مهاجرت سرمایه گذاری در کره جنوبی

سرمایه گذاری در کره جنوبی

سرمایه گذاری در کره جنوبی

با توجه به زیرساخت های قوی حمل و نقل و بار هوایی در کره جنوبی، سرمایه گذاری در کره جنوبی بیش از پیش مورد توجه اتباع کشورهای خارجی قرار گرفته است. دولت کره جنوبی نیز همواره از سرمایه گذاران بین المللی که قصد سرمایه گذاری در کره جنوبی را دارند حمایت های ویژه ای کرده است. علاوه بر این، قانون تشویق سرمایه گذاری برای حمایت و تلاش ها جهت جذب سرمایه از خارج از کشور از دیگر عوامل رونق سرمایه گذرای در کره جنوبی بوده است. با وجود امتیازات مثبت سرمایه گذاری در کره جنوبی، برخی محدودیت های جزئی در بخش مدیریت دولتی، آموزش، دفاع ملی و انرژی نیز در این کشور وجود دارد.

بیشتر بخش های اقتصاد برای سرمایه گذاری خارجی در کره جنوبی باز هستند، به استثنای چند بخش که در تصویر زیر نشان داده شده است:

بخش های اقتصاد برای سرمایه گذاری خارجی در کره جنوبی

مناطق ممتاز جهت سرمایه گذاری در کره جنوبی

تمامی سرمایه گذاران بین المللی که به دنبال سرمایه گذاری در کره جنوبی هستند، باید قبل از مهاجرت به کره جنوبی با مناطق ممتاز سرمایه گذرای در کره جنوبی به خوبی آشنا شوند. در غیر این صورت با چالش های متنوعی در طول روند سرمایه گذاری خود در این کشور مواجه خواهند شد. به طور کلی، مجتمع صنعتی که در نزدیکی بندر یا فرودگاه واقع شده است، منطقه فرودگاه بین المللی و مجتمع توزیع یا پایانه های بار بهترین گزینه های برای سرمایه گذاری در کره جنوبی می باشد. مناطق آزاد کره جنوبی با هدف تقویت رقابت ملی برای کسب و کار و ترویج توسعه متعادل منطقه ای از طریق بهبود شرایط زندگی و محیط های تجاری برای اتباع خارجی ارائه شده است. علاوه بر این مناطق تجاری کره جنوبی پشتیبانی اداری و خدمات یک مرحله ای را برای کسب و کار موفق شما در این کشور ارائه می دهد.

برخی از مناطق ممتاز جهت سرمایه گذرای در کره جنوبی عبارت اند از:

مناطق ممتاز جهت سرمایه گذرای در کره جنوبی

فرصت های سرمایه گذاری در کره جنوبی

بر خلاف اغلب کشورهای مدرن آسیایی، کره جنوبی برای افرادی که قصد سرمایه گذرای در کره جنوبی را دارند، فرصت های سرمایه گذاری ویژه ای را ارائه کرده است. به همین دلیل، سرمایه گذرای در کره جنوبی طی سال های اخیر بیش از پیش مورد توجه اتباع کشورهای خارجی قرار گرفته است. به طور کلی، بخش های متنوعی در کره جنوبی فرصت های درخشانی را برای افرادی که به دنبال سرمایه گذاری در آسیای شرقی هستند ارائه کرده اند. بنابراین به شدت توصیه می شود که تمامی متقاضیان سرمایه گذاری در کره جنوبی قبل از ورود به کره جنوبی با فرصت های سرمایه گذاری به خوبی آشنا شوند.

برای آشنایی با انواع فرصت های سرمایه گذرای در کره جنوبی به جدولی که در این بخش از مقاله تهیه کرده ایم توجه فرمایید:

فرصت های سرمایه گذاری در کره جنوبیتوضیحات
بخش های با پتانسیل بالا در کره جنوبیبخش هایی که پتانسیل بالایی برای سرمایه گذرای دارند شامل هوافضا، بیوتکنولوژی، صفحه نمایش، صنعت فناوری اطلاعات، لجستیک، نانو، امنیت سایبری، تحقیق و توسعه و توسعه املاک می شوند.
بخش های کلیدی اقتصاد ملیخودرو و قطعات خودرو، کشتی سازی، الکترونیک، لوازم آرایشی، خدمات آموزشی و صنایع دفاعی جزو بخش های کلیدی اقتصاد ملی در کره جنوبی می باشد.
برنامه های خصوصی سازیاز جمله اصلی ترین خصوصی سازی ها در کره جنوبی از طریق بانک های دولتی مانند بانک توسعه کره جنوبی و بانک ورودی هستند.

فرصت های سرمایه گذاری در کره جنوبی

سرمایه گذاری در کره جنوبی در بخش سهام

ساده ترین راه برای سرمایه گذاری در کره جنوبی سرمایه گذاری در بخش های مختلف بازار سهام می باشد. به طور کلی سرمایه گذاری در یک شاخص بازار در کره جنوبی می تواند این کار را با هزینه کم در کره جنوبی انجام دهد.

ابزارهای موجود جهت سرمایه گذاری در بازار سهام کره جنوبی عبارت اند از:

  • کلیه سهام های موجود در بورس اوراق بهادار کره جنوبی معامله می شود.
  • قراردادهای آتی شاخص قیمت سهام
  • گواهی ذینفع از نوع سهام و اوراق قرضه
  • گواهی های ارائه حقوق
  • کلیه اوراق قرضه فهرست شده از جمله اوراق قرضه شرکتی

به طور کلی سرمایه گذاران بین المللی که می توانند در بازار سهام کره جنوبی سرمایه گذاری کنند باید برای گواهی های ثبت سرمایه گذاری ثبت نام کنند. چنانچه تصمیم خود را برای سرمایه گذرای در کره جنوبی گرفته اید، برای اطمینان خاطر بیشتر در این خصوص با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :