مهاجرت تحصیلی کرواسی

مقطع دکتری در کرواسی

مقطع دکتری در کرواسی

الزامات برنامه مقطع دکتری در کرواسی اغلب شامل این می شود که دانشجو قبلا مدرک کارشناسی ارشد گرفته باشد. علاوه بر این، پایان نامه یا پایان نامه ای که عمدتا شامل تحقیقات آکادمیک اصلی است باید ارسال شود. در برخی کشورها، این اثر حتی ممکن است نیاز به دفاع در مقابل یک هیئت داشته باشد. کرواسی کشوری است که 40% از شهروندان آن بین 18 تا 35 سال به تحصیلات عالی رسیده اند. در کشور کرواسی زندگی دانشجویی در این دانشگاه ها را با سطح زندگی پایین در این دانشگاه ها به ویژه برای دانشجویان داخلی و حتی بین المللی بهبود بخشیده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این صفحه جزئیات مقطع دکتری در کرواسی را آشکار می سازد.

شرایط مقطع دکتری در کرواسی

اگر مایل به تحصیل بیشتر فراتر از سطح کارشناسی هستید یا اگر می خواهید پیشرفت شخصی یا شغلی در دانشگاه داشته باشید، می توانید مدرک دکترا بگیرید. مدارک دکتری در کرواسی برنامه‌ های تحصیلات تکمیلی هستند که معمولا از مدرک کارشناسی ارشد، پیروی می‌ کنند، اما بسته به دانشگاه ممکن است شرایط بیشتری وجود داشته باشد. دانشجویان برای دوره پایان نامه خود، ملزم به انجام تحقیقات در یک موضوع انتخابی هستند.

با کمک یک سرپرست، دانش و مهارت های تحلیلی را در یک زمینه خاص یا چند رشته ای توسعه می دهید و تحقیقات مستقلی را انجام می دهید. مدت زمان دوره دکتری بسته به کشور و موسسه متفاوت است. گاهی اوقات تحقیقات خود شما با کار برای بخش مانند برگزاری سمینارها یا تدریس گروهی کوچک همراه است. دانشجویان دکتری در کرواسی ملزم به تحصیل در کرواسی در محوطه دانشگاه تحت نظارت دقیق هستند، اما دانشگاه هایی وجود دارند که دانشجویانی را می پذیرند که در مقطع دکتری آموزش از راه دور پاره وقت ثبت نام می کنند. تحصیل در پردیس در کرواسی همچنین می تواند تمام وقت و همچنین پاره وقت باشد، در این صورت نوع پاره وقت معمولا 2 برابر دوره تحصیلی تمام وقت است.

شرایط دکتری مهندسی در کرواسی

هر دانشجو با انتخاب رشته ها با راهنمایی استاد راهنما خود می تواند برنامه را با علایق پژوهشی خود تنظیم کند. برنامه های تحصیلی دانشگاه های تحصیلات تکمیلی (دکتری) متقاضیان با مدارک زیر را می پذیرد:

  • مهندس فارغ التحصیل
  • کارشناسی ارشد مهندسی یا کارشناسی ارشد علوم مهندسی (در رشته های مهندسی مکانیک و معماری دریایی)

این برنامه همچنین برای متقاضیان دارای مدرک در رشته های مرتبط آزاد است، در این صورت ممکن است نیاز به قبولی در امتحانات در دوره های تکمیلی داشته باشند. متقاضیان باید یک برنامه تحصیلات تکمیلی دانشگاهی را با 300 واحد ECTS شامل بخش کارشناسی برنامه، یا یک برنامه تحصیلی در مقطع کارشناسی دانشگاه حداقل 4 سال را گذرانده باشند. متقاضیانی که مدرک تحصیلی خود را از یک مؤسسه آموزشی خارجی دریافت کرده اند، ملزم به پیوست تصمیم مقام ذیصلاح در مورد شناسایی مدرک خارجی هستند. پس از درخواست، متقاضیان برای مصاحبه با کمیته تعیین شده توسط شورای دانشکده (برنامه ریزی شده برای اواسط سپتامبر) فراخوانده می شوند. پذیرش در برنامه توسط شورای دانشکده تایید می شود.

شرایط دکتری مهندسی در کرواسی

شرایط دکتری اقتصاد و بازرگانی در کرواسی

برنامه دکتری پیشرفته دانشگاه دوبرونیک و دانشگاه زاگرب فرصتی هیجان انگیز برای فرو رفتن در دنیای پویا و متحول کننده اقتصاد مبتنی بر فناوری است. این برنامه برای پرورش تحقیقات نوآورانه، پرورش تفکر انتقادی و پرورش نسل بعدی رهبران در چشم انداز اقتصاد دیجیتال طراحی شده است. در دنیای پرسرعت و به هم پیوسته امروزی، اقتصاد دیجیتال نقشی محوری در شکل‌ دهی به صنایع، کسب ‌و کارها و کل جامعه ایفا می‌کند. برنامه دکتری ما در خط مقدم این انقلاب است و ترکیبی منحصر به فرد از دانش نظری و تخصص عملی را برای تجهیز دانشجویان به ابزارهای لازم برای ایجاد تغییرات مثبت ارائه می دهد.

برنامه دانشگاه ها در کرواسی رویکردی بین رشته ای را اتخاذ می کند و بینش هایی را از اقتصاد، علوم کامپیوتر، مدیریت، علم داده و غیره می گیرد. این امر دانش آموزان را قادر می سازد تا درک جامعی از چشم انداز اقتصاد دیجیتال به دست آورند. اعضای هیئت علمی متخصصان برجسته در زمینه های مربوطه خود هستند، با انبوهی از تجربه در تحقیق و تجزیه و تحلیل پیچیدگی های اقتصاد دیجیتال می باشند. دانشجویان این شانس را خواهند داشت که در پروژه های تحقیقاتی پیشگامانه شرکت کنند و با رهبران صنعت همکاری کنند و از شبکه گسترده مشارکت استفاده کنند. دانشگاه زاگرب چشم انداز جهانی را تشویق می کند و دانش آموزان را در معرض مطالعات موردی بین المللی قرار می دهد و همکاری های بین فرهنگی را تقویت می کند.

نحوه پذیرش در مقطع دکتری در کرواسی

برای دریافت پذیرش برنامه دکتری در دانشگاه های کشور کرواسی، باید فرم درخواست را پرشده ارسال کنید. برای پشتیبانی از درخواست دانشگاه خود، باید برخی از مدارک مهم را نیز ارسال کنید. هر دانشگاه مجموعه ای از مدارک مورد نیاز خود را دارد و مدارک مورد نیاز هر دانشگاه با دانشگاه دیگر متفاوت است.

با این حال، الزامات رایج سند برای پذیرش مقطع دکتری در کرواسی، عبارتند از:

الزامات رایج سند برای پذیرش مقطع دکتری در کرواسی

هزینه تحصیل در کرواسی برای دانشجویان بین المللی، بسته به نوع دانشگاه و برنامه تحصیلی انتخابی متفاوت است. شهریه یک دوره خاص از دانشگاه برای دوره های دکتری را می توان از دانشگاه استعلام کرد. به طور متوسط ​​می توان هزینه های زیر را برای رشته های مختلف، انتظار داشت:

  • در علوم انسانی، هنر و علوم اجتماعی سالانه بین 878$ تا 2416$ (دلار) پرداخت می شود.
  • شهریه دوره های علوم فنی باید حدود 3300$ (دلار) در سال باشد.
  • علوم و علوم پزشکی حدود 4000$ (دلار) در سال خواهد بود.

با این حال، برای دانشجویان با بودجه، متوسط ​​هزینه زندگی در کرواسی بین 400€ تا 700€ (یورو) در ماه خواهد بود. این مقدار تخمینی معمولا برای مسکن، حمل و نقل، غذا، آب و برق و غیره کافی است. مقاله پیشرو به نگارش کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سفیران سروش سعادت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :