مهاجرت تحصیلی ارمنستان

اعزام دانشجو به ارمنستان

اعزام دانشجو به ارمنستان

متنقاضیانی که به دنبال تحصیل با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند می توانند برای اعزام دانشجو به ارمنستان و تحصیل در این کشور اقدام نمایند. از سویی دیگر مردم این کشور ملیتی پیشرفته، چندفرهنگی و با دید باز هستند. ساکنان ارمنستان خانواده گرا بوده و نسبت به گردشگران، بازدیدکنندگان و دانشجویان بین المللی با حسی از هم وطنی و افتخار برخورد می کنند. از سوی دیگر این کشور شاهد پیشرفت چشمگیری در زمینه آموزش در حوزه های مختلف پزشکی، مهندسی و علوم انسانی است و درصد رشد تدریس در کشور به ویژه در زمینه پزشکی حیرت انگیز است. این موارد در کنار سایر دلایلی که در این مقاله اشاره می شود، دلایل استقبال مهاجرت تحصیلی از ارمنستان است. اگر شما یکی از متقاضیان مهاجرت تحصیلی هستید، می توانید درخواست خود را با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت طرح نمایید.

دلایل جذابیت اعزام دانشجو به ارمنستان

مدارک اعطاء شده توسط دانشگاه های ارمنستان در سطح بین المللی شناخته شده است. دانشجویانی که مدارک تحصیلی خود را در این کشور به پایان رسانده اند، با موفقیت شغل خود را در مقاصد مختلف در سراسر جهان تمرین می کنند. از سوی دیگر مسئله آموزش و پرورش و آموزش عالی همیشه نقش اساسی برای مردم ارمنستان داشته است. در طول تاریخ یکی از مهم ترین ارزش های آسیایی ها باقی مانده است و میان دولتمردان ارمنستان اعتقاد بر این است که از دانشجویان استقبال می کنیم که به هزاران دانشجوی بین المللی بپیوندند تا افق های خود را گسترش دهند، مهارت های خود را تقویت کنند و میراث فرهنگی غنی این کشور را تجربه کنند. بنابراین با انتخاب ارمنستان شما با استادان، موسیقی دانان، دانشمندان و حامیان آموزشی در سطح جهانی مطالعه می کنید.

کلیات اقتصاد و آموزش در کشور ارمنستان

اقتصاد کشور ارمنستان از زمان استقلال دستخوش دگرگونی عمیقی شده است. رشد پایدار، اصلاحات بلندپروازانه و همچنین ورود سرمایه و حواله‌ ها، فضای بازار محور را ایجاد کرده است. با این حال، بحران مالی جهانی به طور قابل توجهی بر اقتصاد تأثیر گذاشته است. ارمنستان کشوری مدرن و سریع در حال رشد با تاریخ و سنت های غنی، مناظر زیبا، غذاهای عالی، مالیات کم، نرخ جرم و جنایت پایین و هزینه های پایین زندگی است. دولت همچنان از حمایت عمومی قوی برخوردار است. این کشور همراه با اکثریت پارلمانی، یک پلتفرم محکم برای پیشبرد برنامه اصلاحات خود از جمله تغییرات گسترده در سیستم اقتصادی و قضایی ارمنستان دارد.

در عرصه سیاست خارجی، ارمنستان روابط خود را با اتحادیه اروپا تقویت کرده و در عین حال مشارکت قوی با کشورهای اتحادیه اقتصادی اوراسیا را حفظ کرده است. به دنبال رشد قوی تولید ناخالص داخلی اکنون در سال 2022 رشد اقتصادی این کشور، نرخی بالاتر را ثبت نموده است. در میان بخش ها، خدمات به دنبال شتاب در تولید گردشگری و ادامه پویایی در تجارت باعث رشد شد. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در مدارس ایرانی ارمنستان می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

شرایط زندگی و اعزام دانشجو به ارمنستان

در مورد شرایط و هزینه زندگی در ارمنستان باید گفت که در کل این کشور امن و با جرم و جنایت پایین است. چنانکه ایروان برای شهری که حدود 1 میلیون نفر جمعیت دارد، حتی به طرز شگفت آوری امن است. با این حال، هنگام سفر به هر شهر بزرگی، به ویژه در هنگام شب که صحبت از پارک ها و ایستگاه های مترو و مینی بوس ها و اتوبوس های شلوغ می شود، همیشه باید همان دقت را داشته باشید. جنایت کوچک است اما همچنان رخ می دهد. هم مرکز شهر که اکثریت دانشگاه ها و کالج ها در آن واقع شده اند و هم خوابگاه های دانشگاهی دارای محیط زندگی و تحصیلی سالم و راحت هستند. بر اساس شاخص قانون و نظم گالوپ، ارمنستان در میان 142 کشو، رتبه هفتم را دارد، به طوریکه 89% از ارمنی ‌های بزرگسال شب‌ ها به تنهایی در شهر احساس امنیت می‌ کنند.

در مورد ایمنی سایر مناطق می توان گفت که ارمنستان به طور جهانی مهمان نواز است. هر کجا که بروید، به عنوان یک دوست صمیمی یا حتی عضوی از خانواده مورد استقبال قرار می گیرید. بنابراین، اگر ارمنی ها شما را به خصوص در روستاها دعوت کنند، شما را به عنوان یکی از اعضای خانواده می بینند، حتی اگر ممکن است دیگر ملاقات نکنید. در کل بزرگسالان جوان و دانشجویان خارجی از یک زندگی اجتماعی پر جنب و جوش لذت می برند و در داخل و خارج از دانشگاه با سایر دانشجویان داخلی و خارجی در می آمیزند. مکان ‌های تفریحات شبانه بیشتر در مرکز شهر واقع شده‌ اند. در عین حال، ارمنی ها انتظار دارند که به آنها و سنت های این کشور احترام بگذارید.

شرایط زندگی و اعزام دانشجو به ارمنستان

شرایط حمل و نقل و اعزام دانشجو به ارمنستان

ایروان پایتخت کشور ارمنستان نسبتا کوچک است و سیستم حمل و نقل عمومی می تواند به سرعت شما را به هر نقطه از شهر برساند. برای دانشجویان، سیستم مترو محبوب ترین وسیله حمل و نقل است زیرا بسیاری از مناطق را به دانشگاه ها متصل می کند. مهمتر از همه، همه وسایل حمل و نقل از جمله تاکسی بسیار ارزان هستند. فرودگاه مدرن و ترمینال ‌های راه ‌آهن متعدد، دسترسی آسان به شهر و فرصتی برای گشت و گذار در سایر نقاط کشور یا سفر به ارمنستان را فراهم می ‌کند. علاوه بر این استفاده از وسایل شخصی چون ماشین و دوچرخه مرسوم است. حمله و نقل عمومی به جهت هزینه پایین مورد استقبال است.

علاوه بر هزینه های اشاره شده در این مقاله، شما می توایند با مراجعه به آرشیو مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نسبت به سایر هزینه های زندگی در ارمنستان اطلاعات کامل پیدا کنید. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به این کشور از طریق سایر روش ها مقاله استارت آپ ارمنستان را مطالعه بفرمائید. همچنین از طریق گفتگو با همکاران ما در موسسه، شرایط زندگی در ارمنستان را متناسب با توانایی مالی خود بسنجید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :