مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته هتلداری در اوکراین

رشته هتلداری در اوکراین

رشته هتلداری در اوکراین رشته ای است که شامل اداره و سازماندهی فرآیندهای روزانه موسسات فرهنگی و تفریحی می باشد. برنامه لیسانس هتلداری، دوره هایی را در زمینه تفریح ​​و اوقات فراغت، همراه با مدیریت رویدادها، رهبری، همراه با مدیریت تفریح، فرهنگ، به علاوه تجارت، گردشگری و روانشناسی ارائه می دهد. گردشگری و اوقات فراغت شامل کلیه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی مرتبط با تجربه سفر، تفریح ​​و لذت بردن از اوقات فراغت است.

رشته هتلداری در اوکراین متخصصانی را آماده می کند که مسئولیت به حداکثر رساندن تجربه اوقات فراغت مشتریان خود را، یا از طریق تماس مستقیم، یا با مدیریت کارآمد تدارکات و پرسنل درگیر در استراحتگاه ها یا فعالیت های اوقات فراغت دارند. دانش آموزان ابزار مورد نیاز خود را برای سازماندهی موثر انواع مختلف رویدادها، اعم از رویدادهای ورزشی، کنسرت، رویدادهای فرهنگی یا مهمانی های خصوصی به دست می آورند. این مقدمه از موضوع رشته هتلداری در کرواسی بود، که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است.

درباره رشته هتلداری در اوکراین

گردشگری و اوقات فراغت درک خوبی از اصول فروش، مهارت های ارتباطی عالی و معمولا به بیش از یک زبان خارجی صحبت می کند. علاوه بر برنامه ریزی رویداد، دانش کلیدی در هتلداری و مدیریت بازرگانی را توسعه خواهید داد. با ترکیب هنر آرامش با شایستگی های مورد نیاز برای مدیریت صنعت گردشگری، گردشگری یک حرفه علمی کاربردی محبوب است. به طور معمول، مدارک تحصیلی در گردشگری، مهمان‌نوازی و اوقات فراغت، درک عمیق مدیریت، استراتژی‌های اجرا و حتی زبان‌های مختلف را ارائه می‌دهند. برخی از محبوب ترین مشاغل در گردشگری و هتلداری  در اوکراین عبارتند از عناوین شغلی مانند آژانس مسافرتی، مربی تناسب اندام، کارکنان هتل و استراحتگاه یا راهنمای تور. فرصت ها تا آنجا که مدیریت رستوران یا حرفه ای حمل و نقل گسترش می یابد. یک حرفه در گردشگری بیش از هر شایستگی فنی مربوط به کار به مهارت های مردم محور نیاز دارد.

شرایط رشته هتلداری در اوکراین

برنامه کارشناسی ارشد رشته هتلداری در اوکراین برای کسانی که به دنبال کسب بینش در صنعت پیچیده و همیشه در حال تحول گردشگری و مهمان نوازی هستند. یک صنعت طولانی مدت با ارزش های سنتی، که تأثیر عمیقی بر عملیات تجاری به دنبال پیشرفت سریع فناوری ها و ظهور مدل های تجاری جدید داشته است. این موضوع باعث می شود که یک مدرک کارشناسی هیجان انگیز شما را به عنوان یک مدیر آینده آماده کند تا دائما شیوه ها و واکنش نوآورانه به تغییرات در محیط کسب و کار را اعمال کنید.

کسب و کار موفق نیاز به ارتباطات عالی دارد، در واقع دوره های بعدی توانایی شما را برای انتقال ایده های تجاری و یافته های تحقیقاتی به روشی حرفه ای افزایش می دهد. شما در مورد اشکال مختلف ارتباطات تجاری یاد خواهید گرفت، مهارت های ارائه و نوشتن تحصیلی خود را بهبود می بخشید و توانایی های ارتباطی خود را تقویت می کنید. برای همگام شدن با محیط کسب و کار در حال تغییر، مفاهیم و اصول کلیدی حل مسئله، تفکر انتقادی، تصمیم گیری، خلاقیت و کار تیمی را در راستای تحصیل در اوکراین یاد خواهید گرفت.

شرایط رشته هتلداری در اوکراین

برنامه آموزشی هتلداری در اوکراین

برنامه 3 ساله BBA در مدیریت گردشگری و هتلداری در اوکراین بر روی آماده سازی شما با مفاهیم اصلی در مدیریت هر کسب و کاری تمرکز دارد. از مدیریت بازرگانی، حسابداری، ارتباطات و درک اقتصاد بیرونی و داخلی که کسب و کار در آن فعالیت می کند. در سال دوم شما، استادان و سخنرانان خبره شما را از طریق چندین ماژول با تمرکز بر تجزیه و تحلیل صنعت گردشگری و مهمان‌ نوازی، از بحث در مورد چشم‌ انداز صنعت، محاسبه نسبت‌های عملکرد برای مهمان‌ نوازی و شناسایی راه‌ هایی برای بهبود، بیشتر به درک صنعت می‌برند.

سپس یک دوره کارآموزی 900 ساعته را با 30 امتیاز ECTS آغاز می کند. ترم کارآموزی یک دوره آموزش عملی تحت نظارت است که در آن برای تجربه کاری تایید شده اعتبار علمی کسب خواهید کرد. از طریق یک دوره کارآموزی 900 ساعته، دانش دست اولی در مورد صنعت هتلداری به دست خواهید آورد.

دانشجویان در طول تحصیل در اوکراین علاوه بر رشته های عمومی در رشته های حرفه ای زیر نیز تحصیل می کنند:

برنامه آموزشی هتلداری در اوکراین

 دانشگاه برتر رشته هتلداری در اوکراین

دانشگاه ملی VN Karazin Kharkiv در اوکراین یکی از قدیمی‌ ترین HEI های عمومی در اروپای شرقی است، با سابقه 219 ساله است.  امروزه این دانشگاه دارای یکی از بزرگترین پردیس های دانشگاهی در اوکراین با 20 مدرسه، انستیتوهای آموزشی و تحقیقاتی الکترونیکی، کتابخانه، مرکز هنرهای معاصر “مرکز یرمیلوف”، گالری هنری هنریک سیمیرادزکی، مرکز لاندو، باغ گیاه شناسی و زیست شناسی است. علیرغم جنگ جاری در اوکراین، دانشگاه آواره نشده است و به تمام فعالیت های خود ادامه می دهد و همچنان در شهر خارکف مستقر است و مدیریت دانشگاه و روسای تمام بخش های شاغل در خارکف مشغول به کار هستند.

تاریخچه دانشگاه ملی اقتصاد خارکف ارتباط نزدیکی با موسسات ویژه آموزش بازرگانی دارد که در خلال رشد سریع اقتصادی اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در خارکف تأسیس شدند. در آن زمان این شهر مرکز یک قلمرو بزرگ بود که نام نیمه رسمی جنوب روسیه داشت. از نظر اقتصادی، یک منطقه صنعتی جدید بود که بخش معدن و صنایع سنگین به طور پویا در حال توسعه بود. پیشنهادات دانشمندان آن که توسط نتایج تحقیق ایجاد شده است به عنوان مبنایی برای مفهوم اصلاحات اقتصادی 1965 در نظر گرفته شده است. از اواخر دهه 1980، موسسه دامنه آموزش دانشجویان را گسترش داد و آموزش دانشجویان را آغاز کرد. متخصصان اقتصاد بین‌الملل، امور مالی و بانکداری، مدیریت کارکنان و غیره. در سال 1994 به موسسه وضعیت دانشگاه دولتی اقتصاد اعطاء شد. می توانید نظرات خود در انتهای همین صفحه از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :