مهاجرت تحصیلی استونی

رشته تربیت بدنی در استونی

رشته تربیت بدنی در استونی

رشته تربیت بدنی در استونی رشته ای برای علاقمندان ورزش است تا بتوانند در این حوزه به صورت تخصصی و آکادمیک تحصیل و تحقیق نمایند. اکثرا دانشجویان که در رشته تربیت بدنی تحصیل می کنند علاقه زیادی به این رشته دارند. استونی کوچکترین کشور از سه کشور بالتیک است، اما این کشور کوچک چندین دانشگاه عالی برای تحصیل تربیت بدنی دارد. کشور استونی در ساحل شمال شرقی دریای بالتیک واقع شده است و از جنوب با لتونی و از شرق با روسیه همسایه است و پیوندهای فرهنگی و زبانی قوی با فنلاند دارد.

پایتخت این کشور تالین است و تنها در 85 کیلومتری جنوب هلسینکی، پایتخت فنلاند قرار دارد. سوئد نزدیکترین همسایه غربی استونی در سراسر دریای بالتیک است. به همین دلیل می توانید با تحصیل تربیت بدنی در استونی فرصت تحصیل و کار در کشورهای همسایه استونی را داشته باشید. در این مطلب سعی کرده ایم تا در خصوص تحصیل تربیت بدنی و شرایط تحصیلی در استونی برای متقاضیان توضیحاتی ارائه کنیم. اگر نیاز به مشاوره با یک متخصص و کارشناس دارید، با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا از راهنمایی های ما بهره مند شوید.

جایگاه رشته تربیت بدنی در استونی

رشته تربیت بدنی و ورزش در استونی از جایگاه بالایی برخوردار است. رشته تربیت بدنی از نیمه دوم قرن نوزدهم یک موضوع اجباری در برنامه درسی ملی استونی بوده است. برای چندین دهه، برنامه درسی تربیت بدنی تأثیرات قوی از دوران شوروی داشت و یادگیری فنون برخی از ورزش های تجویز شده توسط دولت را در اولویت قرار داد. از آغاز دهه نود، ایده پلی اتیلن با کیفیت و مرتبط با سلامت شروع به جلب توجه کرد. برنامه درسی رشته تربیت بدنی همچنان ورزش محور و دستاورد محور بود. مطالعات نشان داد که تنها 20% تا 28%از جوانان به میزان توصیه شده فعالیت بدنی داشتند. یک نظرسنجی در بین دانش ‌آموزان نشان داد که 60% از آنها احساس می ‌کنند که ورزش آنها را به فعالیت بیشتر در اوقات فراغت تشویق می‌ کند.

مردم استونی دارای سنت طولانی شرکت در ورزش و سایر اشکال مختلف فعالیت بدنی هستند. در نتیجه، صحنه معاصر تا حدی منعکس کننده میراث قبل از 1940 است. اظهارات قبلی در مورد اهداف و فلسفه جنبش فیزیکی-فرهنگی در روزنامه ها، مجلات و گردهمایی های توده ای اعلام می شود. خود اهداف جنبش فیزیکی-فرهنگی تلقین سیاسی را تشویق می کند. سازماندهی و اداره برنامه فرهنگ فیزیکی-فرهنگی استونی شوروی از مدل تمام اتحادیه پیروی می کند و تغییرات اتحاد در استونی نیز انجام شده است. معلمان تربیت بدنی و مربیان ورزشی آمادگی حرفه ای خود را در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تارتو و در موسسه آموزشی تالین دریافت می کنند.

جایگاه رشته تربیت بدنی در استونی

تحصیل رشته تربیت بدنی در دانشگاه تارتو استونی

آکادمی علوم استونی، آکادمی ملی علوم استونی است. صنعت فناوری اطلاعات استونی در اواخر دهه 1950 به عنوان اولین مراکز کامپیوتری در تارتو و تالین تأسیس شد. متخصصان استونیایی در توسعه استانداردهای مهندسی نرم افزار برای وزارتخانه های مختلف اتحاد جماهیر شوروی در طول دهه 1980 مشارکت داشتند. این دانشگاه در حال حاضر رشته های متنوعی را ارائه می دهد که یکی از آن ها رشته تربیت بدنی است. رشته تربیت بدنی (PE) در استونی بر کیفیت تمرکز می کند، به طوری که موضوع این رشته می تواند بهتر از توسعه یک سبک زندگی سالم و فعال حمایت کند.

برنامه درسی جدید مهارت ‌ها، انگیزه و نتیجه ‌محور مبتنی بر نتیجه در سال 2018 تدوین و به وزارت آموزش و تحقیقات ارائه شده است. محتوای برنامه درسی 5 حوزه را برای توسعه فعالیت بدنی مادام‌  العمر نشان می ‌دهد:

  • مهارت ‌های حرکتی اساسی
  • سلامت و تناسب اندام
  • فعالیت بدنی
  • حرکت و فرهنگ
  • بدن و ذهن

کارگاه ‌های آموزشی جدید و دوره های روش ‌شناختی به عنوان بخشی از پروژه «افزایش فعالیت بدنی دانش ‌آموزان»با بودجه کمک ‌های مالی منطقه اقتصادی اروپا و با تأمین مالی مشترک وزارت امور اجتماعی و دانشگاه تارتو و پروژه مدرسه در جریان است. پروژه ‌های مختلف Erasmus+ جهت تحصیل در استونی ارتباط نزدیکی با برنامه‌ های درسی جدید دارند.

تحصیل رشته تربیت بدنی در موسسه علوم ورزشی استونی

موسسه علوم ورزشی و فیزیوتراپی به مرکز مهم علوم ورزشی در استونی و اروپا تبدیل شده است. آموزش و تحقیق این موسسه فوق العاده متنوع است، از جنبه های ظریف روانشناسی ورزشی گرفته تا مکانیسم های مولکولی انقباض عضلانی. یک جهت مهم موسسه تحقیقات مربوط به توسعه ظرفیت کار فیزیکی است. به منظور اطمینان از آمادگی بهتر ورزشکاران و ارائه راهکارهای افزایش بازدهی تمرینات ورزشی، چندین فدراسیون ورزشی نیز در زمینه تمرین و تست همکاری می کنند. این موسسه یک آزمایشگاه آب و هوایی منحصر به فرد دارد که هدف آن بررسی مقاومت و سازگاری بدن انسان با شرایط مختلف آب و هوایی مانند دمای انجماد یا گرمای بیابان است.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه تربیت بدنی در استونی هستید:

نرخ اشتغال در حوزه تربیت بدنی در استونی

مزایای تحصیل تربیت بدنی در موسسه علوم ورزشی استونی

دانشجویان به استادیوم دانشگاه و سالن های ورزشی و ورزشی مدرن باشگاه ورزشی آکادمیک دانشگاه تارتو دسترسی دارند. دانشجویان فیزیوتراپی می توانند مهارت های عملی خود را در بیمارستان دانشگاه تارتو و سایر موسسات مراقبت های بهداشتی در سراسر استونی توسعه دهند. در این موسسه خوابگاه های دانشجویی با اتاق های یک، دو و سه تخته هستند. اکثر خوابگاه ها تازه بازسازی شده و در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند. فضاهای مسکونی در خوابگاه ها معمولا از نوع آپارتمانی است که از دو اتاق دوقلو تشکیل شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد تحصیل رشته تربیت بدنی در استونی مشاور و راهنمای شماست تا بتوانید ویزای تحصیلی استونی را اخذ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :