مهاجرت سرمایه گذاری در برزیل

سرمایه گذاری در برزیل

سرمایه گذاری در برزیل

یکی از بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در برزیل است که این بازار نوظهور دارای بزرگترین اقتصاد در آمریکای لاتین و دوازدهمین اقتصاد بزرگ در جهان است. از جمله صنایع پر رونق برزیل می توان به کشاورزی، سهام، املاک، زیرساخت ها، انرژی های تجدیدپذیر و سوخت های فسیلی اشاره کرد که همگی بخش های سرمایه گذاری پرسودی را ایجاد می کنند.

اما با در نظر گرفتن همه چیز، مزایای سرمایه گذاری در برزیل بیشتر از خطرات آن است. تیم املاک معتبر به عنوان یک کارگزاری املاک و مستغلات بومی برزیل، مستقر در اورلاندو و متخصص در سرمایه گذاری، می تواند راهنمایی های متخصص و دسترسی مستقیم به فرصت های سرمایه گذاری برزیل را ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری در برزیل، یا برای شروع سفر سرمایه گذاری خود از امروز، با تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

شرایط سرمایه گذاری در برزیل

برزیل دارای سیستم مالی نسبتا ایمن و قوی، اقتصاد نسبتا قوی، ماتریس انرژی های تجدیدپذیر در حال گسترش، بازار املاک و مستغلات داغ است، از نظر سیاسی در حال پاکسازی عمل خود است، پیشرو جهانی در صادرات محصولات کشاورزی است و ششمین کشور جهان است و همچنین به عنوان بزرگترین دریافت کننده سرمایه گذاری مستقیم خارجی به شمار می رود.

علاوه بر این، در حالی که برزیل، مانند بسیاری از بازارهای نوظهور، هنوز تا حدودی به کالا وابسته است، زیرا صنایع متمرکزتری را توسعه می دهد، از جمله بخش فناوری رو به رشد، این کشور بیش از پیش خودکفا می شود. در میان بازارهای نوظهور، برزیل دارای یکی از امن ترین و قوی ترین سیستم های مالی در جهان است. سیستم مالی بزرگ و متنوع برزیل عمدتاً تحت سلطه صندوق های سرمایه گذاری و بانک ها است.

سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در برزیل

کشور برزیل از نظر مواد غذایی اساسی کم و بیش خودکفا است. این کشور همچنین یکی از بزرگترین صادرکنندگان محصولات کشاورزی در جهان است و فهمیدن دلیل آن آسان است. برزیل با خاک غنی، آفتاب و باران فراوان، غنی ترین فلور جهان (نزدیک به 41000 گونه گیاهی) را در خود دارد و این شرایط رشد مطلوب است که آن را برای کشاورزی در مقیاس صنعتی ایده آل می کند.

برخی از محصولات عمده جهت سرمایه گذاری در برزیل عبارتند از:

  • برزیل منبع شماره یک قهوه در جهان است که حدود 25% از عرضه جهانی این دانه ارزشمند را تامین می کند
  • سویا مهمترین محصول برزیل است که تقریبا 35% از تولید کشاورزی این کشور را تشکیل می دهد
  • برزیل بیش از هر کشور دیگری در جهان نیشکر صادر می کند و 50% شکر خود را به بازار جهانی تامین می کند
  • پس از سویا، ذرت دومین محصول بزرگ برزیل است و این کشور سالانه بیش از 80 میلیون تن متریک یا 22% از عرضه جهان را صادر می کند.

سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در برزیل

سرمایه گذاری در بخش خرید ملک در برزیل

یکی دیگر از دلایل هجوم خارجی ها برای سرمایه گذاری و مهاجرت به برزیل، بازار املاک و مستغلات است. برزیل یکی از داغ ترین و پویاترین بازارهای املاک و مستغلات را در میان اقتصادهای در حال توسعه دارد. از نرخ‌ های بهره پایین تا تقاضای بالای تاریخی، تا نرخ ارز بسیار مطلوب که سود بیشتری را برای خرید خانه شما ارائه می‌کند، دهه 2023 دهه سرمایه‌گذاری در املاک برزیل است. یکی از بهترین دلایل سرمایه گذاری خارجی ها در املاک برزیل در سال 2023، نرخ بهره پایین بود. با نرخ بهره در پایین ترین زمان، بنابراین، تقاضا در حال افزایش، املاک و مستغلات برزیل نوید بازدهی بالا و قدردانی سریع را برای صاحبخانه ها و باله های خانه به طور یکسان می دهد.

استفاده از پتانسیل بالای بازگشت سرمایه در بازار املاک و مستغلات برزیل، نیازی به سرمایه گذاری در گزینه های املاک و مستغلات عمومی ندارید. برای سرمایه گذاران دارایی، میانگین ROI بیش از 15% است. یکی دیگر از دلایلی که بازار املاک و مستغلات سرمایه گذاری برزیل با سرمایه گذاران خارجی پر شده است، نرخ تبدیل ارز است. در طول چند دهه گذشته، رئال برزیل به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. در واقع، از 500 شهر در سراسر جهان، شهرهای بزرگ برزیل ریودوژانیرو و سائوپائولو به عنوان دو مقرون به صرفه ترین مکان برای خرید ملک رتبه بندی شده اند. به عنوان مثال، در هنگ کنگ که گران ترین شهر را به خود اختصاص داده است، یک متر مربع زمین 32000$ (دلار) هزینه دارد.

سرمایه گذاری در اوراق قرضه برزیل

موسسه یا شرکت دولتی از وام برای تأمین مالی عملیات خود استفاده می کند و در ازای آن، سود وام را به شما (سرمایه گذار) می پردازد. این سود معمولا در سال 2 مرتبه پرداخت می شود. اگر اوراق قرضه تا سررسید نگه داشته شود (زمانی که وام گیرنده باید کل مبلغ یا اصل آن را به سرمایه‌ گذار بازپرداخت کند)، می‌توانید سرمایه‌ گذاری کامل خود را به اضافه سود بازپرداخت کنید. بنابراین، اوراق قرضه روشی مطمئن و پایدار برای سرمایه‌ گذاری ارائه می‌کنند و به شما امکان می‌دهند در حین انجام این کار، سرمایه خود را حفظ کنید. این کشور انواع مختلفی از اوراق قرضه را از موسسات دولتی و شرکت ها صادر می کند.

تمام اوراق قرضه دولتی برزیل و تعداد کثیری از اوراق قرضه خصوصی (شرکتی) به دلار آمریکا محاسبه می شوند. این امر ریسک ارزی واقعی را کاهش می دهد. با این حال، خطرات دیگری وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. در حالی که اوراق قرضه نسبت به سایر انواع سرمایه گذاری بازدهی پایین تری دارند، بازده ثابتی را ارائه می دهند که قابلیت پیش بینی آن به خودی خود می تواند بسیار ارزشمند باشد. اوراق قرضه معمولاً دو بار در سال یا حداقل سالیانه به صورت سود پرداخت می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در راستای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل پاسخ گوی شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :