مهاجرت کاری فیلیپین

ویزای کاری فیلیپین

ویزای کاری فیلیپین

برای کارگران خارجی و کارفرمایان آنها در فیلیپین، ضروری است که فرآیند دریافت ویزای کاری فیلیپین را، برای کار قانونی در این کشور درک کنند. از آنجایی که کشور فیلیپین به مقصدی محبوب برای مهاجران و شرکت‌ های در حال گسترش تبدیل شده است، بسیای جویای کار در فیلیپین هستند. در واقع، کار در فیلیپین می تواند یک گزینه جذاب برای کارمندان و کارفرمایان باشد. شرایط کاری ممکن است بسته به نوع صنعتی که در آن کار می کنید متفاوت باشد. اما یک چیز مسلم است، شما با یکی از بهترین نیروهای کار سخت کوش و فداکار در جهان کار خواهید کرد. شما در این مقاله که توسط تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه گردیده است، به توضیحات بیشتری درباره ویزای کاری فیلیپین می پردازد.

شرایط اخذ ویزای کاری فیلیپین

انواع مختلفی از ویزا برای اتباع خارجی که به دنبال ورود به فیلیپین هستند، وجود دارد. ویزاها و مجوزهای افرادی که برای تجاری یا شغلی به فیلیپین می آیند عبارتند از:

  • ویزای بازدید موقت برای مقاصد تجاری
  • سرمایه گذاری شرکت های بین المللی
  • ویزای ویژه غیری تحت مهاجرت EO 226
  • مجوز اشتغال بیگانه (AEP)
  • ویزای تجاری کارمند از پیش تعیین شده
  • مجوز کار موقت
  • مجوز کار ویژه (SWP)

این راهنما بر روی تمامی ویزای خارجی ها صدق می کند، زیرا این رایج ترین نوع ویزا است که برای اتباعی که برای کار به فیلیپین می آیند، صادر می شود. برای درخواست این ویزا، کارمندان ابتدا مجوز اشتغال بیگانه را دریافت کنند. فرآیند اخذ ویزای کار فیلیپین با درخواست AEP از وزارت کار و اشتغال آغاز می شود. این درخواست می تواند توسط کارفرما در فیلیپین یا کارمند احتمالی ارسال شود. درخواست برای ویزای کاری فیلیپین باید توسط کارفرما حمایت شود و می تواند از طریق اداره مهاجرت ثبت شود. ممکن است 2 تا 3 ماه طول بکشد تا فرآیند دریافت ویزای کاری تکمیل شود.

چند نکته وجود دارد که اتباع خارجی و کارمندان آنها باید در مورد ویزای کار در فیلیپین در نظر داشته باشند:

  • ویزای کاری بسته به مدت قرارداد کار ممکن است ابتدا برای یک تا 3 سال صادر شود. ویزا بعدا برای یک دوره اضافی از یک تا 3 سال قابل تمدید است.
  • اگر کارمندی باید قبل از تکمیل فرآیند ویزا شروع به کار کند، می تواند برای مجوز کار موقت درخواست دهد. درخواست برای این مجوز می تواند به محض ارسال درخواست AEP توسط کارمند ثبت شود و مجوز می تواند در کمتر از 2 هفته صادر شود. مانند ویزای تجاری کارمند از پیش تعیین شده، این مجوز نیز توسط اداره مهاجرت صادر می شود.

شرایط اخذ ویزای کاری فیلیپین

شرایط کاریابی در فیلیپین

مانند زمانی که در هر کشور دیگری کار می کنید، یافتن راهی برای ماندن از نظر مالی در یک مکان خارجی مستلزم مقداری نبوغ و تدبیر است. با این حال، با کمی کار و کمی تخیل امکان پذیر است. در زیر، فهرستی از گزینه های شغلی سنتی و خلاقانه را که برای خارجی ها در دسترس است، مشاهده خواهید کرد. یادگیری در مورد فرهنگ فیلیپینی در مورد جنبه بین فردی فرآیند استخدام ضروری است. با این حال، به همان اندازه مهم است که مطمئن شوید با برخی از بخش‌های کاربردی‌تر کارمندسازی و استخدام آشنا هستید. حتما برای یافتن بهترین کانال‌ های استخدام در فیلیپین فکر کنید و مطمئن شوید که شرکت شما با الزامات قانونی برای کارفرمایان در فیلیپین مطابقت دارد. رسانه های اجتماعی به عنوان راهی برای کارفرمایان برای ارتباط با متخصصان با استعداد در فیلیپین در حال افزایش است.

در فیلیپین، قانون کارفرمایان را از تبعیض علیه کارگران و استخدام های احتمالی بر اساس موارد زیر منع می کند:

قانون کارفرمایان فیلیپین و تبعیض علیه کارگران و استخدام های احتمالی

قانون کار بیان می‌دارد که کارکنان کلیه موسسات و موسسات باید ساعات کاری معینی را تکمیل کنند به استثنای:

  • کارمندان دولت
  • کارکنان مدیریتی
  • پرسنل میدانی
  • اعضای خانواده کارفرما که برای حمایت وابسته هستند
  • کمک های داخلی
  • افرادی که به دیگران خدمات شخصی ارائه می کنند
  • کارگران بر اساس مقررات وزیر کار حقوق و دستمزد داده می شوند

حال بیاید نگاهی به شاخص های کلیدی کار و اشتغال در کشور فیلیپین بیاندازیم:

شاخص های کلیدی کار و اشتغال در کشور فیلیپین

قیمت ویزای کار فیلیپین

هزینه ویزای کاری فیلیپین به نحوه دریافت ویزای خود بستگی دارد و بسته به روند می تواند تا 100$ (دلار) هزینه داشته باشد. پس حتما با سفارت یا کنسولگری خود تماس بگیرید تا اطلاعات کاملی در مورد هزینه نهایی دریافت کنید. هزینه ویزای فیلیپین حدود 37$ (دلار) است. بسته به نحوه دریافت ویزا به عنوان یک شهروند خارجی، ممکن است هزینه های پردازشی را متحمل شوید که از 20$ تا 60$ (دلار) متغیر است. هزینه های دیگری نیز ممکن است اعمال شود. در حالی که بیشتر مسافران باید ویزای کاغذی را از نزدیکترین سفارت یا کنسولگری دریافت کنند، ساکنان ایرانی مجاز به دریافت مجوز سفر الکترونیکی هستند.

هر ویزا یا مجوز سفر الکترونیکی در خصوص مهاجرت به فیلیپین قیمت متفاوتی خواهد داشت. هر گونه هزینه اضافی برای پردازش خواهد بود، چه به صورت حضوری یا آنلاین. دریافت مجوز سفر الکترونیکی به صورت استاندارد حدود 107$ (دلار) هزینه در پی دارد. علاوه بر هزینه ویزا، هنگام درخواست مجوز سفر الکترونیکی فیلیپین یا ویزای کاغذی حضوری، باید اطلاعات زیر را ارائه دهید:

  • برنامه سفر – بتوانید یک رسید یا برگه رزرو ارائه دهید که برنامه های شما برای خروج از فیلیپین را نشان می دهد.
  • اطلاعات اسکان – آنها می خواهند بدانند که شما مکانی امن برای زمانی که در فیلیپین هستید، دارید.
  • پاسپورت فعلی – پاسپورت شما باید حداقل 6 ماه پس از تاریخی که قصد دارید به تایوان برسید معتبر باشد.

مدارک لازم برای ویزای کاری فیلیپین

زندگی قانونی در فیلیپین به خودی خود یک شغل است. در ظاهر، این فرآیند می تواند بسیار ساده به نظر برسد، زیرا تنها چیزی که نیاز دارید، شرکتی است که مایل به حمایت مالی از ویزای کاری شما باشد. مجوز کار ویژه (SWP) برای همه انواع موقعیت های حرفه ای در دسترس است و هیچ مقررات خاصی در رابطه با پرداخت حقوق از خانه یا خانه میزبان ندارد. با این حال، کار اداری ممکن است خسته کننده باشد، بنابراین مطمئن شوید که تمام اسناد شما مرتب هستند.

مدارک و شرایط مورد نیاز برای دریافت ویزای کار فیلیپین به شرح زیر است:

  • فرم درخواست ویزا
  • اصل و فتوکپی صفحه اطلاعات پاسپورت و ویزای فیلیپین با حداقل 6 ماه اعتبار
  • نامه شرکت فیلیپینی (برای دارندگان کارت استخدام)
  • دعوت نامه از شرکت فیلیپین (برای اهداف تجاری)
  • دعوت نامه از شخص دعوت کننده در فیلیپین همراه با یک کپی از گذرنامه یا شناسه با امضای شخص دعوت کننده، در صورت وجود (برای اهداف گردشگری)
  • صورت های بانکی

متقاضیان غیر حضوری باید فرم درخواست ویزای خود را به طور متقاضی توسط یک کمیسر سوگندنامه یا سردفتر اسناد رسمی تأیید کنند. نمایندگانی که فرم درخواست ویزا و مدارک پشتیبان را تشکیل می دهند و ارسال می کنند، باید یک نامه مجوز رسمی توسط متقاضی ویزا و یک کپی از کارت شناسایی نماینده ارائه دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را در این امر مهم و تاثیرگذار تنها نخواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :