت اجتماعی برسد. این مقاله به بررسی شرایط سرمایه گذاری در نیوزلند پرداخته می شود که توسط مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است.

شرایط سرمایه گذاری در نیوزلند

سرمایه گذاری در کشور نیوزلند می تواند به اشکال و انواع مختلف انجام پذیرد. اما آنچه اهمیت دارد این است که متقاضی خواهان دریافت اقامت روی این اشکال از سرمایه گذاری است یا صرفا سوددهی آن مد نظر است. لذا اگر فرد به قصد دریافت اقامت و مهاجرت به نیوزلند روی سرمایه گذاری سوق پیدا کرده است باید بداند که شانس موفقیت برای سرمایه گذاری در کشورهای توسعه یافته ای مانند نیوزلند بسیار پایین است و به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن پرداخت خواهد شد.

بیش از 10 نوع سرمایه گذاری در نیوزلند وجود دارد که به اختصار در شکل زیر برخی از آنها آمده است:

10 نوع سرمایه گذاری در نیوزلند

الزمات سرمایه گذاری در نیوزلند

برای سرمایه گذاری در نیوزلند مدارکی مانند تمام راه های مهاجرتی به این کشور الزامی است که از جمله مدارک بدیهی آن می توان به مدارک هویتی فرد به عنوان متقاضی اصلی اشاره نمود. علاوه بر آنچه مطرح شده است باید متقاضی بتواند ادعای خود مبنی بر تمکن مالی جهت بر آمدن از پس هزینه های زندگی در نیوزلند در یک سال اول خود و تمام همراهان خود را ارائه نماید و علاوه بر آن میزان بودجه و سرمایه ای که برای راه اندازی کسب و کار خود نیاز دارد را داشته باشد.

پس از تامین مالی و اثبات مدارک موجود متقاضی می بایست اثبات نماید منابع مالی وی از راه های قانونی و مشخص تامین شده است و طرح تجاری وی شامل پیش بینی های جزئی و دقیق مالی و نتایج تمام تحقیقات مربوط به زوایای مختلف کسب و کار در منطقه اجرای آن و همچنین جزئیات حداقل یک ویژگی که موجب سود رسانی هرچه بیشتر کسب و کار و تمایز آن نسبت به رقبا باشد را ارائه نماید.

الزمات سرمایه گذاری در نیوزلند

مهاجرت با سرمایه گذاری درنیوزلند

مهاجرت به نیوزلند راه های متفاوت و مختلفی دارد که یکی از راه های مهاجرت به آن سرمایه گذاری در نیوزلند خواهد بود. همانطور که اشاره شد به دلایل سخت گیری های شدیدی که روی این موضوع وجود دارد عملا آن را برای ایرانی های متقاضی سرمایه گذاری در نیوزلند سخت و تا جایی غیر قابل دسترس می کند. لذا فردی که جهت سرمایه گذاری در نیوزلند قصد مهاجرت به نیوزلند را دارد بهتر است از راه های مهاجرتی دیگر مانند تحصیل و کار در نیوزلند اقدام نمایند و پس از دریافت اقامت آن اقدام به سرمایه گذاری و یا راه اندازی کسب و کار خود کند.

کشورهای توسعه یافته به دلیل سخت گیری هایی که روی روش های مهاجرتی دارند تحصیل و کار در این کشورها نیز شرایط خاص خود را دارد. چنانچه فرد از شرایط سنی و کاری و تحصیلی مناسبی برخوردار نیست یا به زبان انگلیسی تسلط کافی ندارد بهتر است از راه های تعریف شده ای که وجود دارد حضور خود را در کشورهای حوزه شنگن و یا اتحادیه اروپا رقم بزند. متقاضیان گرامی می توانند جهت بررسی شرایط خود با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :