مهاجرت کاری فیلیپین

کار در فیلیپین

کار در فیلیپین

شرایط کار در فیلیپین ارتباط تنگاتنگی با طبقه اجتماعی افراد دارد، به طوری که افراد طبقه بالا از بهترین فرصت ها از نظر رضایت شغلی، امکانات، پیشرفت و انتخاب شغل برخوردارند. آنهایی که از طبقه متوسط هستند، معمولا با سرمایه گذاری بر تحصیل، وفاداری به شرکت و سخت کوشی، می توانند مشاغلی مرتبه بالا با فضایی برای پیشرفت پیدا کنند. کسانی که به طبقه پایین تعلق دارند، به دلیل فقدان تحصیلات یا سرمایه، عمدتا به دست فروشی با دستمزد ضعیف مشغول هستند که در جامعه فیلیپین به عنوان پستی تلقی می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را، در راستای کسب اطلاعات هرچه بیشتر شما عزیزان درباره کار در فیلیپن تهیه و تدوین کرده است.

شرایط کار در کشور فیلیپین

شرایط کار در فیلیپین بسته نوع شغلی که انجام می دهید، به شدت متفاوت است. برای شرایطی آماده باشید که ممکن است به شدت با آن چه قبلا به آن عادت کرده اید، متفاوت باشد. کسانی که در موقعیت های بالاتر کار می کنند، عموما از مزایای بهتر، حقوق و محیط کاری بهتر برخوردار خواهند شد و افرادی که دارای شغل کمتر مهارتی هستند، امنیت شغلی کمی دارند. دستمزد می تواند بر اساس استاندارد های غربی بسیار پایین باشد و اغلب ساعات طولانی یا در شرایط خطرناک کار می کنند. به عنوان یک مهاجر احتمالا مجبور خواهید بود با اطلاعات اولیه بیشتر، دستمزد کمتر و مقررات بهداشتی و ایمنی کمتری نسبت به آن چه در کشور خود عادت دارید، سازگار شوید. گفته می شود، وزرات کار و اشتغال مسئول ایجاد و اجرای سیاست هایی برای اطمینان از شیوه های کاری منصفانه است.

شرایط دریافت ویزای کار در فیلیپین

ویزای کار فیلیپین از پیش تعیین شده رایج ترین نوع ویزای کاری است که در کشور فیلیپین صادر می شود. این نوع ویزا به کارفرمایان در کشور فیلیپین اجازه می دهد تا اتباع خارجی را با مهارت ها و تخصص ها و صلاحیت هایی در کشور کمبود دارند، استخدام کنند. مطابق این قانون فرد متقاضی تنها می تواند برای شغلی کار کند که کارفرما حمایت مالی آن را پیش تر اعلام کرده است.

قرارداد کاری می تواند از یک تا 3 سال در نظر گرفته شود و به همین میزان ویزای کاری برای متقاضی صادر خواهد شد. باید رد نظر داشت که افراد نمی توانند به واسطه ویزای توریستی به این کشور ورود پیدا کرده و پس از آن کار پیدا کنند و همانجا این ویزا را تبدیل کنند بلکه باید حتما از کشور خروج کرده و بعد از آن مجددا روی قرارداد کاری، ویزای کاری از پیش تعیین شده دریافت نمایند و مجددا وارد خاک این کشور شوند. برای اخذ ویزای کاری این کشر باید متقاضیان مدارک تحصیلی و کاری مرتبط و تسلط بر زبان فیلیپینی را اثبات نمایند.

شرایط دریافت ویزای کار در فیلیپین

کاریابی در فیلیپین

افرادی که به واسطه تحصیل در فیلیپین حضور دارند چنانچه در طی دوران تحصیل خود به زبان رسمی این کشور مسلط شوند و موفق به مصاحبه با کارفرمایان شوند و در پیروی از آن قرارداد کاری دریافت نمایند می توانند در این کشور بمانند و ویزای تحصیلی خود را نیز به ویزای کاری در فیلیپین تبدیل نمایند. این جستجوی کار در فیلیپین می تواند بصورت حضوری با کارفرما صورت پذیرد یا با استفاده از موسسات یا سایت های کاریابی این کشور قرارداد کاری را دریافت نمایند. متقاضیان می توانند در زمینه خدمات مشتری و فناوری اطلاعات و بازاریابی دیجیتال و تجزیه وتحلیل یا پردازش داده ها و مدیریت پروژه و کسب و کار، فروش و برنامه نویس و تولید محتوا به دنبال کار بگردند و به موقعیت شغلی که در نظر دارند، برسند.

اما از پردرآمد ترین شغلی هایی که مناسب دانشجویان و نیروهای کار در فیلیپین هست می توان به برخی از آنها که در شکل زیر آمده است اشاره نمود:

پردرآمد ترین شغلی هایی که مناسب دانشجویان و نیروهای کار در فیلیپین

بهترین کار در فیلیپین

حقوق زیاد برای بسیاری از افرادی که در حال حاضر در فیلیپین کار می کنند، مهم است. یک شغل پردرآمد، نیاز های اساسی و بیشتر هزینه های زندگی مثل خورد و خوراک، خرید، اقامت و تفریح و سرگرمی را پوشش می دهد. در حالی که همچنان مازاد بر سرمایه، برای خرج کردن در برخی از چیزهای ظریف زندگی باقی می ماند. برخی استدلال می کنند که پول نمی تواند خوشبختی بخرد و برخی دیگر مخالف این حرف هستند. مشاغل پردرآمد معمولا از نظر جسمی و روانی نیز سخت هستند که می تواند بر تعادل کار و زندگی برخی افراد تاثیر بگذارد. عاملی که بسیاری معتقدند مهم تر از یک چک حقوقی بزرگ است.

شرایط حقوقی و کار در فیلیپین

در تمام مشاغلی که از آنها نام برده شد می توان با یک سرچ ساده به نام و اسامی شرکت های برتر دست یافت و البته میزان حقوقی که یک کارمند و یا متقاضی کار در مشاغل مختلف می تواند دریافت کند با دلایل زیادی متفاوت است. از این دلایل عمده می توان به میزان تخصص و مهارت و تحصیلات متقاضی اشاره کرد که بسیار روی حقوق ماهیانه تاثیر گذار خواهد بود که این رقم به طور میانگین بین 380$ الی 850$ (دلار آمریکا) خواهد بود.

در جدول زیر برخی از حقوق های ماهیانه مشاغل آمده است:

نام مشاغلمیانگین درآمد ماهیانه به دلار آمریکا
مشاور مالی360$ الی 700$
کارشناس ورود داده ها380$ الی 833$
معلم مدرسه450$ الی 1170$
برنامه نویس996$ الی 1360$
تحلیلگر داده450$ الی 1360$

کار در فیلیپین می تواند در مشاغل مختلف انجام پذیرد اما برای این کار نیاز است که متقاضی در ابتدا یا با کارفرما به صورت آنلاین و از سایت های بین المللی کار اقدام به دریافت قرارداد کاری نماید یا ابتدا به واسطه تحصیل به این کشور وارد شود و سپس قرارداد کاری دریافت کند. مخاطبین گرامی می توانند جهت بررسی شرایط خود با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :