مهاجرت به کشور صربستان

فستیوال های صربستان

فستیوال های صربستان

فستیوال های صربستان از جمله عوامل جذب افراد برای سفر به این کشور هستند که در سال های اخیر تقاضا برای ورود به آن رو به بالا بوده است. به خاطر جشنواره‌های متعدد تئاتر، فیلم و موسیقی و همچنین رویدادهای سنتی خاص که در طول سال برگزار می‌شود، شناخته شده و آن را به یک مرکز فرهنگی مهم تبدیل کرده است. می توان گفت که کشور صربستان تنها کشور غیر اتحادیه اروپا است که در چرخه جدید، جشنواره ها واجد شرایط دریافت 12 جایزه اروپایی خواهند بود و از برگزارکنندگان آن دعوت می شود تا برای این جوایز درخواست دهند، همانطور که این درخواست به مرکز اطلاعات اتحادیه اروپا ارائه شده است.

این واقعیت که صحنه جشنواره در بلگراد و سایر نقاط کشور سرزنده است، یکی از مزیت های بزرگ آن به حساب می آید. در ادامه مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، جزئیات بیشتری را در این خصوص ارائه خواهند کرد.

شرایط فستیوال های صربستان

جمهوری صربستان به دلیل فضای پر جنب و جوش، غذاهای فوق العاده و زندگی شبانه بی نظیر است. اگر فرد قصد دارد به کشور صربستان سفر کند و این جشنواره ها را از نزدیک تجربه کند، این مقصد بهترین انتخاب است و بهتر است برای تابستان برنامه ریزی دقیق تری داشته باشد. دلیل آن این است که فستیوال های کشور صربستان بیشتر جشنواره ها در فصل های مهم برگزار می کند. رویدادهای انحصاری فستیوال های صربستان میلیون ها بازدید کننده خارجی را از سراسر جهان جذب می کند.

بر خلاف سایر کشورها، کشور صربستان به دلیل استراتژی گردشگری رویداد خود، شناخته شده است. دولت محلی آن به طور مداوم بودجه خود را با امید به برگزاری بزرگترین مهمانی های جهان افزایش می دهد. در راستای مهاجرت به صربستان، متقاضی می تواند تا 3 فستیوال منحصر به‌ فرد به همراه جاذبه‌ های برجسته کشور از جمله جذاب‌ ترین پارک ملی، تار و سوار شدن بر راه‌ آهن تاریخی سارگان 8 را تجربه کند.

معرفی برخی از فستیوال های صربستان

می توان گفت که جشنواره اگزیت از مهم ترین جشنواره موسیقی در صربستان است. خانه افرادی است که عاشق موسیقی هستند و به آنچه صحنه های محلی ارائه می دهند، علاقه مند هستند. از آنجایی که این رویداد و فستیوال های صربستان سال به سال در حال رشد است، مهم است فرد توجه داشته باشد که باید اقامتگاه خود را حتی قبل از رویداد رزرو کند.

این جشنواره ها می تواند برای دانشجویانی که مهاجرت تحصیلی به صربستان داشته اند، جذابیت بیشتری داشته باشد:

  • جشنواره موسیقی 4 روزه اگزیت
  • رویداد سالیان جاز
  • ترومپت
  • لوبیا
  • سوسیس

معرفی برخی از فستیوال های صربستان

شرایط حضور در فستیوال های صربستان

در اینجا به برخی از شرایط در ارتباط با حضور در فستیوال های صربستان اشاره خواهیم کرد:

  • باید پس از تایید درخواست، مبلغ مورد نظر در بازه زمانی که مشخص شده است، به حساب جشنواره واریز
  • پس از صدور دعوتنامه رسمی جشنواره، متقاضی باید مدارک مشخص شده را در تایم مقرر، ارسال کند.
  • ارائه کپی دیجیتال مدارک رزرو پرواز (بلیت الکترونیکی)
  • کپی دیجیتال ویزای مسافرتی و سایر
  • کپی دیجیتال بیمه
  • شرکت کنندگان باید پرچم کشور خود را ارائه دهند که تا بتوانند در جشنواره از آن استفاده کنند.

به طور کلی، برگزاری این فستیوال ها باعث می شود که افراد برای مهاجرت به صربستان، با انرژی بیشتری اقدام کنند. در قسمت پایین یک نمای کلی در ارتباط با نحوه اقدام برای رفتن به فستیوال های صربستان، ایجاد شده است:

نحوه اقدام برای رفتن به فستیوال های صربستان

پیشینه و شرایط رویداد ترومپت و جشن عشق در صربستان

برای اولین بار جشن عشق در صربستان و رویداد ترومپت در سال 1961 برگزار شد. مهم نیست که مردم محلی به چه گروه سنی تعلق دارند، افراد از دیدن تعداد افرادی که این رویداد فرهنگی را جشن می گیرند شگفت زده خواهند شد به نوای گروه ترومپت و تماشای نمایشگاه های سنتی هنرمندان داخلی و بین المللی گوش دهد. علاوه بر این، جشن عشق در صربستان و رویداد ترومپت می‌ تواند از غذاهای محلی که در اختیار قرار می گیرد، استفاده کنند. جشن عشق در صربستان جشنواره ای است که به گسترش عشق اختصاص دارد و از جشنواره ای که در دهه 1950 در صربستان برگزار شد، الهام گرفته شده است. عشق به موسیقی الکترونیک، طبیعت و از همه مهمتر عشق به یکدیگر، مفهوم اصلی این رویداد است.

سوال های متدوال در ارتباط با فستیوال های صربستان

در اینجا به رفع برخی از ابهامات در خصوص فستیوال های صربستان می پردازیم:

  • منظور از فستیوال لوبیا در صربستان چیست؟ با رویدادهای متعدد در سطح شهر که شامل موسیقی‌دانان و هنرهای کشور می‌شود، ممکن است برای فرد جالب باشد که مردم محلی جشنواره لوبیا را نیز برگزار کنند. در طی این رویداد فرهنگی، صرب‌ها ظرف اولیه معروف به «پاسولج» از لوبیا سفید را در آتش باز می‌سازند.
  • آیا هزینه جهت رفتن به فستیوال های کشور صربستان زیاد است؟ کشور صربستان میزبان بهترین فستیوال های برنده جوایز است که جوانان را از سراسر جهان جذب می کند و به آنها فرصت می دهد تا با قیمت نسبتا پایین نوازندگان مورد علاقه خود را ببینند و در عین حال بالاترین سطح لذت را فراهم می کنند.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات دقیق در رابطه با شرایط دریافت این نوع از مهاجرت، می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :