مهاجرت تحصیلی لتونی

تحصیل داروسازی در لتونی

تحصیل داروسازی در لتونی

محتوای برنامه تحصیل داروسازی در لتونی دارای مقررات بین المللی است و کسب مهارت های لازم برای بازار کار در زمینه داروسازی و فناوری های اطلاعاتی، دانش داروها و مواد مورد استفاده در ساخت داروها و همچنین آخرین دستاوردهای علمی در رشته های پایه دارویی را فراهم می کند. برنامه درسی با هدف کسب شایستگی های عمل دارویی خوب است و بر اهمیت رویکرد مبتنی بر علم به سیستم مراقبت های بهداشتی تأکید می کند. اصول و روش های اساسی اجرای مراقبت های دارویی در برنامه رعایت می شود، اما مهارت های کار مستقل دانشجویان در طول تدوین پایان نامه کارشناسی توسعه می یابد.

تحصیل دوره کارشناسی داروسازی در لتونی

برنامه های داروسازی در لتونی یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برنامه های دانشگاه ریگا استرادیش (RSU) است. دانشکده داروسازی بیش از 6 دهه پیش وضعیت یک دانشکده مجزا را به دست آورد. در حال حاضر طیف کاملی از مطالعات داروسازی را در تمام سطوح ارائه می دهد و خود را به عنوان بهترین گزینه برای ادامه تحصیلات عالی در رشته داروسازی معرفی می کند. داروسازان در دسترس ترین متخصصان مراقبت های بهداشتی هستند که برای شرکت های داروسازی، داروخانه های عمده فروشی، موسسات تحقیقاتی، داروخانه ها و بیمارستان ها کار می کنند.

هدف از برنامه تحصیلی آماده سازی دانشجویان برای کار در شرکت های داروسازی و ادامه تحصیل در دوره دکتری است و همچنین:

  • ارائه دانش نظری و مهارت های عملی مناسب در زمینه های زیرمجموعه علوم دارویی و رشته های علوم مرتبط
  • آمادگی برای تحقیق مستقل در راستای تحصیل در لتونی
  • توسعه موفق
  • دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد

فارغ التحصیل این برنامه دانش نظری و عملی در مورد داروها و مواد مورد استفاده در تولید دارو، دانش در فن آوری دارویی، کنترل کیفیت و نگهداری صحیح داروها را کسب خواهد کرد. فارغ التحصیل می تواند در مورد استفاده از داروها مشاوره ارائه دهد و قوانین حاکم بر صنعت داروسازی را بداند.

شرایط تحصیل داروسازی در لتونی

آموزش داروسازی در اروپا شامل یک ساختار هماهنگ برای تمام مدارک دانشگاهی (از جمله داروسازی) با مدرک کارشناسی (3 سال) و به دنبال آن یک مدرک کارشناسی ارشد (2 سال) هستند. در اینجا، توافق بولونیا در تضاد با دستورالعمل اتحادیه اروپا است. دومی مستلزم یک ساختار مدرک 5 ساله “تونلی” برای داروسازی است، به عنوان مثال، دوره مدرکی که هیچ امکانی برای ورود یا خروج متوسط ​​​​پس از (موفقیت آمیز) انجام یک دوره سه ساله کارشناسی ارائه نمی دهد. ایده پشت توصیه بولونیا در مورد ساختار مدرک، بهبود تحرک دانشجو است. تحرک همچنین پشت سایر توصیه‌های بولونیا مانند توسعه ابزارهایی برای ترویج برنامه‌های تبادل دانشجو مانند سیستم انتقال و انباشت اعتبار اروپا (ECTS) قرار دارد. این به دانشجویان برای پیامد های یادگیری تعریف شده و حجم کار مرتبط با آنها اعتبار می دهد.

شرایط تحصیل داروسازی در لتونی

دانشگاه های برتر داروسازی در لتونی

دانشگاه ریگا استرادینز (لتونی) یکی از پیشروترین و پیشرفته ترین موسسات آموزش عالی در منطقه بالتیک است. کارکنان آموزشی RSU در زمینه های تخصصی خود حرفه ای هستند و رهبران عقیده در جامعه هستند. ماموریت ما تربیت کارشناسان مجرب در زمینه بهداشت و درمان و علوم اجتماعی است تا بتوانند به جامعه لتونی، اتحادیه اروپا و همچنین جهان خدمت کنند. دیپلم های صادر شده توسط RSU در اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا به رسمیت شناخته می شوند و درها را به روی حرفه های جالب و فرصت های شغلی عالی باز می کنند.

RSU یک فرهنگ دانشجو محور و رویکرد فردی ارائه می دهد زیرا مطالعات در گروه های کوچک 12 نفره انجام می شود و حتی در مقطع کارشناسی توسط اساتید برجسته تدریس می شود چرا که نسبت معلم به دانشجو، 1 به 10 است. دانشگاه ریگا استرادینز یکی از برترین دانشگاه های دولتی ریگا، لتونی است.

تغییرات رتبه بندی دانشگاه های جهانی در لتونی در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS در نمودار زیر آمده است:

تغییرات رتبه بندی دانشگاه های جهانی در لتونی

هزینه های تحصیل داروسازی در لتونی

توجه داشته باشید که بورسیه تحصیلی دولت لتونی به دلیل وعده پرداخت کمک هزینه ماهانه به کلیه دانشجویان بین المللی با تحصیل رایگان، خوابگاه رایگان و هزینه های تحقیقاتی رایگان در مرکز توجه قرار گرفته است. اگر موفق به دریافت بورسیه تحصیلی لتونی برای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد خود شوید، می توانید انتظار داشته باشید که حدود 500€ (یورو) در ماه دستمزد دریافت کنید. در حالی که برندگان بورسیه تحصیلی دکترا 700€ (یورو) در ماه به عنوان کمک هزینه تحصیلی رایگان و سایر مزایا دریافت خواهند کرد.

اولین و مهمترین گام برای درخواست بورسیه تحصیلی لتونی این است که با اعضای هیئت علمی مؤسسات آموزش عالی لتونی (HEI) تماس بگیرید تا تمایل هر استادی را برای نظارت بر مدرک شما در آزمایشگاه خود به دست آورید. اگر هر استادی با نظارت بر مدرک شما موافقت کرد، شما خواهید بود. با یک نامه پذیرش صادر شده است که مدرکی است که در زمان ارسال درخواست آنلاین برای بورسیه تحصیلی دولت لتونی مورد نیاز است. مرحله دوم فرآیند درخواست ساده است زیرا برای ارسال درخواست بورس تحصیلی دولت لتونی به صورت آنلاین نیاز به تهیه نسخه های اسکن شده از اسناد پشتیبان دارید.

مدارک مورد نیاز برای درخواست بورسیه تحصیلی لتونی به شرح زیر است:

مدارک مورد نیاز برای درخواست بورسیه تحصیلی لتونی

در راستای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به لتونی با کارشناسان ما در بخش مشاوره تلفنی تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :