مهاجرت سرمایه گذاری در دومینیکا

استارت آپ دومینیکا

استارت آپ دومینیکا

سرمایه گذاران در سال های اخیر، با تاسیس استارت آپ دومینیکا، رشد پایدار فقر و نابرابری را کاهش داده و به گسترش طبقه متوسط کمک شایانی کردند. جمهوری دومینیکا کشوری با درآمد متوسط رو به بالا است و یکی از سریع ترین اقتصادهای در حال رشد در دریای کارائیب را به خود اختصاص داده است. این گسترش اقتصادی به کشور این امکان را داده است که سرمایه گذاری های مبتنی بر فناوری مانند استارت آپ ها را آغاز کند. جمهوری دومینیکا کشوری در دریای کارائیب است که دو سوم شرقی دریای کارائیب را اشغال کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در زمینه سرمایه گذاری در خارج از کشور آماده ارائه راهنمایی های دقیق در خصوص شرایط استارت آپ دومینیکا می باشد.

افرادی که قصد سرمایه گذاری و تاسیس استارت آپ در دومینیکا را دارند. باید به این موضوع واقف باشند که دومینیکا دارای یکی از بزرگترین اقتصادها در میان کشورهای حوزه کارائیب است. همچنین این کشور به دلیل بخش گردشگری و کشاورزی خود به خوبی شناخته شده است. گردشگری آن به دلیل مناطق زیبای این کشور هرساله توجه گردشگران بین المللی را به خود جلب می کند. علاوه بر این بخش کشاورزی جمهوری دومینیکا به دلیل صادرات قهوه، نیشکر، گوجه فرنگی و برنج مورد توجه سرمایه گذاران بین المللی جهت ایجاد استارت آپ است. املاک و مستغلات یکی دیگر از فرصت های تجاری بزرگ برای علاقه مندان به تجارت پر رونق گردشگری و استارت آپ دومینیکا است.

اکوسیستم کارآفرینی و استارت آپ دومینیکا

جالب است بدانید که اکوسیستم کارآفرینی و استارت آپ دومینیکا هنوز در مرحله اولیه است. با گذشت زمان برنامه ها، سرمایه گذاران و کارآفرینان بیشتری وجود دارند که مایلند به طور کلی به اکوسیستم استارت آپ دومینیکا کمک کنند. اکوسیستم استارت آپی دومینیکا به سرعتی سریع در حال رشد است و انتظار می رود این روند در سال های آینده تسریع شود. از آنجایی که بخش خصوصی پیشنهادات بیشتری را برای کمک به اکوسیستم تشویق و ایجاد می کند.

در 5 سال آینده ابزارها، برنامه ها و سرمایه های بیشتری برای سرمایه گذاران بین المللی در دسترس خواهد بود. چالش هایی که اکوسیستم استارت آپی دومینیکا باید بر آن غلبه کند شامل کمبود آموزش در این منطقه و عدم دسترسی به سرمایه به ویژه فقدان مربیان با تجربه در زمینه استارت آپ است.

تاسیس استارت آپ دومینیکا در صنایع برتر

برخی از صنایع برتر در دومینیکا فعالیت دارند که بیشترین سرمایه گذار بین المللی را جهت تاسیس استارت آپ به خود جذب می کنند. جمهوری دومینیکا یکی از بالاترین نرخ های رشد اقتصادی را در بخش صنایع خود ایجاد کرده است.

برای آشنایی بیشتر با صنایع برتر دومینکا جهت تاسیس استارت آپ به جدول زیر مراجعه فرمایید:

صنایع برتر دومینیکاخصوصیات
هوش مصنوعیصنعت هوش مصنوعی در دومینیکا بسیار جوان است، اما در چند سال گذشته مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی از سراسر جهان قرار گرفته است.
فین تکطبق گزارش فبن تک قاره آمریکا، رشد و ادغام صنعت فین تک در دومینیکا از زمان آخرین اندازه گیری بانک ها، بیش از توسعه بین آمریکایی رشد کرده است. شرکت های فین تک در دومینیکا به شدن در حال رشد است زیرا 1 میلیون کاربر دارند و به طور متوسط 15 میلیون تراکنش در ماه در این حوزه صورت می گیرد.
نرم افزارصنعت نرم افزاری دریچه جدید یبرای رشد و بهره برداری از اقتصاد دومینیکا است.

دریافت شهروندی با تاسیس استارت آپ دومینیکا

برنامه شهروندی دومینیکا از طریق تاسیس استارت آپ و کارآفرینی در دومینیکا به طور قانونی در قانون تثبیت شده است. همچنین از آنجایی که قانون محلی هیچ محدودیتی برای داشتن تابعیت دوگانه ندارد. اخذ شهروندی از طریق تاسیس استارت آپ در این کشور یک فرآیند محرمانه است که نیازی به صرف نظر از شهروندی موجود در این کشور ندارد. برنامه شهروندی دومینیکا در سال 2020 تاسیس شد که به طور قانونی به افراد و خانواده ها در سراسر جهان شهروندی و پاسپورت دوم غیر قابل فسخ ارائه می دهد.

واجدین شرایط دریافت شهروندی دومینیکا باید موارد زیر را رعایت کنند:

  • سلامتی: متقاضیان شهروندی از طریق استارت آپ باید از سلامت عالی برخوردار باشند.
  • بررسی پس زمینه پاک: تنها افرادی که سابقه کیفری ندارند و وجوه آنها به طور قانونی استخراج شده است مجاز به اخذ تابعیت در این کشور خواهند بود.
  • پرداخت هزینه درخواست شهروندی به مبلغ 5500XCD (کرارائیب شرقی)

دریافت شهروندی با تاسیس استارت آپ دومینیکا

دوره های تحصیلی برای استارت آپ دومینیکا

دوره های تحصیلی برای استارت آپ دومینیکا این فرصت را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند، تا ویژگی های کارآفرینی خود را در بخش استارت آپ ارزیابی کنند. همچنین دانشجویان فرصتی برای کسب دانش در زمینه تامین مالی، قوانین کسب و کار دومینیکا و مراحل سازماندهی یک تجارت موفق خواهند داشت. دوره تحصیلی آموزش استارت آپ موجب این می شود که دانشجو مهارت های لازم را برای نوشتن یک طرح کسب و کار جامع در این کشور به دست بیاورد. از سوی دیگر، دوره های فنی برای مدرک یا برنامه دیپلم استارت آپ در مدیریت بازرگانی این کشور اعمال می شود.

برنامه های درسی در دوره های آموزشی استارت آپ دومینیکا عبارت اند از:

برنامه های درسی در دوره های آموزشی استارت آپ دومینیکا

علاوه بر این برخی از دوره های تحصیلی برای آموزش استارت آپ ممکن است پیش نیازهای اضافی داشته باشند. متقاضیان به این نکته نیز توجه فرمایند که طول برنامه تحصیلی استارت آپ دومینیکا دو ترم می باشد.

ویزای استارت آپی دومینیکا

افرادی که با هدف راه اندازی کسب و کار خود قصد سفر به دومینیکا را دارند باید برای ویزای استارت آپی دومینیکا درخواست دهند. ویزای استارت آپی دومینیکا به سرمایه گذاران خارجی این فرصت را می دهد که تا 18 ماه در دومینیکا مستقر شوند. تا استارت آپ خود را در این کشور تاسیس کنند. از سوی دیگر ویزای استارت آپی دومینیکا ممکن است تا 1 سال صادر شود.

همچنین امکان درخواست اجازه اقامت در دومینیکا به صورت موقت برای تاسیس استارت آپ نیز وجود دارد. برای استارت آپ های دومینیکا شرط کلی سرمایه گذاری 850000XCD (دلار کارائیب) جهت درخواست اقامت جهت کارآفرینی اعمال می شود. ویزای استارت آپی دومینیکا به بنیانگذاران بین المللی کمک می کند تا استارت آپ خود را در دومینیکا تاسیس کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استارت آپ دومینیکا با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :