مهاجرت تحصیلی آرژانتین

اعزام دانشجو به آرژانتین

اعزام دانشجو به آرژانتین

وجود بازار کار مناسب برای دانشجویان پس از اتمام تحصیل، تنوع فرهنگی و فضای زندگی شاداب از جمله دلایل جذابیت اعزام دانشجو به آرژانتین است. کشوری که مقصدی محبوب برای دانشجویان بین المللی است و بیش از 90000 دانشجوی بین المللی هر ساله از اروپا، ایالات متحده و آسیا در آرژانتین تحصیل می کنند و موسسات خصوصی کوچک بیشترین دانشجویان را جذب می کنند. از سوی دیگر فرصت های شغلی در آرژانتین هم برای شهروندان و هم برای خارجی ها وجود دارد.

صنایعی که کارگران بین المللی قابل توجهی را استخدام می کنند عبارتند از:

  • تجارت کشاورزی صادرات محور
  • فرآوری مواد غذایی
  • تولید و ساخت و ساز

برای کسب اطلاع از مراحل اداری اعزام دانشجو می توانید با واسپاری امور خود به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمانی کوتاه به جمع دانشجویان بین المللی آرژانتین راه یابید.

دلایل جذابیت اعزام دانشجو به آرژانتین

سالانه بیش از 90000 دانشجوی بین المللی آرژانتین را برای تحصیل انتخاب می کنند که این کشور را به یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی در آمریکای لاتین تبدیل می کند. صرف نظر از اینکه در حال تحصیل، کار یا فقط بازدید هستید، آرژانتین فرصت های زیادی برای یادگیری ارائه می دهد. برای مثال، آموزشگاه ‌های زبان زیادی وجود دارند که به شما کمک می‌ کنند زبان را یاد بگیرید و تمرین مکالمه با مردم محلی شما را به زبان جدیدی مسلط می کند. حتی اگر علاقه ای به یادگیری در یک محیط رسمی ندارید، تاریخ غنی شهر و عشق آرژانتینی به مطالعه شما را در اطلاعات غرق می کند. در واقع بوئنوس آیرس بیش از هر شهر دیگری در جهان کتابفروشی دارد.

موضوع دیگر این است از زمان بحران مالی در سال 2001 تا کنون، هزینه تحصیل و زندگی در آرژانتین نسبتا مقرون به صرفه مانده است. علاوه بر این، اقامت در آمریکای لاتین به این معنی است که شما می‌ توانید به کشورهای زیبای همسایه سفر کنید، بدون اینکه مجبور به شکستن بانک شوید. فرصت زندگی ارزان در یک کشور غنی از نظر فرهنگی در آمریکای لاتین فرصتی نیست که از دست بدهید. از سوی دیگر با زندگی در آرژانتین، می توانید یک فرهنگ پر جنب و جوش را تجربه کنید. اگر از شعار «سخت کار، سخت بازی کنید» پیروی کنید، زندگی شبانه شهرهای آرژانتین را دوست خواهید داشت. بوئنوس آیرس و سایر شهرهای بزرگتر هرگز نمی خوابند و تمام شب باز هستند. آنها همچنین مراکز فرهنگی برای هنر هستند. اگرچه شهرهای آرژانتین عموما به‌ خاطر هنر خیابانی‌ شناخته می ‌شوند، اما شاهد شکل‌ گیری هنر دیجیتال خواهید بود.

مدارک مورد نیاز اعزام دانشجو به آرژانتین

به طور کلی، چه برای تحصیل کمتر یا بیشتر از 365 روز به ویزای دانشجویی نیاز خواهید داشت. به طور کلی مدارک مورد نیاز برای اعزام دانشجو دانشجو به کشور آرژانتین بدین شرح خواهد بود:

  • فرم درخواست ویزا تکمیل شده و با امضاء متقاضی تحویل داده شود.
  • تعیین دوره یا برنامه تحصیلی
  • ارائه اطلاعات دانشجو در اداره ملی مهاجرت که توسط دانشگاه متقاضی ثبت شده است.
  • ارائه نامه پذیرش اخذ شده از دانشگاه مورد نظر
  • گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار و 2 صفحه خالی
  • 2عکس 4×4 سانتی متری اخیر با پس زمینه سفید
  • اثبات تمکن مالی مانند ارائه گردش حساب بانکی
  • گواهی عدم سوء پیشینه متقاضی

در خصوص اخذ ویزای تحصیلی آرژانتین پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

مدارک مورد نیاز اعزام دانشجو به آرژانتین

بورسیه های اعزام دانشجو به آرژانتین

از موضوعات جذاب برای هر دانشجوی بین المللی دریافت بورسیه هست که در این زمینه، آرژانتین نیز امکان های بورسیه فعال دارد که از جمله برنامه بورسیه OAS برای مقطع کارشناسی است که حداکثر 10000$ (دلار) در سال به مدت 2 سال است که دانشجو باید دارای معدلی باشد که شرایط دانشگاه را برآورده کند. همچنین انتظار می رود که متقاضی برای اتمام کل برنامه از سلامت جسمی و روانی بالایی برخوردار باشد. به غیر از پوشش شهریه به مدت 2 سال، مبلغ سقف 10000$ (دلار) سایر نیازهای برنده جایزه را نیز تامین می کند. اینها شامل بیمه درمانی، کمک هزینه معاش، کمک هزینه سالانه کتاب و بلیط رفت و برگشت هواپیما است.

هر متقاضی باید مدارک لازم از جمله ریز نمرات، توصیه نامه، رزومه تحصیلی و کپی کارت شناسایی را ارائه کند. در مقابل اما کمک هزینه تحصیلی کلینهانس با مبلغ بورسیه 20000$ (دلار) در سال به مدت 2 سال برای دانشجویانی که قصد انجام تحقیقات جنگلداری جامعه در آرژانتین را دارند در مقطع کارشناسی ارشد، دکترا یا فوق دکتری از هر ملیتی باز است. اما اولویت با متقاضیان 2 سطح اخیر خواهد بود. الزامات درخواست شامل رزومه تحصیلی، 2 توصیه نامه و لیستی از منابع مالی بالقوه است. متقاضی همچنین باید یک پروپوزال تحقیق (حداکثر 7 صفحه) و بودجه پیش بینی شده را ارسال کند. جهت اطلاع از شرایط کار در آرژانتین پس از اتمام دوره تحصیلی می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

مراحل درخواست ویزا برای اعزام دانشجو به آرژانتین

برای فراهم شدن امکان تحصیل در آرژانتین، نخستین گام، دریافت نامه پذیرش از موسسه آموزشی خود در آرژانتین است. اما قبل از اینکه بتوانید نامه پذیرش دریافت کنید، دانشگاه باید از Dirección Nacional de Migraciones تاییدیه بگیرد که سپس Dirección Nacional de Migraciones نیز کنسولگری شما را در مورد تایید مطلع می کند. پس از دریافت نامه پذیرش، می توانید آن را به همراه سایر مدارک مورد نیاز به کنسولگری خود ارسال کنید. مرحله دوم انتخاب کنسولگری است که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خاص کشور، می توانید کنسولگری خود را از لیست سفارتخانه ها و کنسولگری ها در سراسر جهان پیدا کنید. کنسولگری شما در طول درخواست شما به شما کمک و راهنمایی می کند. بهتر است که کنسولگری انتخاب شود که در آدرس دائمی متقاضی باشد.

در جدول زیر سایر نکات مرتبط با ویزا برای اعزام دانشجو به آرژانتین طرح شده است:

ردیفنکات مرتبط با ویزا
1برخی از مدارک ویزای دانشجویی آرژانتین ممکن است نیاز به تایید محضری و ترجمه داشته باشند.
2تکمیل مدارک مورد نیاز همچنان تضمین کننده ویزای تایید شده نیست.
3توصیه می شود حداقل 90 روز قبل از تاریخ شروع برنامه خود برای ویزای دانشجویی اقدام کنید.

شرایط آموزش برای اعزام دانشجو به آرژانتین

آرژانتین دارای یک جامعه چند قومیتی و چندفرهنگی بزرگ است و یک کشور جذاب و پذیرا برای دانشجویانی است که برای تحصیل در خارج از کشور انتخاب می کنند. کیفیت آموزش عالی و همچنین بسیار مقرون به صرفه است. از سوی دیگر آرژانتین یکی از بالاترین نرخ ‌های باسوادی در جهان را دارد و خانه بسیاری از هنرمندان، دانشمندان، نویسندگان و دانشمندان مشهور است که برخی از آنها را در بسیاری از دانشگاه ‌های عالی تدریس می‌ کنند. علاوه بر این دانشجویان بین المللی طیف گسترده و متنوعی از موسسات آموزش عالی را پیدا خواهند کرد که فرصت های عالی برای مطالعات مقرون به صرفه با استانداردهای بسیار بالا ارائه می دهند. 38 دانشگاه ملی، 42 دانشگاه خصوصی، 6 موسسه آموزش عالی ملی و 14 موسسه آموزش عالی خصوصی وجود دارد.

هدف همگی آنها ارائه آموزش های علمی، حرفه ای، انسانی و فنی در عالی ترین زمینه، همکاری برای حفظ فرهنگ ملی، ترویج کسب و گسترش دانش به تمام معنا و توسعه نگرش‌ ها و ارزش‌ هایی است که برای تربیت افراد مسئولیت‌ پذیری لازم است. شما می توانید در آرژانتین به مدت حداقل 4 هفته یا تا یک سال تحصیل کنید. این موضوع بستگی به رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی و نوع دانشگاهی دارد که متقاضیان انتخاب می کنند. با توجه به سابقه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در اعزام دانشجو به نقاط مختلف جهان، شما می توانید طی شدن مراحل اعزام تحصیلی خود به آرژانتین را به همکاران ما بسپارید.

2 thoughts on “اعزام دانشجو به آرژانتین

  1. سونیا گفت:

    سلام شما ویزای تحصیلی برای ارژانتین انجام میدهید؟

    1. آذرپور گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما دوست گرامی، بله، البته باید اول شرایط مهاجرت تحصیلی شما بررسی شود. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط تحصیل در آرژانتین می توانید با کارشناسان ما جهت بررسی شرایط عمومی خود جهت مهاجرت و اخذ ویزای تحصیلی تماس حاصل فرمائید.
      02191003232

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :