مهاجرت تحصیلی هنگ کنگ

تحصیل داروسازی در هنگ کنگ

تحصیل داروسازی در هنگ کنگ

تحصیل داروسازی در هنگ کنگ از جهتی برای علاقه مندان به تحصیل در این رشته از اهمیت برخوردار است که هنگ کنگ در بهترین حالت اقتصادی در راستای پیشرفت شغلی و تحصیلی خود قرار دارد. هنگ کنگ به عنوان منطقه ویژه اداری در آسیا که وضعیت اقتصادی بسیار خوبی دارد و می تواند به عنوا مقصدی برای بیزینس و همچنین کسب و کار باشد بیش ار هر چیزی از اهمیت بسیار زیادی برخودار است لذا در مقاطعی نیز از تحصیل می تواند جالب توجه متقاضیانی باشد که به فکر تحصیل و زندگی در کشوری هستند که در آسیا با سطح کیفیت زندگی اروپا قرار داشته باشد و کجا بهتر از هنگ کنگ که شاید بتوان گفت از بهترین مراکز تجاری دنیا است.

این منطقه که واحد پولی آن دلار هنگ کنگ است در صادرات و واردات بسیار موفق عمل کرده است و توانسته است نقطه عطفی برای خود در آسیا دست و پا کند. همه موفقیت های هنگ کنگی ها مربوط به اقتصاد نیست و این منطقه که در صنعت فیلم سازی نیز خوب عمل کرده است توانسته شرایط ایده آلی برای شروندان خود فراهم آورد و میزان رضایت مناسبی را داشته باشند. لذا متقاضیان گرامی در ادامه این مقاله که توسط مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، می توانند شرایط خود را مطابقت دهند.

شرایط تحصیل داروسازی در هنگ کنگ

تحصیل داروسازی و یا رشته های پزشکی و دندانپزشکی در همه کشورها با هم تا حدودی متفاوت خواهد بود. اما در هنگ کنگ آزمونی وجود دارد که سطح استعداد فرد در سطح بین الملل برای تحصیل در دانشگاه های معتبر سنجیده خواهد شد که یکی از این کشورها نیز هنگ کنگ خواهد بود. این آزمون استعداد را نیز آزمون پذیرش داروسازی در هنک گنک به نام UCAT می نامند.

آنچه برای تحصیل داروسازی در هنگ کنگ مورد نیاز است به مراتب پذیرش قطعی از یکی از دانشگاه های معتبر در این منطقه است که پس از قبولی در آزمون پذیرش و سنجیده شدن سطح دانش و استعداد فرد امکان پذیر خواهد بود. در جدول زیر تعدادی از دانشگاه های معتبر در خصوص تحصیل در هنگ کنگ آمده است که می تواند مورد توجه مخاطبین گرامی قرار بگیرد:

نام دانشگاهرتبه جهانی
The University of Hong Kong21
The Chinese University of Hong Kong38
The Hong Kong University of Science40
City University of Hong Kong54
The Hong Kong Polytechnic University65

مقایسه تحصیل داروسازی در هنگ کنگ با ایتالیا

تحصیل داروسازی در هنگ کنگ را می توان از چند زاویه نگاه مورد بررسی قرار داد. از مهمترین آنها هزینه های زندگی و شهریه های دانشگاه در این کشور خواهد بود که به نسبت اروپا باید گفت به طرز قابل توجهی بالاتر خواهد بود. به همان میزان رتبه بالای دانشگاه های هنگ کنگ و همچنین نظام و سیستم آموزشی بسیار سطح بالا در این منطقه شاید به نظر منطقی برسد.

اما نباید از نظر پنهان داشت که در هر صورت حتی با بهترین و برترین نظام آموزشی و شرایط زندگی و اقتصاد خوب آن باز در قاره آسیا قرار دارد و شاید به نظر غیر منطقی برسد که فردی با وجود بودجه های پایین تر در اروپا هنگ کنگ را به عنوان مقصد تحصیلی در رشته داروسازی اننخاب نماید. این در حالی است که هزینه زندگی و همچنین شهریه دانشگاه ها در رشته داروسازی که در کشوری در حوزه شنگن مانند ایتالیا نه تنها مقرون به صرفه تر خواهد بود، بلکه برای تحصیل نیز بورسیه های بسیار جذابی را در نظر گرفته است.

مقایسه تحصیل داروسازی در هنگ کنگ با ایتالیا

شرایط کار و تحصیل داروسازی در هنگ کنگ

کشور هنگ کنگ نه تنها به یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات تجاری در دنیا محسوب می شوند، بلکه مالیات کم در هنگ کنگ این منطقه را به یک بهشت مالیاتی عالم امکان بدل کرده است. بنابراین مقصد سرمایه گذاری بسیار خوبی در آسیا محسوب می شود. به طور کلی اگر در آینده ای نه چندان دور ایرانیان گرامی برای خارج کردن سرمایه مالی خود به قصد راه اندازی و یا تجارت در هنگ کنگ سر ودست شکستند نباید تعجب کرد.

آنچه به نگارش درآمد واقعیاتی انکار ناپذیر در مورد تحصیل داروسازی در هنگ کنگ بود اما به طور کلی میتوان گفت کشورهایی که در دنیا و علی الخصوص اروپا مقاصد تحصیلی در رشته های داروسازی و غیره هستند مشخص است و در این باره با توجه به شرایط هر فرد مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پیشنهادات جذابی را خواهند داشت که با تماس شما با ما قدم اول در راستای مهاجرت برداشته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :