مهاجرت تحصیلی بلغارستان

مقطع کارشناسی در بلغارستان

مقطع کارشناسی در بلغارستان

مقطع کارشناسی در بلغارستان پس از اتمام تقریبا 3 سال دوره مورد نیاز به سمت یک تخصص حرفه ای اعطاء می شود. اساتید به مربیگری دانش آموزان از طریق روش های مختلف یادگیری موفق به سمت سطح بالایی از دانش و مهارت در حوزه هدف خود اختصاص داده شده اند. مدارک کارشناسی از دانشگاه های معتبر در صوفیه، پلوودیو یا بلاگووگراد در شهرهای دیگر در سراسر جهان مانند پاریس، نیویورک یا رم به رسمیت شناخته می شود. دانشگاه های بلغارستان از ماهیت جهانی شدن سریع جهان ما آگاه هستند و دانشجویان را تشویق می کنند تا سطح بالایی از آگاهی بین فرهنگی و دیپلماسی بین المللی را توسعه دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به توضیحاتی درباره شرایط، الزامات و دوره های تحصیل در مقطع کارشناسی در بلغارستان می پردازد.

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی در بلغارستان

دانشجویان مقطع کارشناسی در بلغارستان می توانند طیف وسیعی از موضوعات مانند سیستم های اطلاعات کسب و کار یا مدیریت مهمان نوازی را مطالعه کنند و با استفاده از دانشی که در مدرسه به دست آورده اند، مشاغل حرفه ای مفیدی را در بلغارستان یا جاهای دیگر بیابند. در هر حوزه اصلی مطالعه، اغلب حوزه ‌های تمرکز دیگری وجود دارد که دانش‌آموزان می‌توانند برای افزایش عمق دانش خود در یک مجموعه مهارت خاص انتخاب کنند.

علیرغم اینکه بلغارستان یک مقصد تحصیلی کمتر محبوب است، دانش آموزان آموزش با کیفیت بالایی دریافت می کنند. افزایش تحرک و پیوند بین سیستم ‌های آموزش عالی بلغارستان و دانشگاه‌ های سراسر اروپا، تنوع زیادی را فراهم می‌ کند و به پایه‌ ای قوی برای شغل آینده منجر می ‌شود. در حال حاضر موسسات آموزش عالی شامل دانشگاه ها، کالج ها و مدارس آموزش تخصصی می باشند.

در اینجا برخی از دلایل اصلی که ممکن است بخواهید در اینجا تحصیل کنید و یک شرکت راه اندازی کنید آورده شده است:

دلایل تحصیل در مقطع کارشناسی در بلغارستان

الزامات مقطع کارشناسی در بلغارستان

مدارک مورد نیاز برای درخواست مقطع کارشناسی در دانشگاه بلغارستان به شرح زیر است:

  • فرم درخواست جهت اخذ پذیرش رسمی جهت تحصیل در بلغارستان
  • یک کپی معتبر و یک ترجمه تایید شده از دیپلم دبیرستان متقاضی
  • متقاضیان دوره های کارشناسی ارشد باید یک نسخه معتبر و یک ترجمه تایید شده از مدرک دیپلم (کارشناسی یا کارشناسی ارشد) به همراه ریز نمرات سوابق تحصیلی ارائه دهند.
  • گواهی پزشکی که زودتر از یک ماه قبل از مراحل درخواست صادر نشده باشد.
  • فتوکپی گذرنامه/کارت شناسایی متقاضی
  • 4 عکس اخیر از متقاضی
  • گواهی مهارت انگلیسی، فرانسوی یا آلمانی برای کسانی که مایل به تحصیل در یک زبان بین المللی هستند. اگر تسلط خوبی به زبان دارید و مدرک بین المللی ندارید، می توانید در یک موسسه آموزش عالی بلغارستان در آزمون زبان شرکت کنید.

الزامات مقطع کارشناسی در بلغارستان

دوره های تحصیل مقطع کارشناسی در بلغارستان

دوره های اعزام دانشجو به بلغارستان در رشته های مختلف مانند پزشکی، ریاضیات، علوم کامپیوتر، مهندسی، شیمی، زیست شناسی، زبان شناسی و غیره در دسترس است. دانشجویانی که برای تکمیل مدرک پزشکی در بلغارستان انتخاب می کنند می توانند در کشورهای سراسر اتحادیه اروپا دوره های کارآموزی را بگذرانند. دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل به زبان بلغاری هستند باید یک دوره مقدماتی یک ساله را دنبال کنند. شهروندان اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس که مایل به دریافت کمک مالی از دولت بلغارستان هستند، باید بلغاری را یاد بگیرند.

فعالیت های فوق برنامه کارشناسی در بلغارستان به دانش آموزان اجازه می دهد تا در حین لذت بردن از اوقات فراغت خود، تجربیات مفید زندگی را جمع آوری کنند. خدمات مشاوره با ارائه اطلاعات و کمک به فرآیند درخواست و مهاجرت به کشور به دانشجویان بین المللی که به دنبال تحصیل در بلغارستان هستند، کمک می کند. دانشجویان برای انتخاب دانشگاه بلغارستان که برای آنها مناسب است، مشاوره شخصی دریافت می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با داشتن کارشناسان حرفه ای در زمینه مهاجرت پشتیبان شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :