مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته معماری در اوکراین

رشته معماری در اوکراین

رشته معماری در اوکراین سال آینده به طور متوسط ​​سالانه 9400 شغل جدید پیدا خواهند کرد. معماران حرفه ای هستند که بر ساخت و ساز ساختمان برنامه ریزی، طراحی و نظارت می کنند. در رشته معماری در اوکراین نقشه ها شامل جزئیات ساخت و ساز داخلی و خارجی ساختمان مانند تهویه مطبوع، سیستم های الکتریکی، لوله کشی و سیستم های ارتباطی است. معماران معمولا برآوردهای اولیه برای هزینه و جدول زمانی پروژه ارائه می دهند. معماران در اوکراین همچنین نقشه ها و پیش نویس اسناد را با استفاده از نرم افزارهای رایانه ای (مخصوصاً در عصر حاضر) یا گاهی اوقات با دست خود تهیه می کنند. معماران در اوکراین همچنین به سایت های ساخت و ساز می روند تا مطمئن شوند همه چیز طبق برنامه پیش می رود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را برای عزیزان علاقمند به رشته معماری ترتیب داده است.

شرایط تحصیل در رشته معماری در اوکراین

دانشکده معماری و هنر در اوکراین از برنامه های کارشناسی ارشد بین المللی مبتکرانه در معماری (داخلی) با تمرکز  بر استفاده مجدد تطبیقی ​​استقبال می کند. امروزه نقش رشته معماری در اوکراین به دلیل چالش های جمعیتی، اقتصادی و اکولوژیکی در حال بازتعریف است. انتقال و استفاده مجدد در عمل و تئوری این حرفه در مرکز توجه قرار می گیرد.

برنامه کارشناسی ارشد رشته معماری در اوکراین نوآورانه است زیرا به جای حفظ و بازسازی صرف، حفظ را از طریق استفاده مجدد تطبیقی ​​در نظر می گیرد. به جای تکیه بر دیدگاه باستان شناسی، بر رویکردی طراحی شده برای دادن انرژی جدید و غیرمنتظره به ساختمان ها تاکید دارد. بنابراین، این برنامه به دنبال آموزش دانشجویانی است که پتانسیل های غنی سایت های موجود را از طریق طراحی پشتیبانی شده توسط تحقیق و تئوری کشف و فعال کنند.

دانشکده معماری خارکیف در اوکراین

دانشکده معماری خارکیف (KhSA) در اوکراین یک دانشگاه خصوصی است که مدارک تحصیلی کارشناسی (BA) و کارشناسی ارشد (MA) در معماری و شهرسازی را ارائه می دهد، که اولین مدرسه خصوصی است که این کار را در اوکراین انجام می دهد. دانشکده معماری خارکیف (KhSA) در اوکراین که در سال 2017 در کنار سازمان غیردولتی وابسته به آن “آموزش معماری” تأسیس شد، برای ارائه دانش جهانی آگاهانه و مرتبط محلی در مورد محیط ساخت به دانش آموزان، با هدف کمک به شکل دادن به شهرهای اوکراین برای آینده، در زمانی که فرآیند آموزشی گسترده تر اوکراین در حال انجام بود، تاسیس شد، بازسازی شده و شهرهای آن نیازمند بازنگری هستند.

برنامه رشته معماری در اوکراین از یک فرمت شناخته شده بین المللی از آموزش استودیویی، سمینارها و پزشکان بازدیدکننده برای ارائه مدارک اروپایی قابل انتقال به دانش آموزان استفاده می کند، در حالی که با شبکه ای از حامیان و همکاران حرفه ای که مجموعه ای غنی از مشارکت ها را به گفتمان پیرامون زیستگاه های انسانی اوکراین می آورند، درگیر می شود. به دلیل جنگ در اوکراین، مدرسه معماری خارکف مجبور به نقل مکان از خارکیف شد. موسسه برابری آموزشی با تامین منابع مورد نیاز برای ادامه کار و تحصیل در اوکراین دانشجویان جدید، از دانشکده معماری خارکف حمایت اساسی می کند.

دانشکده معماری خارکیف در اوکراین

برنامه های آموزشی رشته معماری در اوکراین

برنامه های آموزشی رشته معماری در اوکراین از 3 جزء اصلی تشکیل شده است:

برنامه های آموزشی رشته معماری در اوکراین

تمرکز استودیو  طراحی بر روی مطالعه، تبدیل و انطباق ساختمان ها و سایت های موجود است. نمونه‌ های نشان ‌دهنده می‌توانند، تبدیل یک صومعه قرن هفدهمی، یک برج اداری بتنی در سال 1970، یا یک زندان قرن نوزدهمی با یک طرح پانوپتیک باشند. در طول این فرآیند، توجه قابل توجهی به ارزش میراث، کیفیت جوی، جزئیات ساخت و ساز و ویژگی های فضایی که دیگر با ساختمان های جدید مطابقت ندارد، معطوف می شود. در این زمینه، دو  سمینار تحقیقاتی  به استودیوی طراحی و ماژول تئوری بستگی دارد. یک سمینار بر روی فضاهای مطالعه با استفاده از تکنیک های مختلف مانند طراحی دستی، عکاسی و ساخت مدل متمرکز است.

ماژول تئوری با مطالعه متون مرتبط و مطالعات موردی اخیر، دانشجویان را با نظریه و چارچوب مرجع مرتبط با استفاده مجدد تطبیقی ​​آشنا می کند. بازدیدهای مطالعاتی  از چندین شهر تاریخی و پروژه‌های استفاده مجدد تطبیقی ​​در Euregio بخشی از استاد است. یک سفر سنتی به شهر رم که دارای لایه های غنی است، یک مقدمه فرهنگی را تشکیل می دهد و در برنامه گنجانده شده است. قبل از یک کارگاه آموزشی دو هفته ای،  پروژه و پایان نامه کارشناسی ارشد  برنامه را به پایان می رساند، که شامل یک کار شخصی و اصلی طراحی بر روی یک ساختمان موجود و محیط اطراف آن است. یک پایان نامه نوشتاری و/یا گرافیکی پژوهشی را که از طرح حمایت می کند ارائه می کند. برای اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :