مهاجرت به کشور کره جنوبی

مهاجرت به کره جنوبی

مهاجرت به کره جنوبی

طی سالهای اخیر به دلیل رشد قابل توجه کره جنوبی در زمینه های مختلف اقتصادی و آموزشی، مهاجرت به کره جنوبی بیش از پیش مورد استقبال اتباع کشورهای خارجی قرار گرفته است. تمامی افرادی که قصد مهاجرت به کره جنوبی را دارند باید در قدم اول برای دریافت ویزای این کشور اقدام کنند. به طور کلی کره جنوبی دارای زیرساخت مدرن و به خوبی نگهداری شده است که این مورد کره جنوبی را در صدر هدف های مهاجرتی در قاره آسیا قرار می دهد.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در زمینه های مختلف می باشد. علاوه بر این، اقتصاد صنعتی پیشرفته با کیفیت زندگی بالا و یکی از معدود دموکراسی های لیبرال آسیا کره جنوبی را مقصد جذابی برای مهاجران بین المللی کرده است. همچنین با توجه به نرخ پایین زاد و ولد و جمعیت سالخورده کشور، کره جنوبی نیاز به نیروی کار با مهارت بالا دارد.

دلایل مهاجرت به کره جنوبی

سالانه بیش از صدها تبعه خارجی از کشورهای مختلف جهان به دلایل گوناگونی، مهاجرت به کره جنوبی را برای آینده خود انتخاب می کنند. زیرا این کشور مزیت های بی شماری را برای افرادی که قصد ادامه زندگی در خارج از کشور را دارند ارائه می دهد.

برخی از مهمترین دلایل مهاجرت به کره جنوبی عبارت اند از:

دلایل مهاجرت به کره جنوبیتوضیحات
اقامتگاه های مناسباغلب اقامتگاه ها در کره جنوبی با تکنولوژی بالا و بسیار راحت شاخته شده اند، علاوه بر این روند پیدا کردن اقامتگاه نیز در این کشور بسیار ساده است.
حمل و نقل عمومیزیرساخت های حمل و نقل عمومی در کره جنوبی بسیار پیشرفته می باشد و یکی از بهترین ها در جهان تلقی می شود.

برای آشنایی بیشتر با دیگر دلایل مهاجرت به کره جنوبی به تصویر زیر توجه فرمایید:

دلایل مهاجرت به کره جنوبی

چالش های اساسی مهاجرت به کره جنوبی

مهاجرت به کره جنوبی نیز در کنار مزیت های بی شماری که برای اتباع کشورهای خارجی به همراه دارد، دارای چالش های متعددی نیز در زمینه های مختلف می باشد. برخی از مهمترین چالش های مهاجرت به کره جنوبی عبارت اند از:

چالش های مهاجرت به کره جنوبیتوضیحات
سیستم سلسله مراتبیسیستم سلسله مراتبی در کره جنوبی به نحوی است که، کارکنان بر اساس سن و سابقه کارشان به جای توانایی واقعی خود پاداش می گیرند.
نابرابری جنسیتینابرابری جنسیتی در کره جنوبی اغلب به خاطر فرهنگ این کشور می باشد.
هزینه بالای زندگیهزینه زندگی در کره جنوبی به نسبت اغلب کشورهای مدرن آسیایی بالاتر می باشد.

در نمودار زیر می توانید روند مهاجرت به کره جنوبی را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند مهاجرت به کره جنوبی

اهداف اصلی جهت مهاجرت به کره جنوبی

سالانه بیش از صدها تبعه خارجی از کشورهای مختلف جهان، با اهداف گوناگونی مهاجرت به کره جنوبی را برای زندگی انتخاب می کنند. به طور کلی، کره جنوبی طی سال های اخیر به یکی از محبوب ترین مقاصد بین المللی برای مهاجرت تبدیل شده است. در قدم اول، با هر هدفی که قصد مهاجرت به کره جنوبی را دارید، باید برای ویزای طولانی مدت این کشور در سفارت کره جنوبی در محل اقامت خود درخواست دهید. بنابراین مهاجرت به کره جنوبی بسته به اهداف اتباع کشورهای خارجی برای ورود به این کشور متفاوت خواهد بود.

مهاجرت به کره جنوبی برای افراد مستعد که قصد ادامه زندگی در این کشور را دارند با اهداف زیر صورت می گیرد:

اهداف گوناگون جهت مهاجرت به کره جنوبیتوضیحات
مهاجرت به کره جنوبی برای کاربرای مهاجرت به کره جنوبی از طریق کار به ویزای کاری این کشور نیاز دارید. نوع ویزای کاری کره جنوبی به موقعیت شغلی شما و مدت زمانی که قصد اقامت در این کشور را دارید بستگی دارد.
مهاجرت به کره جنوبی جهت تحصیلاولین کاری که قبل از مهاجرت به کره جنوبی جهت تحصیل باید انجام دهید، این است که برای پذیرش در دانشگاه مورد  نظر خود در این کشور اقدام نمایید.
مهاجرت به کره جنوبی برای الحاق خانوادهتنها در صورتی می توانید از این روش برای مهاجرت به کره جنوبی استفاده کنید که شما همسر یک شهروند کره جنوبی باشید.

اهداف اصلی جهت مهاجرت به کره جنوبی

مهاجرت به کره جنوبی برای اخذ تابعیت

یکی از اصلی ترین دلایل اتباع کشورهای خارجی برای مهاجرت به کره جنوبی دریافت تابعیت این کشور می باشد. برای اخذ تابعیت کره جنوبی تمامی مهاجران باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • متقاضیان باید بیش از 5 سال متوالی با وضعیت اقامت دائم در کره جنوبی زندگی کرده باشند.
  • طبق قانون مدنی کره جنوبی شما بالغ مدنی هستید.
  • متقاضیان باید بتوانند از نظر مالی از خود حمایت کنند.
  • وزیر دادگستری باید تابعیت کره ای شما را تایید کند.
  • داوطلبان باید زبان، آداب و رسوم فرهنگ کره ای را بشناسند.

یکی از رایج ترین روش ها برای اخذ تابعیت کره جنوبی برای مهاجران، تابعیت از طریق ازدواج می باشد. اتباع کشورهای خارجی پس از مهاجرت به کره جنوبی اگر با یک شهروند کره ای ازدواج کنند، و ازدواج خود را به مدت 2 سال حفظ کنند می توانند تابعیت این کشور را دریافت کنند. جهت کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص مهاجرت به کره جنوبی، به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :