ویزای مسافرتی اسلوونی

فستیوال های اسلوونی

فستیوال های اسلوونی

فستیوال های اسلوونی در تابستان به اوج خود می رسد، در هر شهر می توان لذت های فرهنگی که با مردم محلی مرتبط می شود را امتحان کرد. دراسلوونی مردم مشتاقانه منتظر تابستان هستند. فستیوال های اسلوونی به مجموعه ای سازمان یافته از رویدادهای خاص، مانند اجراهای موسیقی یا نمایش، که معمولا در یک مکان، یا یک روز یا دوره خاص، معمولا به یاد یک رویداد مذهبی، با فعالیت های اجتماعی، غذا یا مراسم خاص خود اتفاق می افتد. فستیوال ها در اسلوونی روشی بیانگر برای بزرگداشت میراث، فرهنگ و سنت های باشکوه هستند. آنها برای شادی لحظات و احساسات خاص در زندگی مردم با عزیزان خود هستند.

برخی از مشهورترین جشن‌ های مذهبی در اسلوونی عبارتند از کریسمس، حنوکا، دیوالی، عید فصح، عید پاک و هولی که همگی برای مشخص کردن سال استفاده می‌شوند. فستیوال های اسلوونی، تجسمی از میراث فرهنگی، باورهای مذهبی و بیان هنری هستند. فستیوال های کشور اسلوونی این قدرت را دارند که مردم را دور هم جمع کنند، شکاف ها را از بین ببرند و حس تعلق را تقویت کنند. فستیوال ها اثرات مثبتی مانند ارتقای میراث فرهنگی مردم محلی، معرفی شهر، افزایش تعداد گردشگران، ایجاد فرصت های سرگرمی فرهنگی اضافی برای مردم محلی و افزایش کیفیت زندگی مردم محلی دارند. در این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تلاش بر آن دارد تا فستیوال های اسلوونی را معرفی کند.

فستیوال های معروف اسلوونی

فستیوال لیوبلیانا بزرگترین، قدیمی ترین و مهم ترین فستیوال در اسلوونی است. در طول سال ها، این یک روش زندگی در طول تعطیلات تابستانی برای ساکنان و بازدیدکنندگان لیوبلیانا شده است و برای بازدیدکنندگان نه تنها از کشورهای اطراف بلکه از دوردست ها نیز مورد توجه است. فستیوال بین‌المللی فیلم لیوبلیانا مهم ‌ترین رویداد سینمایی در اسلوونی است. این فستیوال در سال 1990 تأسیس شد و هر ساله در ماه نوامبر در لیوبلیانا، برگزار می‌شود. برای شرکت در این فستیوال ها میتوان برای ویزای توریستی اسلوونی اقدام کرد.

یکی دیگر از فستیوال ها در اسلوونی، فستیوال گلستونبری بزرگترین جشنواره موسیقی و هنرهای نمایشی سبز در جهان است و به عنوان الگویی برای تمام جشنواره های بعدی عمل کرد. بسیاری از مردم از تعطیلات طولانی آخر هفته برای شرکت در فستیوال های موسیقی استفاده می کنند که اغلب به مدت سه روز برگزار می شود. فستیوال های موسیقی سه روزه محبوب هستند زیرا بین فستیوال یک روزه و طولانی تر تعادل ایجاد می کنند. روزهای موسیقی اسلوونی رویدادی است که عنوان فستیوال موسیقی اسلوونی را به خود اختصاص داده است. به مدت 38 سال، خلاقیت و اجرای موسیقی مدرن اسلوونی را گرد هم آورده و بر پایه‌های میراث موسیقی این کشور بنا نهاده است.

فستیوال های مهم اسلوونی به شرح زیر است:

فستیوال های مهم اسلوونی

تعطیلات در اسلوونی

تعطیلات ملی در جمهوری اسلوونی روزهای بدون کار است، به جز روز پریموز تروبار، روز اسلوونیایی ها در پرکمورجه که در کشور مادر گنجانده شده است، روز بازگرداندن منطقه پریمورسکا به سرزمین مادری، روز ورزش اسلوونی، روز حاکمیت و روز رودولف ماسترکه روزهای بدون کار نیست. روز شکرگزاری، روز یادبود و کریسمس محبوب ترین تعطیلات در ایالات متحده هستند. هزینه زندگی در اسلوونی بسیار مقرون به صرفه است به همین دلیل تعطیلات در اسلوونی بسیار مورد استقبال مهاجران قرار می گیرد.

تعطیلات ملی در اسلوونی به شرح زیر است:

  • تعطیلات سال نو (1 و 2 ژانویه)
  • روز پرشرن، تعطیلات فرهنگی اسلوونی (8 فوریه)
  • روز قیام علیه اشغالگری (27 آوریل)
  • روز کارگر (1و2 می)
  • روز پریموز تروبار (8 ژوئن)
  • روز دولت (25 ژوئن)
  • اتحاد اسلوونیایی های پرکمورج با ملت مادر (17 اوت)
  • بازگشت پریمورسکا به سرزمین مادری (15 سپتامبر)
  • روز ورزش اسلوونی (23 سپتامبر)
  • روز حاکمیت (25 اکتبر)
  • روز یادبود مردگان (1 نوامبر)
  • روز رودولف ماسترر (23 نوامبر)
  • روز استقلال و وحدت (26 دسامبر)

تعطیلات در اسلوونی

جشنواره تابستان در اسلوونی

در اسلوونی مردم این کشور مشتاقانه منتظر تابستان هستند، که اوج فستیوال و فصل رویدادهای فضای باز را به ارمغان می آورد. در هر شهر می‌توان لذت‌ های فرهنگی را امتحان کرد، که با مردم محلی مرتبط می‌ شود و شیوه زندگی محلی را در بین کوه‌های آلپ، مدیترانه و دشت پانونی که در تابستان آرام ‌تر است، نشان می‌دهد. اسلوونیایی ها عاشق موسیقی و رقص عالی، غذاها و نوشیدنی های خوب، شب های طولانی، معاشرت های عالی و صبح های زود هستند که می توانند به سرعت خاطرات شب های پر جنب و جوش خود را با ماجراجویی های جدید در فضای باز جایگزین کنند.

در طول تابستان، زیباترین خیابان‌ ها و میدان‌ های شهر اسلوونی به محل برگزاری جشنواره ‌ها و رویدادهای فضای باز تبدیل می‌شوند. در لیوبلیانا، پایتخت فرهنگی اسلوونی و در دیگر شهرهای پر جنب و جوش در مرکز، آلپ، مدیترانه و پانونیا اسلوونی، زیر نور خورشید و ستاره ها بهترین لحظه ها را می شود تجربه کرد. جشنواره های تابستانی زیادی در این کشور برگزار می شود.

در جدول زیر به چند نمونه از فستیوال های تابستانی در اسلوونی پرداخته ایم:

فستیوال های تابستانیتاریخرویداد
فستیوال چترهفته سوم ژانویه به مدت 3 روزچترهای کاغذی نقاشی شده با دست (برگرفته از هنر سنتی روستای بوسانگ)
فستیوال روزه23 ژوئن تا 1 ژانویهموسیقی، نمایش تئاتر و آشپزی
فستیوال کرانفست28 تا 29 ژانویهموسیقی، ورزش، تئاتر و انیمیشن
فستیوال METALDAYS5 ژانویه تا 30 اوتبزرگترین جشنواره اسلوونی برنده جایزه جشنوارع گرینر شد. روز موزیک متال

سوالات پرتکرار درباره فستیوال های اسلوونی

چندین سوال در رابطه با فستیوال اسلوونی مطرح می شود، در ادامه به بررسی چند سوال پرتکرار پرداخته شده است:

  • بزرگترین فستیوال اسلوونی کدام است؟ جشنواره لنت در ماریبور بزرگترین جشنواره فضای باز اسلوونی است. در طول جشنواره، تفرجگاه بت در امتداد رودخانه دراوا به مرکز اجتماعی شهر تبدیل می ‌شود، جایی که مردم محلی و بازدیدکنندگان با موسیقی خوب، نمایش‌ های تئاتر و لذت ‌های آشپزی دور هم جمع می ‌شوند.
  • فستیوال موسیقی ماه اوت اسلوونی کدام است؟ جشنواره Radovljica از سال 1982 در حال اجرا است و هر ساله در ماه اوت برگزار می شود. ده کنسرت توسط نوازندگان مختلف موسیقی اولیه برگزار می شود. این جشنواره با موسیقی باکیفیت آن شکل می گیرد زیرا برنامه ها و اجراکنندگان با دقت انتخاب می شوند. نوازندگان برتر از سراسر جهان اجرا می کنند.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با اسلوونی با مشاورهای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :