مهاجرت تحصیلی ژاپن

تحصیل داروسازی در ژاپن

تحصیل داروسازی در ژاپن

دوره مطالعات تلفیقی دانشگاهی تحصیل داروسازی در ژاپن، برای کسب عنوان علمی کارشناسی ارشد داروسازی، 5 سال به طول می انجامد و در 10 ترم با مجموع 4065 ساعت آموزشی انجام می شود. کلاس ها در قالب سخنرانی، تمرین عملی، سمینار، سفرهای میدانی، کارگاه های موضوعی، تمرین در مقطع کارشناسی و کار پژوهشی دانشجویان در راستای تولید پایان نامه تحصیلات تکمیلی برگزار می شود. مجموع دانشجویان جذاب از طریق تمام اشکال آموزش ارائه شده با تعداد 300 واحد ECTS بیان می شود.

اجرای ECTS بر اساس سیستم غیر مدولار انجام شد (آزمودنی ها می توانند دارای تعداد امتیاز متفاوتی باشند به طوری که مجموع واحدها در یک سال تحصیلی 60 واحد باشد). تعداد واحدهای درسی برای هر موضوع با مقایسه مجموعه وظایفی که دانش آموزان برای دستیابی به اهداف و نتایج یادگیری باید انجام دهند، تعیین شد. دانش آموز پس از قبولی در امتحان نهایی، نمرات دوره را ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را در این امر یاری خواهد کرد.

شرایط تحصیل داروسازی در ژاپن

در طول 3 ترم اول دانشجویان عموما دانشی در علوم پایه مربوط به مطالعه داروسازی و علوم پایه پزشکی کسب می کنند. در حالی که آموزش ترم های 3 تا 8 به دروس حرفه ای داروسازی و موضوعات علوم پزشکی مرتبط با داروسازی گرایش دارد. در طول ترم دانشجویان می توانند بر روی پایان نامه تحصیلات تکمیلی خود با شرایط و به ترتیبی که در اساسنامه و مقررات مربوطه مقرر شده است، شروع به کار کنند. در طول ترم، دانشجویان دوره کارشناسی را در داروخانه های بخش دولتی و بیمارستانی انجام می دهند.

دروس انتخابی در راستای تحصیل در ژاپن در ترم پنجم، ششم، هشتم و نهم برنامه ریزی شده است. برنامه درسی دروس انتخابی به گونه ای طراحی شده است که به دانشجویان امکان می دهد دانش خود را در برخی از موضوعاتی که کمتر در دروس مورد نیاز پردازش می شوند، گسترش دهند، انفورماتیک خود را بهبود بخشند، زمینه مناسبی برای انجام کارهای پژوهشی به دست آورند و به طور مناسب با اصول اولیه داروسازی و دارویی آشنا شوند. کلاس ها در تمامی دروس در یک ترم طبق برنامه آموزشی برگزار می شود.

مهمترین روش های تحصیلی در راستای رشته داروسازی در ژاپن عبارتند از:

  • سخنرانی های نظری تعاملی
  • کار عملی دانشجویان در آزمایشگاه ها
  • سمینارها

هزینه تحصیل داروسازی در ژاپن

در مقایسه با سایر مقاصد تحصیلی محبوب مانند ایالات متحده یا بریتانیا، شهریه در ژاپن برای دانشجویان بین المللی که برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا درخواست می کنند کاملا معقول است. برای تحصیل در مقطع کارشناس، شهریه در ژاپن بین 2000$ تا 23000$ (دلار)، برای مقطع کارشناسی ارشد حدود 12000$ (دلار) و برای مقطع دکترا حدود 5000$ (دلار) در سال تحصیلی متغیر است. علاوه بر آن، به خاطر داشته باشید که هر درخواست دانشگاه با هزینه درخواستی همراه است که بر اساس برنامه و دانشگاه متفاوت است. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های پزشکی و داروسازی بسیار بیشتر است، زیرا دوره تحصیل به طور قابل توجهی طولانی تر است.

انواع بورسیه های تحصیلی ژاپنی با هدف جذب بیشتر و بیشتر دانشجویان جاه طلب برای تحصیل و در نهایت کار در ژاپن به دانشجویان بین المللی ارائه می شود. با این وجود، این بورسیه ها به طور کامل تمام شهریه ها و هزینه های زندگی دانشگاه را تامین نمی کنند، بلکه بخشی از آنها را تامین می کنند. در نتیجه، بسیار مهم است که با بودجه شخصی آماده باشید و حتی قبل از ورود، یک برنامه مالی برای تحصیل خود ایجاد کنید. یک کمک مهم در طول فرآیند درخواست بورسیه شما، سازمان خدمات دانشجویی ژاپن (JASSO) است ، سازمانی که تحت صلاحیت وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن است. JASSO خدمات دانشجویی را ارائه می دهد و مسئول بورسیه تحصیلی، وام های تحصیلی و پشتیبانی از دانشجویان بین المللی است. در پلتفرم آن‌ها پیمایش کنید، جایی که می‌توانید پاسخ تمام سؤالاتی را که ممکن است داشته باشید، همراه با تمام اطلاعات لازم بیابید.

هزینه تحصیل داروسازی در ژاپن

معرفی دانشگاه ها جهت تحصیل داروسازی در ژاپن

دانشگاه UTokyo دارای 10 بخش اصلی دانشگاهی برای تحصیل در مقطع کارشناسی است. کشاورزی، هنر و علوم، اقتصاد، آموزش، مهندسی، حقوق، نامه، پزشکی، علوم دارویی و علوم. دانشجویان دوره های کارشناسی در 2 سال اول تحصیل خود دوره های هنرهای آزاد را می گذرانند و در دو سال آخر به تخصص می رسند. از 15 دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه، 10 دانشکده ارتباط نزدیکی با بخش های کارشناسی مربوطه دارند. پنج مدرسه تحصیلات تکمیلی دیگر بر علوم مرزی، علوم و فناوری اطلاعات، مطالعات اطلاعات میان رشته ای، علوم ریاضی و سیاست عمومی تمرکز دارند.

دانشگاه اوزاکا که گاهی OU نیز نامیده می شود، یک دانشگاه ملی ژاپن است که در سال 1931 به عنوان ششمین دانشگاه امپراتوری ژاپن تأسیس شد. این دانشگاه در اوزاکا، ژاپن واقع شده است و دارای سه پردیس اصلی است. در سال های پیش، این دانشگاه با دانشگاه مطالعات خارجی اوزاکا ادغام شد. در سال اخیر بیش از 23000 دانشجو در این مؤسسه شرکت کردند و حدود دو سوم آنها در مقطع کارشناسی تحصیل کردند. در همان سال، تقریباً 9 درصد از دانشجویان بین المللی بودند. هزینه های تحصیل برای دانشجویان داخلی و خارجی یکسان است و مسکن دانشگاه هم برای دانشجویان کارشناسی و هم برای دانشجویان کارشناسی ارشد در دسترس است.

این دانشگاه پژوهش محور دارای 11 دانشکده در مقطع کارشناسی است:

  • علوم انسانی
  • مطالعات خارجی
  • حقوق
  • ادبیات
  • اقتصاد
  • علوم
  • پزشکی
  • دندانپزشکی
  • علوم دارویی
  • مهندسی و علوم مهندسی

مدارک لازم جهت تحصیل داروسازی در ژاپن

داروسازی در ژاپن انتخاب شغلی جالبی برای بسیاری از دانشجویان خارجی بوده است. داروسازی یکی از سخت ترین حرفه ها برای ورود است که نیاز به تحصیلات تخصصی زیادی دارد که منجر به حقوق بالا و فرصت های فراوان می شود. حرفه داروسازی در ژاپن به عنوان یکی از معتبرترین مشاغل شناخته می شود. اگر قصد تحصیل داروسازی در ژاپن را دارید، باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. مهمترین توصیه ای که می توانم به شما کنم این است که نگران هزینه های زندگی در ژاپن نباشید. درست است که گران است. با این حال، اگر میانگین حقوق یک داروساز را در مقایسه با سایر کشورها در نظر بگیرید، هزینه زندگی در ژاپن معقول تر می شود. برای اینکه بتوانید برای یک دانشکده داروسازی در ژاپن در نظر گرفته شوید، باید حداقل مدرک کارشناسی از یک کالج یا دانشگاه معتبر داشته باشید. همچنین باید آزمون مهارت زبان ژاپنی و آزمون انجمن علوم دارویی ژاپن را بگذرانید.

گام های درخواست تحصیل داروسازی در ژاپن به شرح زیر است:

  • انتخاب مدرسه
  • فرآیند درخواست را درک کنید
  • تمام مدارک مورد نیاز برای COE را آماده کنید
  • هشت عکس شناسنامه یکسان
  • فتوکپی پاسپورت
  • تایید مدارک تحصیلی رسمی
  • اثبات تمکن مالی

همچنین می توانید از مدارک زیر برای اثبات اینکه بودجه کافی برای حمایت از خود در خصوص تحصیل داروسازی در ژاپن را دارید استفاده کنید. مدارک کلی به شرح زیر است:

مدارک لازم جهت تحصیل داروسازی در ژاپن

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را در راستای مهاجرت به ژاپن شما را راهنمایی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :