ویزای مسافرتی کانادا

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا

اخذ ویزای توریستی کانادا به صورت عام و در سال 2022 به صورت خاص موضوعی فراگیر با جذابیت بالا در بین افراد متقاضی مهاجرت به کانادا می باشد. در میان کشور های پرتقاضا در خصوص صدور ویزای توریستی چه به منظور بازدید و چه به منظور آگاهی از سیستم های کاری و سرمایه گذاری و ساختار آموزشی، ویزای توریستی کانادا مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تکیه بر دانش وکلا و کارشناسان خبره در این باب مفتخر به راهنمایی شما می باشد.

شرایط زندگی در کشور کانادا

کانادا از جمله کشورهای شگفت انگیز در جهان محسوب می گردد که پر از مناظر چشمگیر کوه های با شکوه پوشیده از برف، دریاچه های آبی روشن و دره های جذاب و ترکیبی جالب از شهرهای زیبا و حومه های مجلل است. ترکیب فرهنگ های مدرن در کشور کانادا به شما این امکان را می دهد که اسرار این کشور را درک کنید. کشور کانادا با داشتن مجموعه ای شگفت انگیز از تجربه های مسافرتی، دارای مکان های مهم می باشد که در لیست افراد در خصوص بازدید قرار دارد. قبل از ورود به این کشور شهروندان کشورهای خاص می بایست ویزای توریستی معتبر کانادا را دریافت کنند.

اقامت با ویزای توریستی کانادا

برای سفر به منظور بازدید از جاذبه های گردشگری کانادا ، ویزای اقامت موقت یا بازدید با اعتبار حداکثر 6 ماه اقامت صادر می شود. در بنادر ورودی، مامور خدمات مرزی ممکن است اجازه اقامت کمتر از 6 ماه را به افراد متقاضی بدهد که در این صورت، آن ها تاریخ مدنظر را در گذرنامه یا پاسپورت درج می کنند یا ممکن است سندی دال بر این موضوع ارائه دهند.

اشخاصی که در گذرنامه یا پاسپورت خود تمبر دریافت نکرده اند، می توانند از روزی که وارد خاک کشور کانادا شده اند یا تا زمانی که گذرنامه خود را تمدید می کنند به مدت 6 ماه در کشور کانادا بمانند. افرادی که تمایل به اقامت بیش از حد مجاز در کشور کانادا را دارند بایستی حداقل 30 روز قبل از تاریخ مذکور درخواست اقامت خود را مورد تائید افسر ویزا برسانند. هزینه تمدید ویزای توریستی کشور کانادا 100CAD (دلار کانادا) و طول این رویه به مدت 116 روز است که به صورت آنلاین می باشد. شرایط مهاجرت به کانادا به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

واجدین شرایط تمدید ویزا توریستی کانادا عبارتند از:

  • اشخاصی که قبلا در کانادا بوده اند.
  • اشخاصی که مجوز تحصیل دارند.
  • افرادی که مجوز کار در کشور کانادا را دارند.

شرایط ویزای توریستی کانادا

متقاضیانی که تمایل به مهاجرت به کانادا را دارند بایستی در ابتدای امر از شرایط دریافت ویزای توریستی نیز مطلع شوند. شرایط ویزای توریستی کشور کانادا نسبت به سایر ویزاهای توریستی کشوهای اتحادیه اروپا و معاهده شنگن متفاوت می باشد.

شرایط اصلی هر شخصی که برای تفریح ​​به کانادا سفر می کند به شرح زیر است:

  • پاسپورت یا گذرنامه معتبر
  • سلامت کامل شخص متقاضی
  • برخورداری از ویژگی های اخلاقی و عدم نقص حقوق جزا و حقوق بشر یا محکومیت های مربوط به مهاجرت
  • برخورداری از حمایت های مالی در مدت اقامت در کانادا
  • ارائه اسنادی دال بر بازگشت به کشور مبدا

شرایط ویزای توریستی کانادا

مدارک لازم جهت ویزای توریستی کانادا

جدا از شرایط فوق، ارائه مدارک لازم برای اخذ ویزای کانادا به سفارت الزامی می باشد:

  • گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار
  • تکمیل فرم درخواست ویزای توریستی کشور کانادا که بایستی به طور مناسب تکمیل گردد.
  • در صورت درخواست متقاضی برای اعضاء خانواده، فرم های مربوطه به اطلاعات خانوادگی که به صورت مناسب تکمیل شده است، نیاز می باشد.
  • ارائه 2 قطعه عکس اخیر با کیفیت بالا
  • اثبات پشتیبانی مالی برای اطمینان از تامین هزینه های شخص متقاضی در تمام مدت اقامت در کشور کانادا
  • اثبات وضعیت تاهل (کپی از گواهی ازدواج)
  • اثبات وضعیت اقامت کنونی
  • مدنظر قرارگیری هزینه درخواست برای هر نفر 100CAD (دلار کانادا)

اطلاع از شرایط و هزینه زندگی در کانادا پیشنهاد می شود مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

ترجمه اسناد در خصوص دریافت ویزای توریستی کانادا

کلیه اسناد مورد نیاز باید به زبان انگلیسی یا فرانسوی ارائه گردد. اسناد به زبان های دیگر باید همراه با یک نسخه از اسناد ترجمه شده به انگلیسی یا فرانسوی ارائه شوند. مدت زمان انجام ویزای کانادا برای کشورهای مختلف متفاوت است، با این حال معمولا حدود 30 تا 35 روز برای پردازش ویزای بازدید از کانادا زمان لازم است.

در صورت ارائه اسناد نادرست یا اطلاعات غلط و گمراه کنند درخواست ویزا رد می گردد. حتی با داشتن ویزای معتبر کانادا، این امکان وجود دارد که ورود به این کشور امکان پذیر نباشد زیرا تصمیم نهایی برای اعطاء ورود به هر کشوری با اداره کنترل مهاجرت آن کشور است. همچنین می توانید جهت اطلاع از شرایط تحصیل در کانادا به لینک مذکور مراجعه بفرمائید.

دلایل ردی ویزای توریستی کانادا

مبحث ردی ویزای کانادا در سال 2022 موضوعی می باشد که ذهن تعداد زیادی از افراد را به خود سوق می دهد. پس از ریجکت ویزای توریستی کانادا چند مرحله وجود دارد که امکان اخذ ویزای مجدد را برای فرد مهیا می سازد، نامه ای که IRCC برای توضیح ویزای شخص ارسال می کند دلایلی بر توضیح ردی ندارد.

دلایل ردی ویزای کانادا عبارتست از:

  • عدم ارائه اسناد پشتیبان مناسب و دقیق
  • عدم نمایش منابع مالی کافی برای تأمین هزینه سفر و اقامت خود در کشور کانادا
  • عدم رعایت استانداردهای امنیتی بین المللی مانند مواردی که متقاضی سابقه کیفری داشته باشد.
  • عدم رعایت استانداردهای بهداشتی

ممکن است فاکتورهای دیگری نیز برای این امر وجود داشته باشد که از مهمترین دلایل رد شدن ویزای کانادا در پارامترهای موارد ذکر شده قرار دارند. اگر درخواست ویزای کانادا رد گردد، ممکن است واجد شرایط درخواست تجدید نظر در مورد رد یا درخواست مجدد ویزا باشید. در مورد درخواست تجدید نظر، شما نمی توانید انتظار داشته باشید كه افسر ویزا یا مقامات سفارتخانه درخواست ویزای موقت را قبول كنند.

بررسی مهاجرت به کانادا

در دنیای امروزه مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای توریستی این کشور مورد استقبال زیادی در بین متقاضیان قرار گرفته است. برخورداری از سیستم های آمورش جهانی با دیدگاهی در خصوص اخذ اقامت پس از تحصیل و تحصیل برای فرزندان رده 18 سال از سایر امتیازاتی می باشد که با مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل اتفاق می افتد. یکی از اصلی ترین پارامترهایی که در خصوص ویزای توریستی کانادا بایست در نظر داشت، دعوت نامه از یکی شهروندان کانادایی می باشد.

در دنیای امروزه تحصیل فرزندان و اخذ اقامت توریستی برای والدین از سایر طرق اخذ اقامت توریستی کشور کانادا می باشد که مد نظر قرار گرفته است. این مقاله الهام گرفته از آخرین قوانین روز مهاجرت به کانادا در سال 2022 می باشد که توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :