مهاجرت تحصیلی استونی

رشته هنر در استونی

رشته هنر در استونی

رشته هنر در استونی در بهترین دانشگاه و آکادمی ها تدریس می شود که همین امر، توجه دانشجویان زیادی را به خود جذب کرده است. تحصیل به زبان استونیایی و انگلیسی در دانشگاه های استونی امکان پذیر است و با علم به اینکه زبان انگلیسی در سطح بین المللی پذیرفته شده است، این کشور زبان انگلیسی را به عنوان یک رسانه آموزشی برای مربیگری دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا انتخاب می کند. هزینه زندگی یک فرد مجرد در تالین، استونی تقریبا 793.47$ (دلار) است که با توجه به شهریه های تحصیل در رشته هنر در استونی یک تصمیم کاملا مقرون به صرفه است. رشته های متنوعی از فیلم سازی و بازیگری و تئاتر گرفته تا نقاشی و گرافیک و مجسمه سازی و معماری و مطالعات هنری همگی در این کشور ارائه می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل رشته هنر در استونی مشاور و پشتیبان شماست.

کلیات تحصیل رشته هنر در استونی

در دانشگاه های هنر استونی، استادان، سخنرانانی که برای دانشجویان سخنرانی می کنند، هنرمندان، دانشمندان و معماران شناخته شده بین المللی هستند. مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا، توسط کشور استونی و دیگر کشورها به رسمیت شناخته شده اند. ساختار شهریه برنامه های ارائه شده توسط این موسسات مانند موسسات دولتی است و بنابراین برای بسیاری مقرون به صرفه است. این موسسات هنری، تسهیلات آکادمیک و غیر آکادمیک را برای دانشجویان و کارکنان ثبت نام شده فراهم می کند. کمک های مالی هم به نیازمندان و بورسیه تحصیلی جهت تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله ارائه می شود. کشور استونی دارای سابقه تدریس طولانی است و به برتری اعتقاد دارد.

در بخش هنر در استونی برنامه درسی به خوبی برنامه ریزی شده و دانش آموزان را برای یک محیط حرفه ای چالش برانگیز آماده می کند و همچنین دسترسی به فرصت های شغلی را افزایش می دهد. برنامه های ارائه شده توسط دانشگاه های هنر در استونی به رشد شما کمک می کند و شما را برای یک مسیر شغلی خاص آماده می کند. دانشجویان رشته هنر در استونی این فرصت را دارند که در بسیاری از کارگاه ها و استودیوهای آکادمی هنر شرکت کنند. اکثر دانشگاه ها دارای یک مرکز اجاره تجهیزات است که در آن دانشجویان می توانند تجهیزات صدا و نور، پروژکتورها، عکس ها، فیلم ها و ابزارهای دیگر را اجاره کنند.

کلیات تحصیل رشته هنر در استونی

آکادمی رشته هنر در استونی

آکادمی هنرهای استونی (EKA) که در سال 1914 تأسیس شد، تنها دانشگاه دولتی در استونی است که آموزش عالی در زمینه معماری، طراحی، هنرهای زیبا، فرهنگ هنری، میراث فرهنگی و حفاظت را ارائه می دهد. این یک موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی فعال و مرکز پیشرو ملی نوآوری در فرهنگ بصری است. 1200 دانشجوی ثبت نام شده در EKA توسط نزدیک به 300 استاد، دانشیار، مدرس و مدیران کارگاه از استونی و خارج از کشور در کنار هم تحصیل و می آموزند. گروه ‌های کوچکی از دانش‌ آموزانی که با دقت انتخاب شده ‌اند، رویکرد شخصی ‌و فردی و جمعی خود را مانند یک خانواده تشکیل می دهند.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش اعزام دانشجو به استونی در رشته هنر هستید:

نرخ پذیرش اعزام دانشجو به استونی در رشته هنر

مزایای تحصیل رشته هنر در آکادمی هنرهای استونی

آکادمی هنر استونی در حالی که انتخاب گسترده ای از تخصص ها را ارائه می دهد، مطالعه منحصر به فرد را به صورت فردی و جمعی و حتی در زمینه مربیگری شخصی را توسط اعضای هیئت علمی ارائه می دهد. دپارتمان ها به تنهایی بدنه قوی آکادمی هستند و در عین حال مطالعات بین رشته ای را تسهیل می کنند و نوآوری و آزمایش را تشویق می کنند. EKA از افراد با انگیزه ای استقبال می کند که از نظر بصری و اجتماعی حساس هستند و می خواهند توانایی های تفکر، فرصت ها و پتانسیل خود را به عنوان افراد خلاق توسعه دهند. این موسسه با بیش از 100 دانشگاه هنر و معماری همکاری داشته است. متخصصان استخدام شده در این موسسه هنرمندان، مورخان، معماران، طراحان و دانشمندان شناخته شده بین المللی هستند.

آکادمی هنرهای استونی (Eesti Kunstiakadeemia) که در سال 1914 در شهر استونی تأسیس شد، برای رشته ‌های مختلف مانند هنرهای زیبا، طراحی، معماری، رسانه، مطالعات بصری، مکالمه و تاریخ هنر از محبوبیت بیشتری در بین دانشجویان برخوردار است. در حال حاضر بیش از 1000 دانشجو در دوره های مختلف ارائه شده توسط آکادمی ثبت نام کرده اند. داشتن ارتباط با دانشگاه های شریک بین المللی به دانشجویان فرصتی برای شرکت در برنامه های تبادل می دهد. جدای از مطالعات آکادمیک، دانشجویان از طریق آکادمی آزاد فرصتی برای انجام فعالیت های تحقیقاتی و فرصت های یادگیری دارند. شعار اساسی این آکادمی ارتقای خلاقیت، مطالعه یکپارچه و توانمندسازی دانشجویان برای کسب آموزش عالی با کیفیت است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کارشناسان متخصص خود آماده ارائه خدمات در حوزه تحصیل در استونی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :