مهاجرت به کشور لتونی

مهاجرت به لتونی

مهاجرت به لتونی

اگر مایل به مهاجرت به اروپا هستید، توصیه می کنیم دیدی نسبت به مهاجرت به لتونی داشته باشید چرا که زندگی در لتونی مزایای زیادی دارد از جمله محیطی سالم، غذاهای لذیذ، بدون ترافیک و تراکم مهاجر کم و همچنین قیمت های نسبتا پایین برای زندگی را دارا می باشد. بیایید نگاهی به این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بیاندازیم.

مهاجرت به لتونی از طریق خرید ملک و مستغلات

اگر می خواهید برای اجازه اقامت در جمهوری لتونی درخواست دهید، می توانید یک ملک کاربردی در ریگا یا ژورمالا، یا در آدازی، بابیت، بالدون، کارنیکاوا، گارکالن، ایکسکیله، ککاوا، ماروپه، اولاین، روپازی خریداری کنید. ارزش کل املاک و مستغلات در لتونی باید حداقل 250000€ (یورو) یا خارج از قلمروهای اداری مذکور باشد و یا حداکثر 2 ملک غیر منقول (به استثنای زمانی که ملک غیرمنقول زمین خالی باشد) و هر یک از آنها نشان دهنده یک غیر منقول متصل به لحاظ عملکردی (جاده) باشد. دارایی که ارزش کل آن حداقل 250000€ (یورو) است.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به لتونی از طریق خرید ملک و مستغلات در زیر آمده است:

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به لتونی از طریق خرید ملک و مستغلات

مجوز اقامت لتونی بیش از 5 سال اعتبار نخواهد داشت. پس از این مدت، اگر هنوز شرایط لازم را دارید، می توانید مجوز اقامت خود را تمدید کنید یا می توانید برای اجازه اقامت دائم درخواست دهید. مهارت های زبانی و اقامت فیزیکی قابل توجه در کشور به مدت 5 سال ممکن است برای اقامت دائم مورد نیاز باشد. خارجیانی که دارای مجوز اقامت دائم هستند و به مدت 5 سال در لتونی زندگی می کنند، در صورت داشتن شرایط خاص می توانند برای شهروندی درخواست دهند.

مهاجرت به لتونی از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاران در لتونی می توانند با سرمایه گذاری حدود 50000€ (یورو) در یک شرکت لتونی مجوز اقامت 5 ساله دریافت کنند، مشروط بر اینکه کسب و کار حداقل 40000€ (یورو) در سال مالیات بپردازد. همچنین سرمایه گذار باید یک بار کمک مالی 10000€ (یورو) به دولت بدهد. هزینه های درخواست و پردازش جهت سرمایه گذاری در لتونی نیز اعمال می شود. متقاضیان در لتونی می توانند پس از 5 سال برای اقامت دائم درخواست دهند اما باید بیشتر آن زمان را در این کشور زندگی کرده باشند.

اکثر ساکنان لتونی به زبان روسی صحبت می کنند و لتونی یک مقصد محبوب برای روس هایی است که به دنبال ویزای سرمایه گذار، اقامت و شهروندی در اروپا هستند. متقاضی می تواند پس از حداقل 5 سال اقامت برای اقامت دائم لتونی درخواست دهد. متقاضیان باید حداقل 4 سال از آن سال را در کشور اقامت داشته باشند. متقاضیان می توانند پس از 10 سال اقامت برای شهروندی لتونی درخواست دهند، مشروط بر اینکه اکثر این مدت در لتونی اقامت داشته باشند.

مهاجرت به لتونی از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به لتونی از طریق ازدواج

با افزایش روز افزون تعداد خانواده های مختلط (زمانی که شهروندان لتونی با اتباع کشورهای خارجی ازدواج می کنند)، مشکل تابعیت مضاعف و فرصت های کسب تابعیت لتونی توسط همسر یک شهروند لیتوانی اهمیت پیدا می کند. اگر یک شهروند لیتوانی ازدواج با یک شهروند یک کشور خارجی را ثبت کند، این کشور دوم (شوهر یا همسر یک شهروند لتونی) ممکن است پس از 7 سال اقامت دائم در لیتوانی با شهروند لیتوانی، تابعیت لیتوانی را دریافت کند. پس از 7 سال اقامت دائم در لتونی، شوهر از همسر یک شهروند لتونی می تواند برای اعطای شهروندی لیتوانی درخواست دهد.

در موارد خاص، شوهر از همسر یک شهروند لتونی ممکن است زودتر برای اعطاء تابعیت لتونی درخواست دهد. هیچ محدودیت سنی برای اخذ اقامت اروپا توسط لتونی وجود ندارد. اگر قصد ازدواج با یک شهروند لتونی را دارید، باید بدانید که اخذ تابعیت لتونی از طریق ازدواج یک اقدام قانونی است و پیامدهای قانونی زیادی دارد. اخذ تابعیت لتونی از طریق ازدواج تابع قوانین سایر کشورهای اروپایی عضو اتحادیه شنگن است.

مزایای مهاجرت به لتونی

سیستم مالیاتی انعطاف ‌پذیر و قابلیت اطمینان بانک ‌های محلی، کارآفرینان خصوصی بیشتری را از خارج از کشور به لتونی جذب می‌کند و چندین برنامه دولتی برای حمایت از کسب‌ و کارهای کوچک به شهروندان این کشور اجازه می‌دهد تا به سرعت و به راحتی مشاغل خود را باز کنند. جای تعجب نیست که 65% از تولید ناخالص داخلی این ایالت کوچک توسط نیروهای شرکت های کوچک تامین می شود. محبوب ترین مناطق برای توسعه کسب و کار شما گردشگری، زیبایی، پذیرایی و حمل و نقل است. فروشگاه های آنلاین نیز در سال های اخیر به طور فعال در حال توسعه بوده اند. قیمت ها در لتونی کاملا مناسب است. به طور متوسط، اجاره یک آپارتمان 2 اتاقه در مرکز ریگا 400€ (یورو) است.

در مناطق مسکونی در لتونی، قیمت نسبتا کمتر خواهد بود. برای یک متر مربع در یک منطقه مسکونی از شهرهای مختلف لتونی، باید 900€ تا €980 (یورو) بپردازید. با این وجود، فارغ التحصیلان مدارس در لتونی هنوز سطح آموزش کافی برای ادامه تحصیل به زبان لتونی در دانشگاه ها را دارند. همچنین چندین دانشگاه خصوصی در لتونی فعال هستند که تدریس در آنها به زبان انگلیسی است. یکی از مزایای زندگی در لتونی، قوانین مالی لیبرال و ثبات اقتصادی است که بانک های لتونی را برای تعداد زیادی از تجار اروپایی جذاب می کند. مزیت غیرقابل شک افتتاح حساب یا صدور وام در آنها، رعایت دقیق اسرار بانکی است که برای افشای آن مسئولیت کیفری پیش بینی شده است. شما می توانید با ورود به آرشیو مقالات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، مقالاتی که از دیگر راه های موجود برای ورود به لتونی وجود دارد، استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :