شرایط کره جنوبی

هزینه زندگی در کره جنوبی

هزینه زندگی در کره جنوبی

اصلی ترین مبحثی که معمولا تمامی مهاجران قبل از اعزام به کره جنوبی نادیده می گیرند، هزینه زندگی در کره جنوبی می باشد. زیرا بدون برآورد هزینه زندگی در کره جنوبی، تمامی اتباع کشورهای خارجی که قصد ادامه زندگی در این کشور را دارند با مشکلات گسترده ای در طول اقامت مواجه خواهند شد. به طور کلی هنگام مهاجرت به کره جنوبی موارد عملی بسیاری وجود دارد دارد که باید مورد بررسی قرار دهید.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص هزینه زندگی در کره جنوبی می باشد. اما به طور کلی، متوسط هزینه زندگی در کره جنوبی بسیار معقول می باشد. اما به اندازه زندگی در برخی از کشورهای آسیایی مانند چین و هندوستان ارزان تر نیست، اما به گرانی ژاپن و سنگاپور نیز نمی باشد. گران ترین هزینه های زندگی در کره جنوبی در پایتخت این کشور یعنی شهر سئول می باشد.

هزینه زندگی دانشجویی در کره جنوبی

طبق آمار به دست آمده حدود 29% از جمعیت کل کره جنوبی را دانشجویان تشکیل می دهند، به همین جهت بررسی هزینه زندگی در کره جنوبی برای دانشجویان بین المللی امری بسیار ضروری می باشد. بنابراین تمامی دانشجویان بین المللی که قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند، قبل از ورود به کره جنوبی باید هزینه زندگی در این کشور را به طور دقیق بررسی کنند. در غیر این صورت با چالش های متعددی در طول اقامت تحصیلی خود در این کشور مواجه خواهند شد. به طور کلی، هزینه زندگی در کره جنوبی به ویژه برای دانشجویان بین المللی به نسبت اغلب کشورهای آسیایی بالاتر خواهد بود. هزینه زندگی در کره جنوبی برای دانشجویان بین المللی حدود 7800KRW (وون کره جنوبی) در ماه خواهد بود.

در نمودار زیر می توانید هزینه زندگی دانشجویان بین المللی در کره جنوبی را با کشورهای مختلف جهان مقایسه فرمایید:

مقایسه هزینه زندگی دانشجویان بین المللی در کره جنوبی را با کشورهای مختلف

برای آشنایی بیشتر با انواع هزینه های زندگی در کره جنوبی به ویژه برای دانشجویان بین المللی، به جدول زیر مراجعه فرمایید:

انواع هزینه هاتوضیحات
هزینه بهداشت و درمانکره جنوبی سیستم بهداشت عمومی عالی دارد، که تمامی دانشجویان باید با این طرح هزینه های مربوطه را پرداخت کنند. هزینه بهداشت و درمان در کره جنوبی برای دانشجویان بین المللی حدود 1500KRW (وون کره جنوبی) در ماه می باشد.
هزینه حمل و نقلیکی از مزیت های کلیدی در خصوص هزینه زندگی در کره جنوبی، امکان دریافت تخفیفات ویژه دانشجویی برای استفاده از خدمات حمل و نقل در این کشور می باشد. اما هزینه حمل و نقل در این کشور به طور متوسط 750KRW (وون کره جنوبی) در ماه می باشد.
هزینه شهریهیکی از اصلی ترین موارد که بخش عمده ای از بودجه ماهانه دانشجویان را در این کشور در بر می گیرد، هزینه شهریه در دانشگاه های کره جنوبی می باشد. متوسط هزینه سالانه شهریه در دانشگاه های کره جنوبی حدود 55000KRW (وون کره جنوبی) می باشد.

هزینه زندگی در کره جنوبی در بخش اجاره مسکن

یکی از مهمترین مباحثی که تمامی متقاضیان مهاجرت به کره جنوبی باید رعایت کنند، هزینه زندگی در کره جنوبی به ویژه در بخش اجاره مسکن می باشد. زیرا هزینه اجاره مسکن در کره جنوبی به نسبت اغلب کشورهای آسیای شرقی بالاتر می باشد. برای آشنایی بیشتر با هزینه اجاره مسکن در راستای مهاجرت به کره جنوبی به جدول زیر توجه فرمایید:

انواع مختلف اقامتگاه در کره جنوبیهزینه ماهانه اجاره مسکن به KRW (وون کره جنوبی)
آپارتمان استودیویی در کره جنوبی9500KRW تا 15000KRW
اپارتمان یک خوابه در مرکز شهر25000KRW تا 35000KRW
آپارتمان 2 خوابه در مرکز شهر35000KRW تا 44000KRW
آپارتمان یک خوابه خارج از شهر11000KRW تا 15000KRW
آپارتمان 2 خوابه خارج از شهر17000KRW تا 22000KRW

همچنین مضاف بر این موارد ذکر شده، هزینه های خدمات آب و برق نیز در کره جنوبی وجود دارد که بر روی هزینه های اجاره مسکن متقاضیان افزوده می شود. هزینه ماهانه خدمات آب و برق در کره جنوبی حدود 550KRW تا 700KRW (وون کره جنوبی) می باشد.

هزینه زندگی در کره جنوبی در بخش اجاره مسکن

میانگین هزینه زندگی در کره جنوبی

کره جنوبی تنها کشوری است که در آن می توانید همچنان بخشی از بودجه ماهانه خود را به طور دقیق حفط کنید، و از زیبایی های بی شمار این کشور لذت ببرید. میانگین هزینه زندگی در کره جنوبی به نسبت اغلب کشورهای مدرن مانند چین، ژاپن و سنگاپور بسیار مقرون به صرفه تر است. به طوری که میانگین هزینه زندگی در کره جنوبی برای هر فرد حدود 45000KRW (وون کره جنوبی) در ماه می باشد. البته لازم به ذکر است که بدانید، هزینه زندگی در کره جنوبی بسته به سبک زندگی افراد و محلی زندگی آنها در این کشور متفاوت خواهد بود.

برای آشنایی بیشتر با بخش های اساسی در هزینه های زندگی در کره جنوبی به نمودار زیر توجه فرمایید:

آشنایی بیشتر با بخش های اساسی در هزینه های زندگی در کره جنوبی

به طور کلی بودجه ماهانه عالی برای یک فرد مجرد که در کره جنوبی زندگی می کند، حدود 29000KRW تا 39000KRW (وون کره جنوبی) در ماه می باشد. البته شما می توانید این هزینه ها را به قیمت ارزان تر نیز در این کشور انجام دهید. علاوه بر این، هزینه زندگی در کره جنوبی بسته به عوامل مختلف و عادات خرج کردن ممکن است تغییر کند. به طور مثال، بازارهای محلی، کامیون های مواد غذایی و فروشگاه های مواد غذایی محلی بهترین روش برای کنترل هزینه زندگی در کره جنوبی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه زندگی در کره جنوبی، به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :