ویزای مسافرتی دومینیکا

ویزای توریستی دومینیکا

ویزای توریستی دومینیکا

بدون شک اخذ ویزای توریستی دومینیکا به متقاضیان بین المللی کمک می کند تا مناظر شگفت انگیز این کشور را کشف کنند. اغلب افراد دومینیکا را کشوری می شناسند که مردم برای کسب بهترین تجربه در دریای کارائیب به آنجا می روند. اما به این نکته نیز توجه فرمایید که یک سفر یک هفته ای همیشه کافی نیست تا بفهمیم کیفیت زندگی در این کشور چگونه است.

به هر حال در پشت سواحل بهشتی واقعیتی وجود دارد که در تعطیلات در مومینیکا برای شما پنهان است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله با کمک موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شرایط اخذ ویزای توریستی دومینیکا بپردازیم. همچنین به دلیل سواحل بی شمار در این کشور، اغلب مردم در جمهوری دومینیکا تصمیم می گیرند در کنار ساحل زندگی کنند.

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای توریستی دومینیکا

متقاضیان دریافت ویزای توریستی دومینیکا حین درخواست باید مدارکی را به کنسولگری دومینیکا در کشور خود ارائه دهند. مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای توریستی دومینیکا به شرح زیر می باشد:

  • فرم درخواست ویزای توریستی دومینیکا: فرم درخواست باید به طور کام تکمیل و سپس ارائه شود.
  • 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت: این عکس باید با پس زمینه سفید و در شش ماه گذشته گرفته شده باشد.
  • بیمه سلامت: ارائه مدرک بیمه درمانی بیمه درمانی بین المللی
  • ویزاهای قبلی: کپی اسکن شده ویزای قبلی کشور که برای متقاضی صادر شده است.
  • گواهی پزشکی: این گواهی برای اثبات سلامت کلی متقاضی می باشد.
  • سابقه کیفری: گواهی سابقه کیفری باید توسط مقامات مربوطه کشوری که متقاضی در آن اقامت دارد در زمان درخواست صادر شود.
  • پرداخت هزینه درخواست به مبلغ 290XCD (دلار کارائیب شرقی)

نکات مهم جهت درخواست ویزای توریستی دومینیکا

متقاضیان برای درخواست ویزای توریستی دومینیکا باید به نکات مهم در خصوص درخواست ویزا دقت نمایند. به طور کلی درخواست ویزای توریستی دومینیکا به چند مرحله مهم تقسیم می شود. در قدم اول متقاضیان باید تمامی اسناد مورد نیاز را به طور کامل و دقیق جمع آوری کنند. بنابراین ابتدا باید تمام مدارکی که قبلا ذکر کرده ایم را جمع آوری کنید. از هر یکی از اسناد ارائه شده خود یک کپی داشته باشید.

زیرا چانچه مدارک سفر شما به هر دلیل گم شد حداقل نسخه های بیشتری برای ارائه داشته باشید. پس از جمع آوری تمام مدارک مورد نیاز باید فرم درخواست آنلاین را پر کنید. اگر چه می توانید فرم درخواست ویزای توریستی دومینیکا را به صورت آنلاین تکمیل کنید. اما باید آن را برای ارسال به کنسولگری دومینیکا ارسال و چاپ کنید.

از دیگر نکات مهم جهت درخواست ویزای توریستی دومینیکا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وقت ویزای توریستی خود را تعیین کنید: بعد از ارائه مدارک و تکمیل فرم درخواست نوبت به رزرو وقت ویزای توریستی دومینیکا است. شما باید وقت ویزای خود را در نزدیک ترین سفارت جمهوری دومینیکا در کشور خود رزرو کنید.
  • در قرار ملاقات ویزای توریستی خود شرکت کنید: در این مرحله تنها کاری که باید انجام دهید این است که در قرار ملاقات برنامه ریزی شده ویزای خود شرکت کنید. قرار ویزای شما شامل چند سوال از یک کنسولگری یا کارمند است. این سوالات فقط در مورد اطلاعات شخصی شما و انگیزه سفر شما به جمهوری دومینیکا خواهد بود.
  • منتظر بمانید تا ویزای شما پردازش شود.

نکات مهم جهت درخواست ویزای توریستی دومینیکا

اطلاعات کلی در خصوص ویزای توریستی دومینیکا

متقاضیان سفر به دومینیکا باید قبل از درخواست ویزای توریستی دومینیکا اطلاعاتی را در خصوص این ویزا کسب کنند. زیرا جمهوری دومینیکا علاوه بر ویزای توریستی ویزای های تجاری، کاری، دانشجویی و اقامت دومینیکا نیز صادر می کند. به طور کلی ویزای توریستی دومینیکا می تواند برای یک یا چند بار ورود صادر شود. هر شخصی صرف نظر از ملیت خود در صورتی که مقیم قانونی این کشور باشد می تواند آزادانه از جمهوری دومینیکا دیدن کند. برای صدور ویزای توریستی دومینیکا پاسپورت متقاضی باید حداقل 6 ماه اعتبرا داشته باشد. لازم به ذکر است که وزارت امور خارجه دومینیکا تنها نهادی است که ویزای دومینیکا را صادر می کند. مالیات خروج از کشور ایران نیز با ویزای توریستی دومینیکا 55XCD (دلار کارائیب شرقی) می باشد.

شرایط گذرنامه برای دریافت ویزای توریستی دومینیکا

افرادی که قصد دریافت ویزای توریستی دومینیکا را دارند باید دارای گذرنامه معتبر ملی باشند. علاوه بر این شرایط گذرنامه شما باید با ضوابط و قوانین کشور دومینیکا مطابق داشته باشد. در غیر این صورت درخواست اخذ ویزای توریستی شما باطل خواهد شد. به این نکته مهم توجه فرمایید که شما باید گذرنامه واقعی خود را به کنسولگری دومینیکا ارسال کنید، زیرا کپی آن مورد قبول نیست. ویزای توریستی جمهوری دومینیکا روی پاسپورت شما مهر می زند و به یکی از صفحات پاسپورت شما تبدیل می شود.

از مهمترین شرایط گذرنامه برای دریافت ویزای توریستی دومینیکا عبارت اند از:

  • گذرنامه شما باید برای مدت 6 ماه بیشتر از اعتبار ویزای درخواستی معتبر باشد.
  • حداقل یک صفحه ویزا خالی باشد.
  • حداقل یک سال اعتبار داشته باشد.
  • ساییده شدن، پاره شدن و جدا شدن مورد قبول نمی باشد.

مزایای دریافت ویزای توریستی دومینیکا

جمهوری دومینیکا مزایای فراوانی را برای افرادی که قصد اخذ ویزای تورسیتی دومینیکا جهت سفر به این کشور را دارند ارائه می دهد. در بخش پایانی مقاله قصد داریم مزایا دریافت ویزای توریستی دومینیکا را که باعث شده تا این کشور به مقصد اصلی توریست ها تبدیل شود را ذکر کنیم:

  • در دومینیکا یک پارک فوق العاده به نام پارک ماجراجویی جهان اقیانوس وجود دارد.
  • شما با اخذ ویزای توریستی دومینیکا و سفر به این کشور می توانید نهنگ ها را ملاقات کنید.
  • انواع مختلفی از نوارهای موسیقی وجود دارد که می توانید از آنها لذت بیرید.
  • با سفر به دومینیکا شما مکان های فوق العاده ای دارید که می توانید گلف بازی کنید.

در آخر اینکه 29 آبشار و استخر صخره ای در دومینیکا وجود دارد که حتما باید از آن دیدن کنید. به طور کلی با دریافت ویزای توریستی دومینیکا و سفر به این کشور شما مکان های فوق العاده ای برای دیدن دارید. هدف موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از ارائه این مقاله بالا بردن سطح آگاهی شما در خصوص شرایط ویزای توریستی دومینیکا بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :