مهاجرت تحصیلی اوکراین

مقطع کارشناسی در اوکراین

مقطع کارشناسی در اوکراین

اوکراین خانه دانشگاه های دولتی و خصوصی است و موسسات بین المللی برنامه هایی برای مقطع کارشناسی در اوکراین ایجاد می کنند. دانشگاه بین‌ المللی ویسکانسین نمونه‌ ای از دانشگاهی از ایالات متحده آمریکا است که یک پردیس در اوکراین افتتاح کرد که گزینه‌ های آموزش تمام وقت، نیمه وقت و از راه دور را برای دانشجویان کارشناسی ارائه می‌ دهد. سایر دانشگاه ها و کالج های قابل توجه در چندین منطقه در سراسر اوکراین مانند دونتسک، خارکف، ترنوپیل، لویو و کیف قرار دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه به توضحات بیشتری در این مطالب درباره مقطع کارشناسی در اوکراین می پردازد.

چرا مقطع کارشناسی در اوکراین

روند پذیرش و تحصیل در اوکراین بسیار ساده است. چرا که نیازی به آزمون آیلتس یا تافل یا هر آزمون دیگری برای ورود و پذیرش نیست. این به این معنی است که دانش آموزان برای تحصیل در اوکراین، نیازی به دادن هیچ نوع آزمون ورودی برای پذیرش در هر دوره ای در اوکراین ندارند. دوره های دانشگاه های اوکراین در سطح جهانی شناخته شده است. آنها توسط سازمان جهانی بهداشت، یونسکو، شورای اروپا و غیره به رسمیت شناخته شده اند. از این رو، مدرک شما در سراسر جهان به رسمیت شناخته می شود.

محبوب ترین دوره در اوکراین، دوره های پزشکی هستند. از این رو، MBBS در اوکراین یک دوره بسیار معروف است زیرا ارزش بازار زیادی دارد. دانش آموزان نیازی به دادن هیچ نوع کنکور ترسناکی ندارند. فرآیند پذیرش بسیار آسان و مستقیم است. اگر دانش آموزی مایل به پذیرش در برنامه کارشناسی باشد، تنها به مدرک دبیرستان خود نیاز دارد. هزینه برنامه و دوره های مختلف در اوکراین در مقایسه با سایر کشورها بسیار پایین است. اوکراین دومین کشور بزرگ در اروپا است، از این رو، تعداد دانش‌آموزان محدودی در هر کلاس وجود دارد و توجه شخصی به تک تک دانش‌آموزان معطوف خواهد شد. اگر به دنبال ارزان ترین تحصیل هستید، اوکراین بهترین مقصد برای شما خواهد بود.

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی در اوکراین

اوکراین چهارمین بالاترین تعداد فارغ التحصیلان تحصیلات عالی در اروپا را دارد، در حالی که از نظر جمعیت در رتبه هفتم قرار دارد. این درصد بالای فارغ التحصیلان تحصیل کرده گواهی بر کیفیت برجسته و شهرت برنامه های کارشناسی اوکراین است. مطابق با فرآیند بولونیا، مدارس در اوکراین برنامه های لیسانس چهار ساله را در تعدادی از رشته ها از جمله تجارت، هنر، علوم طبیعی، مهندسی، علوم اجتماعی، حقوق و علوم انسانی ارائه می دهند. اکثر کتابخانه‌ های دانشگاهی در اوکراین نسخه ‌های کافی از کتاب‌ های درسی مورد نیاز را برای هر کلاس برای همه دانشجویان نگه می‌ دارند. امروزه، امکانات آموزشی اوکراین این امکان را به این کشور داده است که به یکی از 10 کشور پیشرو در حوزه آموزش بین المللی تبدیل شود، چیزی که با علاقه بالای دانشجویان بین المللی به دریافت آموزش عالی در اوکراین ثابت می شود.

دیپلم های اوکراینی به طور گسترده ای در جهان شناخته شده است، و همچنین سطح تدریس توسط کارفرمایان خارجی بسیار ارزشمند است. آماده سازی متخصصان با تحصیلات عالی در اوکراین توسط حدود 180 موسسه آموزش عالی انجام می شود. اعزام دانشجو به اوکراین برای دانشجویان بین المللی توسط موسسات آموزش عالی بر اساس مجوز انجام می شود. شرط لازم برای دریافت مجوزها مطابقت دانشگاه با استانداردهای بالای تعیین شده توسط وزارت آموزش و علوم اوکراین است. مؤسسه آموزش عالی فقط در تخصص های معتبر حق صدور مدرک تحصیلی عالی را دارد.

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی در اوکراین

الزامات مقطع کارشناسی در اوکراین

پذیرش اتباع خارجی در دانشگاه های اوکراین بر اساس مصاحبه و در نظر گرفتن مدارک تحصیلی قبلی انجام می شود. شرایط لازم برای سطح نمرات متقاضیان خارجی توسط هر دانشگاه به طور جداگانه تعیین می شود. طبق قانون اوکراین “درباره آموزش عالی” همه موسسات آموزشی می توانند برای انواع برنامه های آموزشی تدریس کنند.

تحصیل در اوکراین مدارک زیر را ارائه می دهد:

الزامات مقطع کارشناسی در اوکراین

دریافت تمام این مدارک تحصیلی و علمی آموزش عالی در اوکراین برای دانشجویان بین المللی شامل کسب دانش نظری فردی، مهارت ها و سایر شایستگی های کافی برای تولید ایده های جدید، حل وظایف پیچیده در فعالیت های حرفه ای یا تحقیقاتی است. در صورتی که دانشجو مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد خود را غیر از اوکراین دریافت کرده باشد و مایل به ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های اوکراین باشد، باید مدرک دیپلم خود را در وزارت آموزش و علوم اوکراین تایید کند. فرآیند تایید نامیده می شود و شامل تجزیه و تحلیل کامل موضوعات گذرانده شده، میزان ساعات مطالعه، دانشگاه محل تحصیل است.

مدرک کارشناسی مهندسی در اوکراین

در دنیای امروز تقاضای زیادی از مهندسان در کشور اوکراین وجود دارد. ایجاد مهندسین باکیفیت نیاز آینده ما است زیرا آنها باید از تغییرات محیطی مراقبت کنند و در عین حال با تکنولوژی پیشروی کنند. ساختار و روش های تدریس مهندسی در اوکراین بسیار پیشرفته و مدرن شده است و این دلیلی است که دانشجویان بیشتری به مهندسی در اوکراین نزدیک می شوند. در اوکراین، مهندسی در سطح منطقه ای و همچنین شهری تدریس می شود. از این رو، دوره های مهندسی هم توسط ارائه دهندگان حرفه ای فردی و هم توسط دانشگاه های اوکراین ارائه می شود.

بسیاری از دانشگاه های معروف و معروف در اوکراین وجود دارند که دوره های مهندسی را در اوکراین ارائه می دهند. مهندسی در اوکراین دارای زمینه های زیادی برای تخصص مانند مهندسی عمران، شیمی، نرم افزار، مکانیک، الکترونیک و مهندسی خودرو، همراه با مهندسی پزشکی، میکروالکترونیک و مخابرات نیز می باشد. مدرک مهندسی در اوکراین دارای پذیرش جهانی است و شانس استخدام بهتر است. شما می توانید با تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت رویای خود را به واقعیت برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :