مهاجرت تحصیلی لتونی

رشته موسیقی در لتونی

رشته موسیقی در لتونی

هنگام تحصیل در رشته موسیقی در لتونی، دانش‌آموزان تمام اطلاعات اولیه مورد نیاز را به دست می‌آورند تا آگاهی خود را نسبت به اجرای اجراهای موسیقی آگاهانه تاریخی که در اروپا و سراسر جهان پذیرفته شده‌ اند و افزایش دهند و بتوانند آن را در فعالیت‌های عملی خود به کار ببرند. مطابق با مقررات و فلسفه‌ها، برنامه موسیقی اولیه دوره‌های نظری و عملی مربوط به تفسیر موسیقی اولیه در هنرهای آوازی و ابزاری را ارائه می‌دهد که از یادگیری نت‌نویسی تا هنر ژست‌های تاریخی را شامل می‌شود.

با همکاری مرکز موسیقی اولیه ریگا، دانش‌آموزان این فرصت را دارند که در جشنواره‌ ها شرکت کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بر این باور است که تفسیر موسیقی قدیمی از نقطه نظر تاریخی صحیح در بازار کار اروپا به طور فزاینده ای مناسب می شود، در حالی که فضا را برای کشفیات جدید و هیجان انگیز بی شماری فراهم می کند.

مقطع کارشناسی ارشد رشته موسیقی در لتونی

پس از فارغ التحصیلی موفقیت آمیز از برنامه تحصیلی کارشناسی “موسیقی و هنرهای نمایشی” مدرک کارشناسی حرفه ای در موسیقی به همراه مدرک حرفه ای سطح ششم به دانشجو اعطاء می شود. برنامه درسی یکپارچه دوره کارشناسی که علاوه بر دوره های آموزشی آکادمیک و حرفه ای شامل دوره های آموزشی مورد نیاز برای تدریس نیز می باشد، به کلیه فارغ التحصیلان مدرک آموزشی مربوطه (معلم نوازندگی پیانو، نوازندگی ویولن، رهبری گروه کر، تئوری موسیقی و رقص) را ارائه می دهد.

با توجه به الزامات بازار کار امروزی رشته موسیقی در لتونی، تعدادی از برنامه های تحصیلی به دانش آموزان این امکان را می دهد که حق کار در یک آموزشگاه موسیقی را به عنوان معلم یک موضوع متفاوت (آموزش نوازندگی پیانو، تئوری موسیقی و سازهای بادی مرتبط) به دست آورند. پس از اتمام برنامه کارشناسی ارشد حرفه ای به فارغ التحصیل مدرک کارشناسی ارشد حرفه ای در موسیقی یا رقص اعطاء می شود. پس از فارغ التحصیلی موفقیت آمیز از برنامه کارشناسی ارشد آکادمیک، مدرک کارشناسی ارشد هنر در علوم انسانی اعطاء می شود. در پایان دوره دکتری آکادمیک، دانشجویان بیانیه ای مبنی بر اخذ برنامه تحصیلی دکتری دریافت می کنند و پس از دفاع موفق از کار تبلیغاتی، مدرک دکترا و مدرک دکترای هنر را دریافت می کنند.

موسسات آموزشی رشته موسیقی در لتونی

آکادمی موسیقی لتونی Jazeps Vītols/JVLMA/ دانشجویان با استعداد، معلمان باهوش، دانشمندان و کارکنان حامی را در محیطی پویا و بسیار نوآورانه گرد هم می آورد، جایی که انرژی خلاق و روحیه آزمایش فراوان است. هر ثانیه نشان دهنده اجرای هدفمند حرفه ای های موسیقی جوان است که بر روی دستیابی به نتیجه ای با کیفیت فزاینده متمرکز شده اند. امروزه بیش از 600 دانشجو از لتونی و خارج از کشور در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری آکادمی موسیقی مشغول به تحصیل هستند. فعالیت های اصلی JVLMA هنرهای نمایشی، آموزش، مهندسی صدا، موسیقی شناسی و تحقیق است.

از یک سو، ارزش‌ های دانشگاه ریشه در سنت‌ های تثبیت شده پیشینیان آن، به‌ ویژه اولین رئیس دانشگاه، جازپس ویتولز دارد. از سوی دیگر، چشم انداز تحصیل در لتونی بر تحولات آینده متمرکز است زیرا ماموریت اصلی آکادمی شناسایی استعدادهای جدید و مشتاق است و به رشد و شکوفایی آنها کمک می کند. دانش آموزانی که بعدا از دانشگاه های موسیقی در لتونی فارغ التحصیل شدند، می توانند در مسابقات بین المللی شرکت کنند، با هنرمندان مهمان از کشورهای مختلف کار می کنند و در بزرگترین صحنه های موسیقی در بسیاری از نقاط جهان اجرا می کنند.

موسسات آموزشی رشته موسیقی در لتونی

شرایط شاخه های رشته موسیقی در لتونی

برنامه مطالعاتی موسیقی در لتونی رهبری ارکستر، رهبران برنجی و ارکستر آماتور و حرفه ای را آماده می کند و طیف گسترده ای از فرصت های شغلی را ارائه می دهد. همچنین از مدیریت ارکستر آماتور گرفته تا گروه های حرفه ای برای رهبر ارکستر و بر مهارت های آموزشی مورد نیاز برای رهبری ارکستر برای کار در موسیقی ثانویه تمرکز دارد. دانش آموزان فرصتی برای یادگیری مهارت های کار با ارکستر و مدیریت گروه های موسیقی دیگر دارند. در عین حال، آموزش پیشرفته، گسترده و اساسی در تئوری موسیقی، تاریخ و بشردوستانه ارائه می‌شود که دامنه دیدگاه‌ های تحلیلی فرهنگی و تاریخی را گسترش می‌دهد و فرصت را برای آموزش تئوری موسیقی باز می‌کند.

مدرسان نه تنها از کادر آموزشی بسیار ماهر هستند، بلکه علاوه بر فعالیت های آموزشی، آنها همچنین به طور فعال بیان هنری خود را انجام می دهند و در سطح محلی و بین المللی به رسمیت شناخته می شوند. فعالیت‌ های خلاقانه رشته موسیقی در لتونی نه تنها فرآیند مطالعه، بلکه مشارکت در پروژه ‌های هنری را نیز در بر می‌گیرد. جشنواره موسیقی معاصر JVLMA deciBels در لتونی، مسابقه موسیقی مجلسی با حمایت بنیاد Pēters Vasks، کنسرت‌ های همکاری با گروه کر مختلط JVLMA و رهبران آینده از جمله پروژه های هنری محسوب می شوند. در نتیجه، آهنگ ‌های جدید تبلیغات مورد نیاز برای کار آهنگساز را به دست می‌ آورند، منجر به تماس با هنرمندان و مخاطبان ضبط می‌ شوند.

شرایط گرایش آواز در رشته موسیقی در لتونی

پایه و اساس مطالعات موسیقی آوازی، آواز آکادمیک در لتونی است که ارتباط نزدیکی با مهارت های بازیگری و بهبود تکنیک آوازی و زبان بدن دارد. به دنبال تقاضاهای رو به رشد هنر اپرا، نه تنها مهارت های آوازی دانش آموزان توسعه می یابد، بلکه شخصیت های همه کاره و پر جنب و جوش شکل می گیرد.

انواع سازهایی که در دانشگاه های لتونی تدریس می شود، عبارتند از:

دانش آموزان برای هر 2 مرحله اپرا و کنسرت آماده می شوند و از نظر سبکی چندین قرن دانش موسیقی را پوشش می دهند. هر ساله، دانشجویان JVLMA در لتونی قطعات بزرگی از اجراهای اپرا را اجرا می کنند و در کنسرت های مختلف شرکت می کنند. دپارتمان آواز با همکاری فعال با دانشگاه های موسیقی خارجی، پروژه های اراسموس +، نوردوپرا و آکادمی اپرای اروپا را برای دانشجویان و معلمان خود اجرا می کند. با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به لتونی همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :