مهاجرت به کشور کانادا

شرایط برنامه استانی نیوبرانزویک

شرایط برنامه استانی نیوبرانزویک

شرایط برنامه استانی نیوبرانزویک که یکی از استان های واقع در شرق کانادا می باشد جزء برنامه های مهاجرتی مطلوب است. استان نیوبرانزویک به دلیل هزینه کم زندگی و مسکن نسبت به سایر نقاط کانادا، امنیت بسیار بالای این استان، کیفیت زندگی بسیار مطلوب و برنامه های مناسب برای جذب متقاضیان مهاجرت به کانادا یکی از مناطق محبوب برای اخذ اقامت دائم می باشد.

با توجه به نیاز این استان به افراد ماهر و با تجربه و دارای تخصص، دولت کانادا برنامه مهاجرتی نیوبرانزویک (NBPNP) را ارائه کرده است. از این رو متقاضیان واجد شرایط از این طریق می توانند اقامت دائم کانادا را بدست بیاورند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش برنامه های مهاجرتی این استان را معرفی می کند و مهاجرت به کانادا از طریق نیوبرانزویک را شرح می دهد.

آشنایی با استان نیوبرانزویک کانادا

استان نیوبرانزویک با وسعت 72908 کیلومتر مربع و جمعیت تقریبی 800000 نفری خود یکی از کوچکترین استان های کشور کانادا می باشد. نیوبرانزویک استانی با پوشش جنگلی در سواحل اقیانوس اطلس کانادا قرار دارد که بیش از 80% آن را اراضی تحت پوشش جنگل ها تشکیل داده است. مردم این استان به دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت می کنند. در واقع تنها استان 2 زبانه کانادا تلقی می شود. مردم فرانسوی زیان که 30% این استان را تشکیل می دهند. در قسمت شمالی نیوبرانزویک زندگی می کنند. مردم انگلیسی زبان در بخش جنوبی این استان زندگی می کنند. اقتصاد این استان مبتنی بر منابع وابسته به جنگلداری، ماهیگیری و معدن است.

این استان با هزینه متوسط خرید یک خانه به مبلغ حدود 155000$ (دلار) و پایین بودن هزینه ها در مقایسه با میانگین هزینه های زندگی در کانادا، مقرون به صرفه ترین استان کانادا شناخته می شود. علاوه بر املاک و مستقلات، ملزومات کانادایی در نیوبرانزویک نیز ارزان تر است. به طوری که قبض های آب، گاز و برق بسیار پایین تر از سایر مناطق کانادا باشد و مواد غذایی و سایر نیازهای روزانه نیز بسیار مقرون به صرفه هستند. طبق قانون کانادا، کلیه ساکنان دائم و شهروندان نیوبرانزویک از خدمات درمانی جهانی رایگان برخوردار می شوند.

برنامه مهاجرتی نیوبرانزویک کانادا (NBPNP)

استان زیبای نیوبرانزویک که در ساحل شرقی کانادا در امتداد اقیانوس اطلس، واقع شده مکانی مناسب برای زندگی افراد و خانواده ها و کار به دلیل فرصت های شغلی مناسب علی الخصوص برای خارجیان می باشد. دولت کانادا برای رشد اقتصاد کشور خود با ارائه برنامه های مهاجرتی هر سال از افراد ماهر و متخصص و همچنین کارآفرینان و به طور کلی افرادی که موجب پیشرفت این کشور می شوند پذیرا می باشد. این برنامه که به اختصار (NBPNP) نام دارد در غالب 5 روش به متقاضیان مهاجر به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا ارائه می شود.

متقاضیان مهاجرت به کانادا می توانند از این برنامه ها برای اخذ سریع تر اقامت دائم استفاده کنند که به صورت زیر است:

  • برنامه مهاجرتی بازار کار اکسپرس اینتری نیوبرانزویک (EELMS)
  • برنامه مهاجرتی نیروهای متخصص تحت حمایت کارفرما در نیوبرانزویک
  • برنامه مهاجرتی نیروهای متخصص تحت حمایت خانواده در نیوبرانزویک
  • برنامه مهاجرتی کارآفرینان با مدرک کارشناسی ارشد و دکترا در نیوبرانزویک
  • برنامه مهاجرتی کارآفرینان در نیوبرانزویک

برنامه مهاجرتی نیوبرانزویک کانادا (NBPNP)

برنامه مهاجرتی اکسپرس انتری نیوبرانزویک کانادا (EELMS)

این برنامه که به تازگی توسط سیستم انتخاب مهاجرت فدرال راه اندازی شده برای برآورده سازی نیازهای جمعیتی و بازار کار نیوبرانزویک به کار برده می شود. در این برنامه داوطلبان انتخاب شده دعوتنامه ای از دولت نیوبرانزویک از طریق حساب فدرال اکسپرس دریافت می کنند که باید شرایط لازم این برنامه را داشته باشند.

از جمله شرایط مورد نیاز برای این برنامه به صورت زیر می باشند:

  • حداقل تسلط بر زبان رسمی کانادا که دولت فدرال تعیین می کند CLB7داشته باشند.
  • حداقل مدرک فارغ التحصیلی دوره متوسطه یا دیپلم را داشته باشند که باید دارای اعتبار کانادایی باشد یا باید معادل سازی شده باشد.
  • بایستی حداقل یک سال، سابقه کاری در فهرست مشاغل تعیین شده از سوی دولت را داشته باشند.
  • میزان سن متقاضی بین 22 تا 55 سال باشد.
  • از نظر مالی شرایط تامین خود و وابستگان خود را داشته باشند. این مقدار باتوجه به تعداد افراد خانواده متفاوت می باشد و از 12669$ (دلار) آغاز می شود.

نیروی کار متخصص تحت حمایت خانواده در نیوبرانزویک

چنانچه افرادی در نیوبرانزویک دارای بستگان و رابطه فامیلی دارند و متقاضی کار در کانادا و نیوبرانزویک هستند می توانند تحت حمایت این بستگان، مجوز اقامت و کار در نیوبرانزویک را به دست بیاورند. روابط فامیلی قابل قبول در این برنامه می توان به پدر و مادر، همسر، فرزند، خواهر یا برادر، نوه، خواهر زاده یا برادرزاده اشاره کرد.

هم متقاضی هم عضو خانواده حمایت کننده در این برنامه باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • تسلط کافی بر یکی از زبان های انگلیسی یا فرانسوی را داشته باشد.
  • مدارک و گواهی لازم برای شغل و حرفه خود را داشته باشد.
  • حداقل 5 سال تجربه کاری مداوم به صورت تمام وقت در مورد شغل انتخابی داشته باشد.

به افسر سفارت ثابت کند که قصد کار و زندگی در نیوبرانزویک را داشته و می تواند از نظر مالی خود و خانواده خود را تامین کند به طوری که حداقل 10000CAD (دلار کانادا) برای خود و 2000CAD (دلار کانادا) برای هر یک از اعضای خانواده همراه خود داشته باشد. همچنین عضو خانواده از نظر مالی تامین باشد و بتواند متقاضی را حمایت کند.

نیروی متخصص تحت حمایت کارفرما در نیوبرانزویک

این برنامه برای اتباع خارجی طراحی شده که دارای تخصص، تحصیلات و تجربه کاری لازم برای کار در نیوبرانزویک هستند. داوطلبان باید حداقل شرایط لازم برای این برنامه را داشته باشند و یک پیشنهاد کاری از سوی کارفرما در نیوبرانزویک داشته و همچنین قصد زندگی و کار در این استان را به صورت دائمی داشته باشند. این برنامه برای کارفرمایانی که کمبود نیرو دارند و نیروی داخلی را برای امور خود پیدا نکرده اند نیز طراحی شده است.

توجه داشته باشید که شرایط زیر بایستی همواره برقرار باشد:

  • پیشنهادکاری از سوی کارفرما در یکی از مشاغل اعلامی در سطوح تعیین شده داشته باشند.
  • پیشنهادکاری از مشاغل مورد نیاز کانادا در نیوبرانزویک داشته باشند.
  • پیشنهادی داشته باشند که طبق استانداردهای استان باشد.
  • تسلط به زبان در حدی باشد که برای کار نیاز است.
  • میزان سن بین 22 تا 55 باشد.
  • از نظر مالی شرایط تامین خود و وابستگان خود را داشته باشند. این مقدار باتوجه به تعداد افراد خانواده متفاوت می باشد.

همچنین با استفاده از کارآفرینی و سرمایه گذاری در بهترین شهرهای کانادا از جمله نیوبرانزویک می توانید اقامت دائم کانادا را کسب کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره اخذ ویزای کاری کانادا و دیگر سوالات مربوط به اقامت کانادا همواره می توانید از موکلان زبده و با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره ببرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :