مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

مقطع دکتری در کره جنوبی

مقطع دکتری در کره جنوبی

به تحصیل در مقطع دکتری در کره جنوبی فکر می کنید؟ شما می توانید از شهرهای فوق مدرن و شهرت آن برای نوآوری های تکنولوژیکی استفاده کنید. تحصیل در کره جنوبی بسیار ارزشمند است و سالانه هزاران دانشجوی بین المللی به دانشگاه های معروف این کشور می روند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دانشگاه ها، برنامه های کاربردی، بودجه و بورسیه ها، ویزای دانشجویی و موارد دیگر را پوشش خواهد داد.

جای تعجب نیست که بسیاری از دانشگاه های کره جنوبی در زمینه های علم و فناوری تخصص دارند. هر چند موضوعات دیگر نیز محبوب هستند. کشور کره جنوبی همچنین مشتاق توسعه تحقیقات در فرهنگ و تاریخ خود است. بودجه خاصی برای این تحصیل در کره جنوبی در دسترس است. شایان ذکر است که طول مطالعه در هر مرحله مقطع دکتری در کره جنوبی نسبتا طولانی است. بسته به تجربه قبلی شما در این زمینه، ممکن است بیشتر طول بکشد.

دانشگاه های دکتری در کره جنوبی

موسسات آموزش عالی در کره جنوبی به چند دسته تقسیم می شوند و بیشتر به موسسات خصوصی و دولتی (ملی) تقسیم می شوند. این تنوع ممکن است در ابتدا گیج کننده به نظر برسد، اما نگران نباشید، از دیدگاه شما به عنوان یک دانشجوی آینده نگر دکترا، این دانشگاه ها در درجه اول با تخصص های خود و ارائه در زمینه مورد نظر شما متمایز خواهند شد. موسسات خصوصی و دولتی هر 2 می توانند مدرک دکترا اعطاء کنند و در رتبه بندی های داخلی و بین المللی به خوبی حضور دارند.

در تصویر زیر برخی از موسسات برتر بین المللی کره جنوبی آمده است که همگی انواع برنامه های دکترا را ارائه می دهند:

دانشگاه های دکتری در کره جنوبی

در سال‌ های اخیر تعداد فزآینده ‌ای از پردیس ‌های بین ‌المللی به دانشگاه ‌های داخلی کره پیوسته ‌اند. اینها توسط موسسات خارج از کشور تأسیس شده اند. بسیاری از این موسسات در پردیس جهانی اینچئون در کره جنوبی میزبانی می شوند که شامل شاخه های زیر است:

  • دانشگاه ایالتی نیویورک (SUNY)
  • دانشگاه جورج میسون
  • دانشگاه گنت
  • دانشگاه یوتا

شرایط پذیرش مقطع دکتری در کره جنوبی

سال تحصیلی جهت تحصیل در کره جنوبی از یک ترم بهار و یک ترم پاییز تشکیل شده است. دوره های تحصیلات تکمیلی در کره جنوبی ممکن است در هر 2 سل تحصیلی شروع شود. برای ورود به دوره دکتری در کره جنوبی که از سپتامبر شروع می شود، دوره درخواست از می تا ژوئن ادامه دارد. شرایط ورود به مقطع دکتری در کره جنوبی بین دانشگاه ها متفاوت است. به طور کلی باید انتظار داشته باشید که مدرک کارشناسی ارشد (یا معادل آن) را در یک رشته مرتبط داشته باشید، اما یک مدرک کارشناسی خوب ممکن است کافی باشد. دولت کره جنوبی برخی از استانداردهای اولیه پذیرش را برای همه دانشگاه ها تعیین می کند، اما موسسات فردی آزادند تا شرایط خاص خود را ایجاد کنند.

شما جهت اعزام دانشجو به کره جنوبی باید نشان دهید که شما (یا یک حامی مالی) توانایی مالی برای پوشش هزینه هزینه های دوره و نگهداری خود را در حین تحصیل در کره جنوبی دارید. دوره‌ های عملی (مانند رشته ‌های هنرهای خلاق یا تربیت بدنی) ممکن است به یک نمونه کار یا مدرک دیگری مبنی بر شایستگی شما نیاز داشته باشند. دولت کره شواهدی مبنی بر موجودی بانکی 10000$ (دلار) درخواست می کند. ممکن است از شما خواسته شود که یک تعهد شخصی برای این منظور امضاء کنید. بیش از یک سوم از کلاس ها در دانشگاه های کره جنوبی به زبان انگلیسی تدریس می شود. اگر دوره شما نیاز به دانش کره ای دارد، ممکن است از شما خواسته شود در آزمون مهارت در زبان کره ای (TOPIK) شرکت کنید.

شرایط پذیرش مقطع دکتری در کره جنوبی

دوره های آموزشی برنامه دکتری در کره جنوبی

سال تحصیلی در کره جنوبی به 2 ترم تقسیم می شود که از جولای تا آگوست و از دسامبر تا فوریه وقفه دارد. این تعطیلات طولانی زمستانی ممکن است به ویژه جذاب باشد اگر امیدوار باشید در تعطیلات فصلی به خانه سفر کنید و خانواده خود را ملاقات کنید و یا فقط تجربه بیشتری از خود کره جنوبی داشته باشید.

دوره تحصیل در مقطع دکتری در 3 مرحله خلاصه می شود. این 3 مرحله به شرح زیر می باشد:

  • بسته به مدرک کارشناسی ارشد خود، ممکن است نیاز به تکمیل آموزش تحقیقاتی و تدریس دوره هایی به ارزش 36 واحد (تقریبا معادل 72 واحد ECTS) داشته باشید.
  • ممکن است از شما خواسته شود که در یک امتحان کتبی شرکت کنید.
  • در نهایت، شما یک پایان نامه را تحت هدایت یک یا چند استاد راهنما تکمیل خواهید کرد.

پس از ارسال، بیش از پنج داور پایان نامه شما را ارزیابی خواهند کرد. با این حال، تعدادی بورسیه تحصیلی و سایر گزینه های بودجه برای جذب دانشجویان خارج از کشور وجود دارد. خبر خوب این است که دانشجویان بین المللی شهریه مشابه دانشجویان داخلی را پرداخت می کنند. برای کسب اطلاعات در مورد الزامات برنامه های دکتری می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :