مهاجرت سرمایه گذاری در کره جنوبی

خرید ملک در کره جنوبی

خرید ملک در کره جنوبی

اصلی ترین مشوقی که سالانه بیش از صدها تبعه خارجی خرید ملک در کره جنوبی را برای سرمایه گذاری در خارج از کشور انتخاب می کنند، روند خرید ملک در این کشور می باشد. زیرا روند خرید ملک در کره جنوبی به نسبت اغلب کشورهای مدرن اروپایی به راحت ترین شکل ممکن صورت می گیرد. به طور کلی اتباع کشورهای خارجی مجاز به خرید ملک در کره جنوبی همانند شهروندان این کشور هستند. البته لازم به ذکر است که، اتباع کشورهای خارجی که به دنبال خرید ملک در کره جنوبی هستند، مشمول قانون تملک اراضی خارجی و قانون ثبت املاک در این کشور نیز هستند. معامله املاک درکره جنوبی باید ظرف 60 روز پس از امضای قرارداد خرید به اداره منطقه مربوطه گزارش شود. ما به کمک مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای افرادی که قصد خرید ملک در کره جنوبی را دارند، مقاله ای را تهیه و ارائه کرده ایم، که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مراحل ثبت املاک جهت خرید ملک در کره جنوبی

یکی از مهمترین مراحل در روند خرید ملک در کره جنوبی، مرحله ثبت املاک در این کشور می باشد. به طور کلی، تمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال خرید املاک در کره جنوبی هستند، باید مراحل ثبت املاک را در این کشور به طور دقیق طی  کنند. در غیر این صورت با مشکلات گسترده ای در طول فرآیند خرید ملک در کره جنوبی مواجه خواهند شد. اما نگران نباشید، زیرا مراحل ثبت املاک جهت خرید ملک در کره جنوبی، بر خلاف اغلب کشورهای مدرن اروپایی به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

در نمودار زیر می توانید روند خرید ملک در کره جنوبی توسط اتباع کشورهای خارجی را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند خرید ملک در کره جنوبی توسط اتباع کشورهای خارجی

به طور کلی ثبت املاک جهت خرید ملک در کره جنوبی به 2 مرحله مجزا تقسیم می شود، که این مراحل عبارت اند از:

مراحل ثبت املاک در کره جنوبیتوضیحات
تملک اراضی خارجیتمامی اتباع کشورهای خارجی هنگام خرید ملک در کره جنوبی باید گزارش تملک زمین را دریافت کنند. برای انجام این کار باید خرید خود را ظرف 60 روز پس از امضای قرارداد فروش در منطقه خود گزارش دهند. همچنین متقاضیان باید قرارداد فروش امضا شده و کارت ثبت نام اتباع بیگانه را به فروشنده نشان دهند.
انتقال ثبت مالکیتظرف 2 ماه پس از پرداخت کامل قیمت خرید ملک، باید ثبت انتقال ملک را تکمیل کنید. به عنوان یک فرد غیر مقیم، شما نیز مشمول قانون معاملات ارزی هستید. هزینه های اضافی نیز در انتقال ثبت مالکیت، شامل حق تمبر، مالیات بر تملک و ملک سالانه خواهد بود.

مراحل ثبت املاک جهت خرید ملک در کره جنوبی

بهترین شهرها جهت خرید ملک در کره جنوبی

تمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال خرید ملک در کره جنوبی هستند، باید قبل از مهاجرت به کره جنوبی با بهترین شهرهای کره جنوبی جهت خرید ملک آشنا شوند. تا از این طریق بتوانند بهترین تصمیم خود را برای ادامه زندگی خود در این کشور اتخاذ کنند. کره جنوبی علیرغم اینکه به طور قابل توجهی کوچکتر از کشورهای همسایه مانند ژاپن و چین است، اما کشوری با شهرهای پیشرفته و زیبایی می باشد. اغلب شهرهای کره جنوبی دارای سواحل، کوه ها، جنگل ها و بسیاری از مناطق بزرگ شهری با هزاران سال تاریخ است. واضح ترین شهر برای خرید ملک در کره جنوبی شهر سئول پایتخت این کشور می باشد. با این حال، واضح ترین منطقه برای خرید ملک در کره جنوبی، نباید از نگاه به مناطق دیگر نیز کم کند.

برای آشنایی  بیشتر در خصوص بهترین شهرهای کره جنوبی جهت خرید ملک، به جدولی که در این بخش از مقاله ارائه کرده ایم توجه فرمایید:

بهترین شهرهای کره جنوبی جهت خرید ملکخصوصیات
بوسانبعد از سئول پرجمعیت ترین شهر کره جنوبی بوسان می باشد، این شهر زیرساخت های پیشرفته ای در زمینه های مختلف به شهروندان خود ارائه می دهد.
دایجئوندایجئون جزء شهرهایی است که به سرعت در حال رشد می باشد، سرمایه گذاری در بخش املاک دایجئون بسیار سودمند می باشد.
اینچئوناینچئون یکی از شهرهای صنعتی کره جنوبی می باشد، بنابراین خرید ملک در این شهر برای افرادی که قصد کار در این کشور را دارند بهترین گزینه می باشد.
ججوشهر ججو به طور کلی نسخه کره ای از پوکت تایلند و هاوایی است. این شهر علاوه بر زیبایی انگیزه های ویژه ای را نیز به اتباع کشورهای خارجی جهت سرمایه گذرای اعطا می کند.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین شهر کره جنوبی برای خرید ملک را از دیدگاه اتباع کشورهای خارجی مشاهده فرمایید:

محبوب ترین شهر کره جنوبی برای خرید ملک را از دیدگاه اتباع کشورهای خارجی

خرید ملک در کره جنوبی با اخذ وام مسکن

یکی از رایج ترین روش ها برای خرید ملک در کره جنوبی برای اتباع کشورهای خارجی، دریافت وام مسکن از بانک های کره جنوبی می باشد. البته لازم به ذکر است که دریافت وام مسکن جهت خرید ملک در کره جنوبی بسیار دشوار می باشد و شامل بوروکراسی های اداری پیچیده ای می باشد. به طور کلی، افراد غیر مقیم احتمالا برای دریافت وام مسکن در کره جنوبی کار بسیار دشواری را خواهند داشت.

ممکن است دریافت وام مسکن بین المللی از بانک های کشور محل اقامت خود کار ساده تری  باشد. در کره جنوبی، ارائه دهنده وام مسکن اغلب به صاحبخانه شما برای ملک پرداخت می کند، چنانچه مطالب این مقاله در خصوص شرایط خرید ملک در کره جنوبی برای شما عزیزان مثمر ثمر واقع نشده، می توانید با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از مطالب دقیق این سایت بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :