مهاجرت تحصیلی اسلوونی

مقطع کارشناسی ارشد در اسلوونی

مقطع کارشناسی ارشد در اسلوونی

مدرک مقطع کارشناسی ارشد در اسلوونی، پس از اتمام دوره کارشناسی توسط دانشجویان به دست می آید. برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد در اسلوونی، معمولا باید 12 تا 18 دوره کالج را بگذرانید که اغلب شامل تکمیل آزمون های جامع یا پایان نامه است. کشور اسلوونی (Slovenija) یکی از اعضای اتحادیه اروپا، توافقنامه شینگن و ناتو است. کشور اسلوونی امروزه که قبلا یکی از 6 جمهوری تشکیل ‌دهنده یوگسلاوی بود، در سال 1991 مستقل شد. کشور اسلوونی دارای 4 دانشگاه است که در لیوبلیانا، ماریبور، نوا گوریکا و کپر واقع شده ‌اند. در ادامه مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کلیات تحصیل در اسلوونی بیشتر آشنا خواهیم شد.

پذیرش مقطع کارشناسی ارشد در اسلوونی

درخواست ثبت نام در موسسات آموزش عالی دولتی و خصوصی در اسلوونی (دانشکده ها، کالج های حرفه ای، آکادمی ها)، یعنی در برنامه های تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت الکترونیکی از طریق پورتال آنلاین eVŠ اجرا می شود.

شما می توانید درخواست های خود را برای پذیرش تحصیلی در اسلوونی به 2 روش ارسال کنید:

  • با گواهی دیجیتال واجد شرایط، یعنی امضای الکترونیکی تا پایان مهلت درخواست، نیازی نیست فرم درخواست چاپ شده را با پست ثبت شده ارسال کنید. شما فقط باید تمام مدارک تکمیلی را که با توجه به شرایط ثبت نام مورد نیاز است از طریق پست ثبت شده ارسال کنید.
  • به صورت الکترونیکی در eVŠ بدون گواهی دیجیتال واجد شرایط با نام کاربری و رمز عبور. هنگامی که فرم درخواست خود را پر کردید، باید آن را با پست ثبت شده همراه با کلیه مدارک تکمیلی تا مهلت درخواستی تعیین شده توسط فراخوان ثبت نام موسسه آموزش عالی تعیین شده چاپ، امضا و ارسال کنید.

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در اسلوونی

ثبت نام های موجود در فراخوان ثبت نام منتشر شده توسط دانشگاه یا یک موسسه آموزش عالی مستقل برای برنامه های تحصیلی آنها منتشر می شود. فراخوان های جداگانه برای ثبت نام در دوره های تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد به طور جداگانه منتشر می شود، یعنی برای تحصیل تمام وقت و نیمه وقت. شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا می توانند برای ثبت نام هایی که برای شهروندان جمهوری اسلوونی در نظر گرفته شده است، درخواست دهند. در حالی که شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا و اسلوونیایی های بدون تابعیت اسلوونی می توانند برای ثبت نام برای اتباع خارجی درخواست دهند.

فراخوان های ثبت نام در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در اسلوونی معمولا به شرح زیر منتشر می شود:

  • برنامه های تحصیلی کارشناسی ارشد جامع (پزشکی، دامپزشکی و سایر) حداکثر در ابتدای فوریه
  • برنامه های تحصیلی کارشناسی ارشد معمولا در ماه مارس یا حداکثر در ابتدای ژوئن

داوطلبان باید سایر مهلت های موجود در فراخوان برای ثبت نام و تحصیل در اسلوونی را بررسی کنند:

  • زمانی که آزمون‌ های استعدادها، توانایی‌ها و مهارت ‌های ویژه برگزار می‌شود، در صورتی که شرایط لازم برای ثبت نام در برنامه تحصیلی را ارائه دهند.
  • تا چه مهلت ضمیمه مدارک مستند، در صورت نیاز به فراخوان ثبت نام، باید ارسال شود.
  • آیا داوطلبان باید قبل از ثبت نام در سال اول امتحان زبان اسلوونیایی را بگذرانند و موارد مشابه

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در اسلوونی

معیار واجد شرایط بودن مقطع کارشناسی ارشد در اسلوونی

اگر تصمیم به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاهی در اسلوونی گرفته اید، باید مدارک مناسبی را جمع آوری کنید تا ثابت کنید که مطابق با شرایط دانشگاه هستید. اطلاعات شخصی کامل، صلاحیت های قبلی، اطلاعات مالی و بیانیه شخصی را ارائه دهید.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در اسلوونی به شرح زیر است:

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در اسلوونی

در روش به رسمیت شناختن تحصیلات، سطح تحصیلات در کشور مبدا باید با مقایسه محتوای معیارها و تحقق شرایط ایجاد شده برای دسترسی به برنامه آموزشی درخواستی مشخص شود. معیارهای رویه شناسایی در اسلوونی به شرح زیر است:

  • نظام آموزش و پرورش
  • برنامه آموزشی، برنامه درسی یا برنامه درسی
  • دستاوردهای تحصیلی
  • مدت تحصیل
  • حقوق ناشی از آموزش
  • سایر شرایط مانند سن دارنده مدرک تحصیلی، مهارت زبان، تعداد واحدهای تخصیص یافته، سطح تحصیلات در کشور مبدا، دستاوردهای برجسته

مقطع کارشناسی ارشد رشته موسیقی در اسلوونی

برنامه هنرهای موسیقی در کشور اسلوونی عمدتا به تکنوازان آینده، نوازندگان مجلسی یا ارکستر، آهنگسازان و رهبران ارکستر اختصاص دارد. با پیش بینی بسیاری از همکاری ها و تورهای بین المللی در اروپا و در سطح جهانی به عنوان نیروی محرکه اصلی آینده، اسلوونی همچنان به تشویق موسیقی برای باز کردن گفتگوها و ایجاد ارتباطات قوی با شرکای خود ادامه می دهد. هدف از این برنامه، آماده سازی فارغ التحصیلان برای فعالیت در زمینه تحصیلی اصلی خود، به عنوان هنرمندان اجرا است.

با تسلط عمیق بر عناصر فنی و بیانی آن، بر تفسیر هنری در زمینه مطالعات اصلی خود مسلط شوند. فرآیندهای علت و معلولی را در زمینه مطالعه اصلی خود درک کنند. داشتن دانش عمیق و توانایی استفاده مستقل از فرآیندهای مختلف مطالعه یک اثر هنری، آشنایی با الزامات خاص تهیه و تنظیم اجراهای هنری، درک زمینه تاریخ موسیقی و ادبیات موسیقی اسلوونی و موسیقی کلاسیک به طور کلی قادر به ارزیابی بیان هنری موسیقی باشد تا بتوانند دانش خود را از موسیقی با حرفه ای ها و افراد غیر حرفه ای به اشتراک بگذارند. شما متقاضی گرامی می توانید جهت اطلاع از برنامه های مقطع کارشناسی ارشد در اسلوونی با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :