مهاجرت تحصیلی استرالیا

تحصیل در دانشگاه تکنولوژی سیدنی (UTS) استرالیا

تحصیل در دانشگاه تکنولوژی سیدنی (UTS) استرالیا

تحصیل در دانشگاه تکنولوژی سیدنی (UTS) استرالیا جزء دانشگاه برجسته دولتی و تحقیقاتی عمومی است که دارای برنامه های ارزشمند در سطح جهانی است. این دانشگاه تکنولوژی سیدنی که در سال 1988 تاسیس شد. همچنین این دانشگاه مشهور در استرالیا به دانشجویان این امکان را می دهد تا در یکی از 185 دانشگاه برتر در 40 کشور که با این موسسه توافق دارند، تحصیل کنند. این دانشگاه رکورد 46159 مورد ثبت نام را در 510 دوره به ثبت رسانده است که از این تعداد 15450 نفر متقاضی بین المللی بوده اند. همچنین این امر باعث می شود تا تحصیل در استرالیا یک انتخاب محبوب در سراسر جهان باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمت رسانی به شما خواهند بود.

تعداد دانشجویان دانشگاه تکنولوژی سیدنی (UTS) استرالیا

پذیرش در دانشگاه فنی در 3 ورودی پاییز، بهار و تابستان صورت می گیرد. این دانشگاه با نرخ پذیرش فقط 19%، یکی از سخت ترین و رقابتی ترین دانشگاه ها برای تحصیل است. با این حال، در رتبه بندی درآمد فارغ التحصیلان، این دانشگاه به عنوان بالاترین سطح درآمد در سراسر کشور با متوسط ​​حقوق 80000AUD الی 120000AUD (دلار استرالیا)، این دانشگاه را به عنوان یک موسسه ارزشمند تبدیل می کند. بدین ترتیب این دانشگاه حدود 46000 دانشجو را در 9 دانشکده و مدرسه ثبت نام می کند. دانشگاه تکنولوژی به عنوان یکی از دانشگاه های پیشرو در زمینه گسترش علم در جهان شناخته می شود.

این دانشگاه توانسته 45930 دانشجو داشته باشد که از این تعداد 33070 نفر دانشجوی کارشناسی، 10720 نفر دانشجوی کارشناسی ارشد و 2140 نفر دانشجوی دکترا می باشند. از این مقدار، 30796 نفر (67%) شهروند استرالیایی و 15134 (33%) دانشجوی بین المللی هستند. از لحاظ تعداد ثبت نام در دانشکده ها، بیشترین پذیرش، دانشکده تجارت با نرخ 24% می باشد. پس از آن دانشکده مهندسی و فناوری اطلاعات با نرخ 23% است. سایر دانشکده ها و مدارس نیز دانشکده هنر و علوم اجتماعی با نرخ 11%، دانشکده طراحی، معماری و ساختمان (DAB) با نرخ 11%، دانشکده علوم با نرخ 10% و دانشکده حقوق با نرخ 6% می باشند. تعداد کمتری از دانشجویان نیز در دانشکده تحصیلات تکمیلی بهداشت و دانشکده نوآوری فوق رشته ای ثبت نام می کنند.

شرایط تحصیل در دانشگاه تکنولوژی سیدنی (UTS) استرالیا

UTS عضوی از شبکه فناوری استرالیا، انجمن موسسات آموزش عالی جنوب شرقی آسیا و انجمن دانشگاه های مشترک المنافع نیز می باشد. دانشگاه تکنولوژی سیدنی (UTS) یک دانشگاه معاصر و مبتکر است که یادگیری مبتنی بر تمرین را با امکانات در سطح جهانی ارائه می دهد. این دانشگاه با دوره هایی که به طور مداوم به روز می شوند، آموزش های فنی خود را ارائه می دهد تا تحولات تحقیق و فناوری را به علاقه مندان در سراسر جهان منعکس کند. دانشگاه تکنولوژی سیدنی در سیستم رتبه بندی دانشگاهی QS Stars five دارای پنج ستاره است. این سازمان، UTS را در سطح بین المللی بخاطر عملکرد با کیفیت خود در زمینه تحقیق، میزان اشتغال فارغ التحصیلان، ارائه امکانات مطلوب آموزشی می شناسد.

UTS طیف وسیعی از خدمات پشتیبانی جامع که بسیاری از آن ها رایگان هستند را به دانشجویان بین المللی خود ارائه می دهد. خدمات پزشکی و مشاوره محرمانه، پشتیبانی علمی، پشتیبانی از زبان انگلیسی، مشاوره شغلی و امکانات ورزشی، از جمله این خدمات می باشند. یادگیری مبتنی بر تمرین دانشگاه تکنولوژی استرالیا، نشان دهنده برگزاری دوره هایی با انجام پروژه های بزرگ، مطالعات موردی و عملی، کارهای گروهی گسترده و سفرهای میدانی، قرار دادن دانشجویان در زمینه های کاربردی دنیای امروز، می باشد. شرایط تحصیل در استرالیا به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

شرایط تحصیل در دانشگاه تکنولوژی سیدنی (UTS) استرالیا

دوره های تحصیلی دانشگاه تکنولوژی سیدنی استرالیا

دانشگاه تکنولوژی سیدنی (UTS) دارای طیف گسترده ای از دوره های تحصیلات تکمیلی است که به افراد کمک می کند تا در زمینه تخصص خود، پیشرفت کنند. همه دوره های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه مطابق با نیاز صنعتی استرالیا است، بنابراین آنچه دانشجویان می آموزند، می تواند آنها را برای آینده کاری خود امیدوار و مطمئن سازد. دانشگاه تکنولوژی بیش از 250 دوره تحصیلات تکمیلی از قبیل رشته های نوظهور و سنتی را به دانشجویان خود ارائه می دهد.

برخی از این دوره ها شامل موارد زیر می باشد:

  • تجزیه و تحلیل و علم داده
  • معماری و ساختمان
  • کسب و کار
  • هوش و نوآوری خلاقانه
  • فناوری پزشکی
  • فناوری اطلاعات
  • مطالعات بین المللی
  • حقوق
  • علوم پایه

آمارهای مرکز پذیرش دانشگاه ها (UAC) نشان می دهد که برنامه کارشناسی تجارت در UTS دومین دوره مورد تقاضا در ایالت است که 1211 متقاضی آن را به عنوان اولویت اول خود قرار داده اند. برنامه کارشناسی پرستاری این دانشگاه نیز با 647 متقاضی نهمین دوره پر تقاضا بود. شرایط تحصیل پزشکی در استرالیا به طور کامل در مقاله لینک شده شرح داده شده است.

موقعیت دانشگاه تکنولوژی استرالیا و هزینه های مرتبط

پردیس اصلی UTS در مرز جنوبی منطقه تجاری مرکزی سیدنی، نزدیک ایستگاه مرکزی و میدان راه آهن واقع شده است. محوطه دانشگاه از 5 حوزه مجزا تشکیل شده است که Broadway،Haymarket و Blackfriars در پردیس اصلی دانشگاه واقع شده اند. در حالی که حوزه های پارک مور و گیاه شناسی امکانات تخصصی را با سازمان های صنعتی اطراف ادغام می کنند. برادوی (واقع در اولتیمو) میزبان دانشکده های علوم، بهداشت، هنر و علوم اجتماعی، مهندسی، فناوری اطلاعات و معماری است. حوزه های مارکت نیز شامل دانشکده های تجارت، حقوق، کتابخانه UTS و دو سالن سخنرانی در موزه پاورهاوس می باشد. محوطه Blackfriars در Chippendale، شامل مرکز کودکان Blackfriars و تیم های تحقیقات و نوآوری است، در حالی که محوطه پارک مور دارای امکانات ورزشی در داخل ساختمان راگبی استرالیا می باشد.

شهریه تحصیلات عالیه در استرالیا و این موسسه، از دوره ای به دوره دیگر متفاوت است. به طور متوسط هزینه کل یک دوره تحصیلی در این دانشگاه 19000AUD (دلار استرالیا) می باشد. هزینه کتاب های درسی و اقامت نیز باید به این موارد اضافه می شود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مشاوره های رایگان، با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :