مهاجرت به کشور انگلستان

ویزای همراه انگلستان

ویزای همراه انگلستان

اگر تمایل دارید که از شرایط و مدارک لازم برای اخذ ویزای همراه انگلستان اطلاع یابید می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید. بد نیست بدانید که بریتانیا کشوری جزیره ای در شمال غربی اروپا است که شامل انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی است. این شهر زادگاه شکسپیر و گروه موسیقی محبوب جهانی بیتلز است. انگلستان مرکز فرهنگ و امور مالی اروپاست که پایتخت آن لندن است. بریتانیا همچنین خانه مشهورترین دانشگاه های جهان، یعنی آکسفورد و کمبریج است. بریتانیا سهم قابل توجهی در رشد اقتصاد جهانی، عمدتا در بخش‌هایی مانند فناوری و صنعتی داشته است.

پس از پایان جنگ جهانی دوم، برجسته ترین صادرات بریتانیا در زمینه های فرهنگی، یعنی ادبیات، تئاتر، فیلم، تلویزیون و موسیقی عامه پسند بوده است. متقاضیان مهاجرت برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند از راهنمایی های مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوند.

انواع ویزای همراه انگلستان

ویزای خانوادگی یکی از انواع ویزای همراه برای افرادی است که به انگلستان مهاجرت کرده اند. اگر شما خواهر و برادر یا هر عضو خانواده دیگری هستید که در بریتانیا اقامت دارید، برای بازدید از آنها به ویزای خانواده نیاز دارید. شرط این است که آنها باید تابعیت دائم انگلستان با اسناد قانونی معتبر داشته باشند. شما باید تمام جزئیات عضوی را که قصد بازدید از آنها را دارید همراه با اطلاعات اقامت آنها ذکر کنید، زیرا در مدت زمانی که در بریتانیا هستید، این محل اقامت شما خواهد بود. ویزای اتحاد خانواده نوع دیگری از ویزای همراه است. در صورتی که شما و خانواده در زمان نزدیک برای ملاقاتی برنامه ریزی کرده باشید، می توانید برای ویزای دیدار مجدد خانواده جداگانه درخواست دهید.

البته در این مورد شما نیازی به ویزای خانوادگی ندارید. زیرا فقط در گردهمایی خانواده شرکت خواهید کرد و برمی گردید. شما باید این دلیل خاص را در سند درخواست ذکر کنید. ویزای اجداد از دیگر ویزاهای همراه است که می توان برای دریافت آن اقدام کرد. اگر پدربزرگ و مادربزرگ تابعیت بریتانیا را دارید، می توانید با درخواست ویزای اجداد، از انگلستان دیدن کنید یا در آن کار کنید. شما به اسنادی نیاز دارید که ثابت کند اجداد شما بخشی از بریتانیا بوده و دارای تابعیت دائمی هستند. در صورتی که مشخص شود سوابق کیفری قبلی دارید، باید برای مصاحبه شخصی بنشینید. این ویزا پس از ارسال مدارک به مقامات 8 هفته زمان می برد.

انواع ویزای همراه انگلستان

ویزای همراه انگلستان برای همسر و فرزندان

افراد متاهلی که متقاضی مهاجرت به انگلستان هستند، علاوه بر خود باید نسبت به ارائه مدارک همسر خود به عنوان همراه اقدام کنند. در این زمینه به مدارک مختلفی نیاز است که عبارتند از:

  • مدارک اثبات رابطه
  • شواهدی مبنی بر پایان یافتن ازدواج به عنوان مثال گواهی طلاق
  • هر کسی که شریک زندگی شما با پول حمایت می کند.
  •  باید مدرکی مانند صورت حساب های مالیاتی شورا ارائه دهید.

از سوی دیگر باید جزئیات هر کسی را که قبلا ازدواج کرده اید یا با او بچه داشته اید را درج کنید. شواهدی مبنی بر پایان یافتن ازدواج، به عنوان مثال گواهی طلاق را درج کنید. در مورد فرزندان، متقاضی باید جزئیات فرزندان خود و فرزندان شریک زندگی خود را در صورت داشتن فرزند ارائه دهند. در این زمینه موارد مختلفی همچون نام آنها، ملیت آنها، تاریخ تولد آنها،مشخصات پاسپورت آنها، کشورهایی که فرزند شما از آنها بازدید کرده یا در آنها زندگی کرده است، باید توسط متقاضی ارائه گردد.

در جدول زیر سایر مدارکی که برای اقدام ویزای همراه نیاز است، اشاره شده است:

  • همه نام های شما و تاریخ تولد شما و شماره بیمه ملی
  • جزئیات هر گونه محکومیت کیفری
  • یک کپی از اجازه اقامت بیومتریک خود
  • جزئیات هر درخواست مهاجرتی قبلی که انجام داده اید.
  • کپی صفحه عکس و هر گونه ویزا یا مهر ورود در گذرنامه های قبلی شما
  • پاسپورت فعلی یا شناسه مسافرتی معتبر دیگر

در خصوص کسب اطلاعات بیشتر درباره مقایسه زندگی در انگلستان و آلمان پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

اطلاعاتی پیرامون شرایط ویزای همراه انگلستان

اگر شما به عنوان یک متقاضی مایل به مهاجرت به انگلستان هستید، بطور کلی لازم است بدانید که شریک مجرد یا همجنس شما باید حداقل به مدت 2 سال در یک رابطه مشابه ازدواج یا مشارکت مدنی با هم زندگی کرده باشید و مدرکی در این مورد ارائه دهید. در مورد فرزندان زیر 18 سال در زمان درخواست، هر 2 والدین باید به بریتانیا بیایند مگر در شرایط استثنایی. اگر فقط یکی از والدین متقاضی ورود به انگلستان است، لطفا با یک مشاور دانشجوی بین المللی در دانشگاه صحبت کنید، زیرا استثناهای بسیار محدودی برای این شرط وجود دارد. جهت اطلاع از شرایط اعزام دانشجو به انگلستان، مطالعه مقاله لینک شده خالی از لطف نخواهد بود.

از سوی دیگر و در همه موارد، هنگام دریافت تمدید یا زمانی که وابستگان شما به بریتانیا می‌آیند، هر 2 باید بالای 18 سال سن داشته باشید. اگر افراد تحت تکفل شما در حال حاضر در بریتانیا هستند هنگام تکمیل درخواست آنلاین تمدید ویزای دانشجویی انگلستان می توانید جزئیات افراد تحت تکفل خود را درج کنید. به افراد تحت تکفل باید همان زمان مرخصی به متقاضی اصلی داده شود. همه اعضای خانواده برای ثبت نام بیومتریک خود ملزم به حضور در مرکز ویزا هستند. در مورد افراد تحت تکفل دانستن این نکته ضروری است که باید 680£ (پوند) اضافی در ماه به ازای هر وابستگان حداکثر تا 9 ماه (بسته به مدت مرخصی که درخواست داده اید) نشان دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای همراه انگلستان و بهره مندی از راهنمایی های کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :