مهاجرت تحصیلی استونی

رشته مهندسی مکانیک در استونی

رشته مهندسی مکانیک در استونی

رشته مهندسی مکانیک در استونی یکی از راه های جذب دانشجویان بین المللی برای تحصیل در کشور استونی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به پیشرفت فناوری، مواد جدید و ایده‌ های نوآورانه، مهندسان مکانیک قرار است تأثیر زیادی در آینده بگذارند. استونی کشوری است در کنار دریای بالتیک در شمال اروپا که از شمال با فنلاند، از غرب با سوئد، از جنوب با لتونی و از شرق با دریاچه پیپوس و روسیه همسایه است. در شاخص توسعه انسانی در رتبه خوبی قرار دارد و کشور توسعه یافته با اقتصاد پیشرفته با درآمد بالا است. اقتصاد کشور استونی همچنان از یک دولت شفاف و سیاست‌ هایی بهره می‌برد که سطح بالایی از آزادی اقتصادی را حفظ می‌کند و رتبه ششم جهانی و دوم اروپا را دارد. در ادامه مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، توضیحات بیشتری را در ارتباط با رشته مهندسی مکانیک، ارائه خواهند کرد.

مهاجرت تحصیلی به استونی

تحصیلات عالی آکادمیک در به 3 سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و مقطع دکتری در استونی تقسیم می شود. در برخی از تخصص ها سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد در یک واحد ادغام می شوند. دانشگاه های دولتی استونی به طور قابل توجهی نسبت به موسسات آموزش عالی کاربردی استقلال بیشتری دارند. دانشگاه‌ ها علاوه بر ساماندهی حیات دانشگاهی می‌توانند برنامه‌ های درسی جدید ایجاد کنند، شرایط و ضوابط پذیرش، تصویب بودجه، تصویب طرح توسعه، انتخاب رئیس و تصمیم‌گیری محدود در امور مربوط به دارایی‌ ها را داشته باشند. استونی دارای تعداد متوسطی از دانشگاه های دولتی و خصوصی است.

برخی از دانشگاه های دولتی جهت تحصیل در استونی در رشته مهندسی مکانیک عبارتند از:

  • تارتو
  • فناوری تالین
  • تالین

شرایط تحصیل در رشته مهندسی مکانیک در استونی

در ارتباط با شرایط هزینه شهریه در استونی، هزینه های تحصیل در استونی در رشته مهندسی مکانیک به طور کلی از €1660 تا €7500 (یورو) در سال برای برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد متفاوت است برخی از موسسات آموزش عالی ممکن است هزینه های تحصیل را برای دانشجویان اتحادیه اروپا و خارج از اتحادیه اروپا متمایز کنند. علاوه بر این، برخی از دانشگاه ها متناسب با نوع رشته تحصیلی برای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را بدون هیچ شهریه ای ارائه می دهند. کشور استونی در طراحی و مهندسی راه حل های سخت افزاری و نرم افزاری، دارای قابلیت ویژه ای است. زیرساخت‌ های دیجیتال پیشرفته، مهارت‌ ها و پذیرش مصرف‌ کننده بستر آزمون تحقیق و توسعه ایده‌ آل را فراهم می‌کنند. کشور استونی دارای یک زنجیره ارزش کامل برای تحقیق و توسعه، نمونه سازی اولیه و تولید قطعات دقیق و سیستم های پیچیده و از این بابت کاملا مورد تایید اروپا است.

شرایط تحصیل در رشته مهندسی مکانیک در استونی

حقوق رشته مهندسی مکانیک در استونی

اشتغال متقاضی در بخش عمومی نسبت به بخش خصوصی، درآمد بیشتری را به خود اختصاص می دهد. در ارتباط با حقوق و دستمزد، در درجه اول با سطح تجربه ای که فرد دارد تعیین می شود. با سطوح بالاتر تجربه است که منجر به دستمزد بالاتر می شود. تغییر حقوق بر اساس تحصیلات، از مکانی به مکان دیگر به شدت متفاوت است و به زمینه شغلی نیز بستگی دارد. مشاغل مهندسی مکانیک در استونی تقاضای زیادی دارند و کارگران بسته های غرامت سخاوتمندانه و پاداش دریافت می کنند. رشته مهندسی مکانیک، فرصت های زیادی را برای رشد و توسعه با مهارت های قابل انتقال در مجموعه ای از زمینه های نرم افزار، زنجیره تامین و لجستیک تا هوافضا ارائه می دهد.

فناوری به مهندسان مکانیک این امکان را داده است که راه حل های کارآمدتر و موثرتری برای مسائل پیچیده ایجاد کنند. متقاضی که در رشته مهندسی در استونی کار می کند معمولا حدود €27900 (یورو) درآمد دارد . دستمزدها در خصوص رشته مهندسی مکانیک در استونی از €8800 (کمترین میانگین) تا 58600€ (یورو) (بالاترین میانگین، حداکثر حقوق واقعی بالاتر است) متغیر است. رقم ارائه شده میانگین هزینه های مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا را در بر می گیرد. حقوق ها در حوزه مهندسی در استونی تفاوت های قابل توجهی را در بین مشاغل مختلف نشان می دهد. بسیاری از افراد تحصیلات عالی را به عنوان روشی برای تغییر به شغلی با درآمد بالاتر دنبال می کنند.

مدارک لازم جهت مهاجرت تحصیلی به استونی

برای مهاجرت به استونی از طربق تحصیل متقاضی باید مراحلی را طی کند تا بتواند در قالب استانداردهایی که در این خصوص تعیین شده است اقدام کند.

در لیست زیر به بررسی اجمالی مراحل اقدام برای مهاجرت تحصیلی در کشور استونی می پردازیم:

  • ارائه پاسپورت معتبر
  • ارائه 2 قطعه عکس در اندازه عکس موجود در پاسپورت که باید در 6 ماه گذشته گرفته شوند.
  • پر کردن فرم درخواست پذیرش تحصیلی معتبر از دانشگاه مهندسی در استونی
  • ارائه نامه ای مبنی بر درخواست ویزای تحصیلی در استونی
  • نامه تمکن (این سند ثابت می کند که فرد می تواند در استونی هزینه مالی خود را تامین کند.)
  • نامه تاییدیه دانشگاه جهت اسکان در خوابگاه

در شکل زیر نمای کلی از مراحل مهاجرت تحصیلی به استونی نشان داده خواهد شد:

مراحل مهاجرت تحصیلی به استونی

سوالات متداول در ارتباط با رشته مهندسی مکانیک در استونی

در اینجا به رفع برخی از ابهامات در خصوص رشته مهندسی مکانیک در استونی می پردازیم:

  • مهندسان مکانیک در استونی چگونه می توانند حقوق خود را افزایش دهند؟ افزایش دستمزد فرد به عنوان مهندس مکانیک با روش های مختلفی امکان پذیر است مانند سطح تحصیلات، تجربه و دانش مدیریت
  • آیا کشور استونی برای مهاجرت تحصیلی، کشور گرانی محسوب می شود؟ هزینه های زندگی در استونی مقرون به صرفه است و کمتر از سایر کشورهای اروپایی در نظر گرفته می شود

در صورت تمایل به کسب اطلاعات دقیق در رابطه با شرایط دریافت این نوع از مهاجرت، می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :