ویزای مسافرتی آرژانتین

ویزای توریستی آرژانتین

ویزای توریستی آرژانتین

کشور آرژانتین سرزمینی است با فصول و نقاط گردشگری متنوع که به همین علت اخذ ویزای توریستی آرژانتین مورد توجه گردشگران بسیاری است. علاوه بر این سفر و گردش در این کشور در نسبت با آمریکا و کشورهای اروپایی بسیار ارزان تر است و اگر بودجه مشابهی را برای اروپا و آرژانتین درنظر بگیرید، باید گفت که در آرژانتین مناطق مختلف، فصل های بیشتر و غذاهای متنوع تری را می توانید تجربه کنید. این مقاله از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با این هدف به نگارش درآمده است که اطلاعات متقاضیان ویزای آرژانتین را افزایش دهد و نکات مختلفی را ارائه نماید که متقاضیان باید در سفر به این کشور رعایت کنند.

کلیات گردشگری در خصوص کشور آرژانتین

یکی از بهترین نکاتی که در مورد آرژانتین می توان گفت، آب و هوای آن است که هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جلب می کند. گردشگران می توانند از ایگوازو در شمال آرژانتین لذت زیادی ببرند. البته آب و هوای کل این کشور بیشتر شبیه اروپا یا ایالات متحده است تا کلمبیا یا پرو. آرژانتین کشوری بزرگ است و آب و هوای متعددی دارد، اما در جاهایی که مهاجران به احتمال زیاد زندگی می کنند، آب و هوا راحت است. بوئنوس آیرس در کشور آرژانتین 4 فصل دارد. ماه ‌های تابستان می ‌توانند گرم و مرطوب باشند، اما خوشبختانه، رطوبت برای مدت طولانی دوام نمی‌ آورد. در بیشتر اوقات سال، آب و هوای معتدل ‌تری دارد. برای چند هفته در زمستان (ژوئیه / آگوست) ممکن است سرد باشد. اما (تقریبا) هرگز برف نمی بارد که معمولاً در شمال قاره گرم یا گرم و مرطوب است.

در تصویر زیر سایر نکات مربوط به آب و هوای آرژانتین اشاره شده است:

آب و هوای آرژانتین

نکات گردشگری متقاضیان ویزای توریستی آرژانتین

اگر قصد گردشگری در محله های فراتر از مناطق پر رفت و آمد کشور آرژانتین را دارید، از قبل تحقیق کنید، با یک محلی صحبت کنید یا یک تور رزرو کنید. اما به طور کلی Caminitoدر La Boca، پالرمو و San Telmo بین بازدیدکنندگان محبوب هستند. با این وجود اگر از گردشگران علاقه مند به سرگردانی باشید، در آرژانتین می توانید هم ناگهان درون یک منطقه بکر قرار بگیرید و هم در یک منطقه نه چندان زیبا قرار بگیرید. به خصوص در شب مراقب این موضوع باشید. به هر حال، پس از غروب آفتاب از پارک های عمومی دوری کنید. به طور کلی، ثروتمندترین محله ها در شمال خیابان Corrientes هستند، در حالی که برخی از فقیرترین مناطق در جنوب خیابان Rivadavia واقع شده اند. متاسفانه، مناطق فقیرتر اغلب نرخ جرم و جنایت بالاتری دارند.

هر جا که می روید، از صحبت کردن با تلفن خود در خیابان خودداری کنید، وسایل با ارزش را در جیب خود نگه دارید و از جواهرات گران قیمت استفاده نکنید، به خصوص گردنبند، زیرا به راحتی از بین می روند. همیشه کیف یا کوله پشتی خود را در جلوی خود قرار دهید. اگر شب بیرون می‌ روید، با تاکسی تماس بگیرید یا از UBER استفاده کنید. از ایستادن در کنار ایستگاه های اتوبوس یا سوار شدن به مترو در زمانی که هیچ کس دیگری در اطراف نیست خودداری کنید، زیرا ممکن است خود را در معرض خطر قرار دهید. کلیات هزینه زندگی در آرژانتین به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

نکات گردشگری متقاضیان ویزای توریستی آرژانتین

هزینه گردشگری برای متقاضیان ویزای توریستی آرژانتین

پاتاگونیا و برخی مناطق دیگر مورد علاقه مسافران، از جمله شهرهای ساحلی مانند مار دل پلاتا و پینامار، یا آبشار نمادین ایگوازو گران ‌تر هستند. این مقاصد همیشه در بین مردم محلی و بازدیدکنندگان بین المللی تقاضای زیادی دارند. سفر در مناطق دورافتاده نیز می‌ تواند گران ‌تر باشد، زیرا حمل و نقل تجهیزات دشوارتر می ‌شود. اما مسئله مهم تر این است که آرژانتین همیشه با تورم مبارزه می کند. بنابراین نرخ ارز و مقررات اغلب تغییر می کند.

هنگام برنامه ریزی سفر خود، مطمئن شوید که اطلاعات به روز شده در 3 ماه گذشته را پیدا کرده اید و همیشه پول نقد و پول خرد را در دسترس داشته باشید. اگر به موارد بیشتری نیاز دارید، به سادگی از یکی از بسیاری از دستگاه های خودپرداز پراکنده در شهرها و شهرک ها برداشت کنید. هر کاری که انجام می‌دهید، محتاط باشید. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به آرژانتین می توانید مقاله لینک شده را مطالعه بفرمائید.

شهرهای جذاب جهت گردشگری کشور آرژانتین

پاتاگونیا آرژانتینی که تقریبا تمام جنوب آرژانتین را در بر می گیرد، یکی از شهرهای جذاب این کشور می باشد. این منطقه با کوه های دراماتیک، پوشیده از برف، دریاچه های آبی، دهکده ها، یخچال های طبیعی و پیاده روی های باورنکردنی دل همه گردشگران را می برد. نقاط برجسته پاتاگونیا عبارتند از:

  • یخچال طبیعی Perito Moreno
  • Bariloche در ناحیه دریاچه
  • پایتخت پیاده روی آرژانتین El Chaltén
  • Ushuaia دورافتاده در نوک Tierra del Fuego
  • Cerro Aconcagua بلندترین کوه در قاره آمریکا

دیگر نشانه های طبیعی برجسته در آرژانتین عبارتند از:

  • Esteros del Iberá
  • تالاب های وسیع در Corrientes
  • آبشار خیره کننده ایگوازو
  • پارک ملی ایگوازو در سمت آرژانتین
  • پارک ملی ایگواسو در سمت برزیل

برای انجام سریع امور اداری مربوط به اخذ ویزا برای گردش در آرژانتین، می توانید امور مرتبط با اخذ ویزا توریستی آرژانتین را به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :