مهاجرت تحصیلی کانادا

تحصیل در دانشگاه تورنتو کانادا

تحصیل در دانشگاه تورنتو کانادا

ممکن است شما هم عنوان یک متقاضی بین المللی برای ادامه تحصیل خود در کشور کانادا تحصیل در دانشگاه تورنتو کانادا را انتخاب کرده باشید. دانشگاه تورنتو در کانادا، از زمان تاسیس خود در سال1827، به نهاد اصلی یادگیری کانادا تبدیل شده است. این دانشگاه نمایانگر یک بنای تاریخی با کشف و ایجاد دانش با قدمت بیش از 100 سال است. دانشگاه تورنتو با افتخار می بالد که یکی از برترین مراکز معتبر تحقیقاتی در جهان است. این دانشگاه تحقیقاتی عمومی در انتاریو، کانادا است، و واقع در محوطه ای که پارک کوئین را احاطه کرده است می باشد. این یک رهبر جهانی در زمینه تحقیق و تدریس است و ردپای قابل توجهی هم در کانادا و هم در سراسر جهان دارد.

تحصیل در یک کشور مدرن و و در یک دانشگاه پیشرفته برای هر دانشجویی مهم است. دانشگاه تورنتو کانادا یک رهبر جهانی در آموزش عالی و تحقیقات است. این دانشگاه در سال 1827 با دانشگاه اصلی خود در سنت جورج، انتاریو تاسیس شده است. این دانشگاه در حال حاضر آموزش کلاس جهانی را در سه مکان مختلف در کانادا ارائه می دهد. این دانشگاه با بیش از 980 برنامه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجویان بین المللی را می پذیرد. این دانشگاه  طیف گسترده ای از رشته ها ارائه می دهد. رتبه بندی جهانی QS (2022) دانشگاه تورنتو را در رتبه 25 قرار داد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل در کانادا شما را راهنمایی می کند تا بتوانید بهترین تصمیم را در مسیر مهاجرت خود بگیرید.

دانشجویان بین المللی با ملیت های متفاوت در این دانشگاه در حال تحصیل هستند. در نمودار زیر میزان دانشجویان بین المللی را در دانشگاه تورنتو مشاهده می کنید:

میزان دانشجویان بین المللی را در دانشگاه تورنتو کانادا

امکانات تحصیل در دانشگاه تورنتو کانادا

منطقه بزرگ تورنتو که به عنوان متنوع ترین شهر در آمریکای شمالی رتبه بندی شده است، با داشتن مناطق پرجمعیت و جذاب همه را به خود جلب می کند. از تیم های ورزشی گرفته تا رویدادهای فرهنگی، جشنواره ها تا نمایشگاه های خیابانی، تورنتو همه اینها را دارد. کل ثبت نام دانشجویان در پاییزسال گذشته 95000 نفر بود که از این تعداد 70000 نفر دانشجوی دولتی و 23000 نفر دانشجوی بین المللی بودند که از 159 کشور و منطقه آمده بودند. دانشگاه تورنتو دارای 44 کتابخانه به همراه 158 کتابدار است. سیستم کتابخانه دانشگاه تورنتو دارای بیش از 19.5 میلیون دارایی فیزیکی و بیش از 6.2 میلیون دارایی الکترونیکی است. در واقع این نشان از جنبه تحقیقاتی دانشگاه تورنتو در کانادا دارد.

این دانشگاه محل اقامت کلیه دانشجویان سال اولی که در دوره های کارشناسی ثبت نام کرده اند را تضمین می کند. این امر باید هنگام پر کردن برنامه به اطلاع شما برسد. تعداد کمی از سالن های اقامت برای همه دانشجویان باز است در حالیکه سایر اتاق ها فقط برای کسانی که برنامه دانشگاهی خاصی را دنبال می کنند باز است. پردیس مرکز شهر تورنتو امکانات اقامتی را در هفت دانشکده، اقامتگاه چستن، خانه فارغ التحصیلان و مسکن خانواده دانشجویی ارائه می دهد. پردیس می سی سیاگا دارای 3 گزینه مسکن متفاوت است. به طوری که سالن های اقامت، خانه های شهری و آپارتمان ها. مجتمع مسکونی اسکاربور نیز فقط با 2 دقیقه پیاده روی از ساختمان های دانشگاهی، خانه های شهری و سوئیت های آپارتمان فاصله دارد.

دوره های تحصیل در دانشگاه تورنتو کانادا

دانشگاه تورنتو از طریق تحقیقات پیشگامانه خود در سلول های بنیادی، کشف انسولین و میکروسکوپ الکترونی، خود را در میان معتبرترین دانشگاه های تحقیقاتی جهان قرار داده است. دانشگاه تورنتو به دلیل فراهم آوردن یک محیط جهانی با تحقیقات فشرده، دانشگاه برتر کانادا محسوب می شود. وجود بیش از 700 دوره کارشناسی و 200 دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه تورنتو از طریق رشته های پزشکی، آموزشی، بازرگانی، مهندسی، علوم انسانی و سایر موارد، اطمینان حاصل می کند که دانشجویانی که به دنبال یک برنامه هستند به راحتی بهترین تناسب خود را پیدا می کنند. دانش آموزان تمام وقت و نیمه وقت می توانند در هنگام تحصیل از کار دانشجویی استفاده کنند. جهت اطلاع از شراط کار در کانادا مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

برخی از دانشکده ها و دوره های دانشگاه علوم پزشکی که در سطح جهانی شناخته شده اند عبارتند از:

  • آنکولوژی
  • پزشکی بالینی
  • روانشناسی
  • سیستم و اطلاعات رایانه ای و پرستاری

دوره های تحصیل در دانشگاه تورنتو کانادا

مشخصات دانشگاه تورنتو کانادا

این دانشگاه با داشتن معماری های بسیار مشهور و فضای سبز زیبا در تورنتوی بزرگ و میسیساگا، محیط فوق العاده ای را برای یادگیری و کار در اختیار شما قرار می دهد. پردیس های آن نیز در یکی از پویاترین محیط های شهری جهان واقع شده است. تورنتو و منطقه اطراف آن به طور مداوم به عنوان یکی از متنوع ترین مراکز شهری در آمریکای شمالی قرار گرفته است. تورنتو کسب و کارهای عالی، رستوران ها، سرگرمی ها و رویدادهای اجتماعی را در هر جایی که بخواهید می یابید. این همان چیزی است که آن را به یک منطقه خارق العاده برای زندگی در کانادا و یادگیری تبدیل می کند.

در جدول زیر برخی از مشخصات دانشگاه تورنتو در کانادا را مشاهده می کنید:

پارامترشرح
میزان دانشجویان بین المللی21%
کل دانشجویان بین المللی19000
اندازه پردیس177 هکتار
تعداد دانشکده ها3
ارزش موقوفات2 میلیون CAD (دلار) کانادا
رتبه در جهان18-25

پردیس های دانشگاه تورنتو کانادا

این دانشگاه 3 پردیس دارد. اولین پردیس مرکز شهر تورنتو سنت جورج است. این پردیس اصلی است که دوره های موسیقی، حقوق، مهندسی، پزشکی، علوم سیاسی و ادبیات را ارائه می دهد. پردیس اصلی دانشگاه حداکثر فعالیت های درسی را برای لذت بردن از آنها ارائه می دهد. شما می توانید به بیش از 1000 باشگاه دانشجویی، ایستگاه رادیویی دانشگاه، تیم های ورزشی و غیره بپیوندید. گزینه های متنوعی برای صرف غذا در داخل و خارج از دانشگاه وجود دارد. پردیس می سی سیاگا دومین پردیس است. دانشگاه دانشگاه تورنتو میسیساگا 148 برنامه تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی و بین رشته ای را ارائه می دهد. این پردیس در سال 1967 تأسیس شد. همچنین دارای 15 بخش دانشگاهی و یک موسسه ارتباطات، فرهنگ، اطلاعات و فناوری می باشد.

این پردیس همچنین کارآموزی و فرصت های تحقیقاتی عملی را ارائه می دهد. این پردیس کانادایی دارای یک مرکز آبزیان و یک خانه صحرایی می باشد. دانشگاه تورنتو شهریه هر سال تحصیلی را در بهار نهایی می کند. علاوه بر شهریه، دانشجویان همچنین باید هزینه های دسترسی اتفاقی، جانبی و دسترسی به سیستم را پرداخت کنند. هزینه جانبی برای جوامع دانشجویی، خدمات مستقر در دانشگاه، امکانات ورزشی و تفریحی و برنامه های بهداشتی و دندانپزشکی دانشجویان در حالی است که هزینه جانبی به هزینه های سفر میدانی، تجهیزات ویژه ای که برای دوره های آموزشی و هزینه های اداری ارائه می شود، کمک می کند. در صورتی که تمایل به مهاجرت تحصیلی به کانادا را دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :