مهاجرت تحصیلی قبرس

مقطع دکتری در قبرس

مقطع دکتری در قبرس

متقاضیان جویای تحصیل در مقطع دکتری در قبرس مایل به کسب اطلاعاتی در خصوص مدت زمان تحصیل، نوع دانشگاه و هزینه تحصیل می باشند. شرایط پذیرش در مقطع دکتری در قبرس ملزم به ارائه نمرات بالا و پروپوزال های عالی خواهد بود. مهم است که دانشکده منتخب جهت تحصیل در مقطع دکتری در قبرس، مقالات تحقیقاتی برتر را در حوزه تحصیلی انتخاب شده توسط فارغ التحصیلان منتشر کنند. دارندگان مقطع دکتری در قبرس مسیر شغلی خود را در صنعت انتخاب کرده‌ اند، از اینرو بایستی به دنبال دانشکده ‌ای باشند که قبلا با شرکت ‌هایی ارتباط داشته باشد، که داوطلبان دکتری را قادر می‌ سازد تا بخشی از مطالعات خود را در حین کار در یک شرکت انجام دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای شما در این مسیر خواهد بود.

الزامات پذیرش مقطع دکتری در قبرس

مدارک مورد نیاز برای صدور ویزای تحصیلی قبرس یا مجوز ورود که باید به اداره ثبت احوال و مهاجرت قبرس ارسال شود، به شرح زیر است:

  • کپی گذرنامه یا سند مسافرتی دیگر، با اعتبار حداقل مدت زمان مورد انتظار تحصیل و یا حداقل 2 سال
  • در مورد افراد زیر سن قانونی، تأییدیه والدین ضروری است.
  • اصل گواهی سابقه کیفری از کشور مبدا
  • نتایج اصلی تأیید شده آزمایش‌های پزشکی که نشان می‌دهد متقاضی مبتلا به HIV/AIDS، سیفلیس، هپاتیت B و C، یا سل (از طریق اشعه ایکس قفسه سینه)، از کشور مبدأ با اعتبار 4 ماه نیست.
  • نامه پذیرش از AUB Mediterraneo، شامل شرح برنامه خاص تحصیل و مدت زمان آن
  • رسید پرداخت هزینه ثبت نام جهت تحصیل در قبرس
  • رسید پرداخت هزینه درخواست.
  • فرم درخواست M58 به طور کامل تکمیل و امضا شد.

برنامه های تحصیلی مقطع دکتری در قبرس

دانشگاه بین المللی قبرس با ارائه مدرک بین المللی شناخته شده، دانش جهانی را برای ارائه آموزش و پرورش با هدف مشارکت اجتماعی تولید، انتشار و استفاده می کند. دانشگاه بین المللی قبرس آموزش عملی مورد نیاز برای موفقیت در این دنیای به سرعت در حال تغییر را ارائه می دهد. ما از دانش آموزان دعوت می کنیم تا در یکی از 46 برنامه کارشناسی (BA/BS) و 5 برنامه مقطع کاردانی (AA/AS) که در 12 دانشکده و 6 مدرسه حرفه ای ما ارائه می شود، به طور کامل علایق فکری و شخصی خود را کشف کنند. موسسه مطالعات و تحقیقات تحصیلات تکمیلی دانشگاه همچنین بیش از 70 برنامه آموزشی مختلف فارغ التحصیل و حرفه ای را در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می دهد.

پس از گذراندن دوره کارشناسی4 ساله، یک دانشجوی واجد شرایط ممکن است برای گذراندن مدرک کارشناسی خود در مقطع دکترا در مدت 5 سال پذیرفته شود. برنامه ورود مستقیم شامل 14 ماژول، یک سمینار و یک پایان نامه است. موسسه مطالعات و تحقیقات تحصیلات تکمیلی CIU با هدف پیشرو بودن در تحصیلات تکمیلی می باشد. به همین دلیل یکی از مهمترین اهداف ما افزایش تحقیقات علمی، نشریات و پروژه ها در چارچوب برنامه های موسسه می باشد.

برنامه های تحصیلی مقطع دکتری در قبرس

هزینه های مقطع دکتری در قبرس

هزینه های اعزام دانشجو به قبرس برای شرکت در دوره دکترا در دانشگاه قبرس بسته به اینکه دانشجو دارای مدرک کارشناسی ارشد باشد یا خیر متفاوت است. هزینه کل هر برنامه 4000€ (یورو) است. هزینه ها در 6 ترم قابل پرداخت است:

  • ترم اول حدود 500€ (یورو) ودیعه که در صورت انصراف دانشجو و 500€ (یورو) در ابتدای ترم قبل از ثبت نام در دوره ها غیر قابل استرداد است.
  • ترم دوم تا ششم حدود 600€ (یورو) در ابتدای ترم، قبل از ثبت نام در دوره ها

پیش پرداخت شهریه مقطع دکتری در قبرس قابل استرداد نمی باشد. اگر دانشجو پس از هفته چهارم از شروع دوره ها، دانشگاه قبرس را ترک کند، شهریه ای که قبلا پرداخت کرده است قابل استرداد نیست (برنامه های خودسرانه که مهلت های متفاوتی برای آنها تعیین شده است از این قانون مستثنی هستند). دانشجویانی که تا مهلت تعیین شده (31 اردیبهشت یا 31 ژانویه) در سال فارغ التحصیلی خود کلیه شهریه ها را پرداخت نکرده باشند، حق شرکت در جشن فارغ التحصیلی و دریافت مدرک خود را نخواهند داشت. در صورتی که دانشگاه متوجه شود که دانشجو مبلغ مورد نیاز را قبل از ثبت نام پرداخت نکرده است، می تواند ثبت نام دانشجو در دوره ها را لغو کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما متقاضی گرامی در این امر کمک خواهد کرد..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :