مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته دامپزشکی در اوکراین

رشته دامپزشکی در اوکراین

متخصصان رشته دامپزشکی در اوکراین از داشتن مجموعه ای از مهارت های قابل انتقال برخوردار هستند که در سرتاسر جهان بسیار مورد توجه است و آموزش دامپزشکی شما می تواند در را به روی طیف وسیعی از فرصت ها باز کند. هر چیزی که شما را به سمت ماجراجویی می کشاند، حرکت به خارج از کشور یک تصمیم بزرگ است و به تحقیق و برنامه ریزی قابل توجهی نیاز دارد. این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، برخی از بزرگترین ملاحظات برای برنامه ریزی نقل مکان به خارج از کشور را بررسی می کند، اما بسیاری از موارد دیگر وجود دارد، که شما شخصا باید در نظر بگیرید.

شرایط رشته دامپزشکی در اوکراین

پزشکان دامپزشکی کسانی هستند که بیماری ها و جراحات حیوانات را درمان می کنند، دارو تجویز می کنند، جراحی انجام می دهند و به صاحبان حیوانات خانگی توصیه های پزشکی را برای حیوانات خود پیشنهاد می کنند. دامپزشک بودن مستلزم کار برای ساعات طولانی است و همچنین می تواند در راستای تحصیل در اوکراین چالش برانگیز باشد. با این حال، این حرفه می تواند برای کسانی که علاقه مند به یک دکتر دامپزشکی هستند، بسیار سودمند و رضایت بخش باشد. دکتر دامپزشکی یک تخصص شریف، جالب و مورد نیاز است. هر دامپزشک تقریبا مانند یک پزشک معمولی چند مرحله ای و گسترده، با تجربیات متعدد و با تمرین و کارآموزی آموزش می بیند.

در نتیجه، پس از آموزش به عنوان دامپزشک، فارغ التحصیل فرصت های شغلی فراوانی دارد:

  • نجات حیوانات روزانه در کلینیک دامپزشکی
  • دفتر یا کلینیک دامپزشکی خود را باز کنید.
  • حفظ سلامت دام های کشاورزی
  • مطالعه بیماری ها و روش های درمان آنها در آزمایشگاه

شرایط رشته دامپزشکی در اوکراین

علت انتخاب رشته دامپزشکی در اوکراین

از دلایل انتخاب رشته دامپزشکی در اوکراین در زیر آمده است:

دلایل انتخاب رشته دامپزشکی در اوکراین

بسیاری از دانشجویان برای ادامه تحصیل در رشته دامپزشکی به اوکراین سفر می کنند. شورای دامپزشکی هند دانشگاه های برتر اوکراین را به رسمیت شناخته است که آکادمی دامپزشکی باغ وحش دولتی خارکف یکی از آنهاست. آکادمی دامپزشکی باغ وحش دولتی خارکف دانشکده عالی دامپزشکی در اوکراین است که به دلیل کیفیت آموزش شناخته شده است. دانشکده دامپزشکی دانشگاه زاگرب در سال 1851 تاسیس شد. دانشکده دامپزشکی دانشگاه زاگرب از بیش از 78 کشور از جمله هند، لهستان، مغولستان، نیجریه، غنا و کشورهای اروپای شرقی دانشجو دارد. حدود 30 بخش در این دانشگاه وجود دارد.

دانشگاه های دامپزشکی در اوکراین

دانشکده دامپزشکی دانشگاه ملی زندگی و علوم محیطی اوکراین آموزش متخصصان در زمینه دامپزشکی را برای مجتمع کشاورزی و صنعتی اوکراین انجام می دهد. در حال حاضر آموزش در مقاطع تحصیلی “کارشناسی” و “کارشناسی ارشد” انجام می شود. در حال حاضر بیش از 1300 دانشجو در این دانشکده تحصیل می کنند. دانشکده دامپزشکی یک مرکز علمی و روش شناختی آموزش دامپزشکی برای دانشجویان آینده با این مشخصات در اوکراین است.

جلسات منظم کمیسیون علمی- روشی وزارت سیاست ارضی اوکراین در مورد تخصص دامپزشکی، کنفرانس های علمی مختلف، سمپوزیوم ها، جلسات با شخصیت ملی و بین المللی در دانشگاه ما برگزار می شود. دانشجویان می توانند برای دوره های کارشناسی (B.Sc.)، کارشناسی ارشد (M.Sc.) و برای برنامه های درجه دکترا درخواست دهند. این دانشگاه یک دانشگاه رسمی ثبت شده در وزارت آموزش عالی در اوکراین است.

الزامات رشته دامپزشکی در اوکراین

معیارهای واجد شرایط بودن برای تحصیل در آکادمی دامپزشکی باغ وحش دولتی خارکف، اوکراین به شرح زیر است:

  • داوطلب باید نمره دروس زیست شناسی، فیزیک، شیمی و انگلیسی را به عنوان دروس اصلی در دوازدهم داشته باشد.
  • داوطلبان باید تا تاریخ درخواست بالای 17 سال و کمتر از 25 سال سن داشته باشند.

دوره های دامپزشکی در اوکراین در بین دانشجویان هندی و بین المللی محبوب است. دانشجویان تقریبا از تمام نقاط جهان برای تحصیل دوره های دامپزشکی در آکادمی دامپزشکی باغ وحش دولتی خارکف به اوکراین سفر می کنند. اگر سؤالی در رابطه با دانشگاه دارید، بهتر است از مشاوران آموزش خارج از کشور مشاوره بگیرید، بنابراین جزئیات عمیق دانشگاه مانند ساختار شهریه، فرآیند پذیرش و ثبت نام، مدت دوره را در اختیار داشته باشید. با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به اوکراین مشورت کنید و سوالات خود را برطرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :