مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته اورولوژی در اوکراین

رشته اورولوژی در اوکراین

رشته اورولوژی در اوکراین رشته ای در زمینه پزشکی است که برای ارزیابی دستگاه ادراری تناسلی که شامل کلیه ها، مثانه و ساختارهای تناسلی در مردان و زنان و پروستات و بیضه ها در مردان می شود، آموزش دیده است. اورولوژیست عملکرد این ساختارها، شرایط و بیماری هایی که می تواند بر آنها تاثیر بگذارد و ابزارهای پزشکی و جراحی برای بهینه سازی عملکرد آنها، درمان شرایط و بیماری های این اندام ها را ارزیابی می کند. در این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که برای متقاضایان رشته اورولوژی تهیه شده است، به توضیحات جامعی درباره این رشته و شرایط آن خواهیم پرداخت.

کلیات رشته اورولوژی در اوکراین

اورولوژی بخشی از مراقبت های بهداشتی است که با بیماری های دستگاه ادراری مردانه و زنانه (کلیه ها، حالب ها، مثانه و مجرای ادرار) سروکار دارد. علاوه بر جراحی، متخصص اورولوژی یک پزشک با دانش داخلی، اطفال، زنان و سایر بخش های مراقبت های بهداشتی است. این به این دلیل است که متخصص اورولوژی با طیف وسیعی از مشکلات بالینی روبرو می شود.

رشته ارولوژی در اوکراین شامل عناوین زیر می باشد:

کلیات رشته اورولوژی در اوکراین

شرایط پذیرش رشته اورولوژی در اوکراین

دپارتمان اورولوژی دانشگاه دولتی پزشکی و دارویی Zaporizhzhia به دهه هفتاد قرن گذشته باز می گردد. در آن زمان دوره اورولوژی به عنوان بخشی از برنامه جراحی دانشکده به دانشجویان سال چهارم دانشکده پزشکی تدریس می شد. طبق دستور وزارت بهداشت اتحاد جماهیر شوروی در سال 1970، اورولوژی اجازه یافت به یک دوره مستقل اختصاص یابد. با این حال، تنها در 1 سپتامبر 1976 در مؤسسه پزشکی Zaporozhye یک دوره کاملا مستقل اورولوژی برگزار شد. از همان ابتدا تا به امروز، این دوره بر اساس واحد اورولوژی بیمارستان اورژانس شماره 5 در Zaporizhzhia واقع شده است. در مجموع 60 تخت برای بزرگسالان و 30 تخت برای کودکان وجود داشت. در سال 1977، اورولوژی کودکان به بیمارستان کودکان منطقه ای شماره 5 در Zaporizhzhia جدا شد.

تعداد زیاد بیماران اورولوژیکی فوری و صف های طولانی برای بستری شدن بیماران برنامه ریزی شده اورولوژی دلیلی شد که در سال 1980 واحد اورولوژی به 100 تخت افزایش یافت. دامنه کار به گونه ای بود که مراقبت های اورولوژی برنامه ریزی شده و اول از همه فوریت ها انجام شد. به جمعیت Zaporizhzhia، استان و سایر مناطق اوکراین ارائه می شود. در سال 1986، به دستور وزارت بهداشت اتحاد جماهیر شوروی، دوره اورولوژی به بخش اورولوژی موسسه پزشکی Zaporozhye سازماندهی شد. فارغ التحصیلان این بخش به عنوان پزشک در کشورهای CIS، یمن، ایران، اردن، لبنان، الجزایر، کویت کار می کنند.

شرایط پذیرش رشته اورولوژی در اوکراین

الزامات و مدارک رشته اورولوژی در اوکراین

تاریخچه دوره اورولوژی و تحصیل در اوکراین به طور جدایی ناپذیری با تاریخ دانشگاه ملی پزشکی وینیتسیا به نام MI Pirogov که در سال 1934 تأسیس شد، مرتبط است. پایه دوره اورولوژی 10 تخت بود که به عنوان بخشی از گروه جراحی دانشکده به بیماران اورولوژی اختصاص داده شد. آموزش دانشجویان در دپارتمان مبتنی بر اصول ارائه سازماندهی روش شناختی و اطلاعاتی فرآیند آموزشی با عناصر کار مستقل و همچنین معرفی اشکال جدید مؤثر کنترل دانش و مهارت است.

بر اساس برنامه درسی، برنامه های کاری در تمامی رشته های دانشگاهی ایجاد شده است. سخنرانی های اصلی برای دانشجویان داخلی و خارجی منحصرا با استفاده از فناوری های چند رسانه ای ارائه می شود. توصیه های روشی برای کلاس های عملی در تمامی رشته ها برای دانشجویان داخلی و خارجی صادر می شود. کار علمی این گروه به مطالعه هموستاز در بیماران مبتلا به بیماری سنگ کلیه، BPH، فرآیندهای التهابی مبتلا به دیابت اختصاص دارد.

دانشگاه برتر رشته اورولوژی در اوکراین

گروه اورولوژی در اوکراین، نفرولوژی و آندرولوژی دانشگاه ملی پزشکی خارکف در فوریه 1938 توسط پروفسور آشوت میخایلوویچ گاسپاریان تأسیس شد. فعالیت آموزشی این گروه شامل تدریس رشته های اورولوژی برای دانشجویان سال چهارم، نفرولوژی برای دانشجویان سال پنجم و ششم، درس انتخابی مبانی آندرولوژی برای دانشجویان سال پنجم و همچنین سایر رشته ها می باشد. رشته ها و دروس انتخابی. علاوه بر این، این بخش کارآموزان، دستیاران بالینی، فارغ التحصیلان، دانشجویان دکترا، و همچنین پزشکان و دانشجویان دوره های آموزشی پیشرفته موسسه آموزشی و علمی برای آموزش تحصیلات تکمیلی KhNMU را آموزش می دهد.

فعالیت علمی این بخش شامل تحقیق و اجرای جنبه های مدرن تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری های دستگاه تناسلی ادراری و تناسلی مردانه مانند سنگ کلیه، عفونت های دستگاه ادراری، نئوپلاسم های دستگاه تناسلی، بیماری مزمن کلیوی و آسیب حاد کلیوی است. ، ناباروری مردانه و اختلال نعوظ و سایر به کار روش شناختی نیز توجه زیادی می شود که با کار آکادمیک و علمی پیوند ناگسستنی دارد.

کارمندان این دیپارتمنت مونوگراف ها، کتاب های درسی، توصیه های روش شناختی در زمینه اورولوژی، نفرولوژی، آندرولوژی، پیوند شناسی تهیه و منتشر می کنند و همچنین در تهیه کتاب های درسی ملی مشارکت دارند. پایگاه اصلی بالینی بخش، مرکز بالینی پزشکی منطقه ای اورولوژی، نفرولوژی و آندرولوژی به نام VI Shapoval است. کارکنان بخش بخشی ارگانیک از کارکنان مرکز هستند که اجرای فعال دستاوردهای علمی در عمل بالینی را تضمین می کنند. این بخش در مطالعات چند مرکزی بین المللی در مورد اثربخشی و ایمنی داروها شرکت می کند. برای دریافت اطلاعات جامع و کامل تر می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرموده و اطلاعات را از ایشان جویا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :