مهاجرت تحصیلی صربستان

اعزام دانشجو به صربستان

اعزام دانشجو به صربستان

دلایل زیادی برای اعزام دانشجو به صربستان وجود دارد. اگر می خواهید بدانید که چرا باید در صربستان تحصیل کنید، توصیه می کنیم فهرست مطالب زیر را که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت منتشر شده است مطالعه بفرمائید تا با دلیل تحصیل و یک تجربه شگفت انگیز که قطعا زندگی شما را تغییر خواهد داد، آشنا شوید.

اگر به دنبال تحصیل در یک برنامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد جهت اعزام دانشجو به صربستان هستید، دوره های زبان صربی یا سایر گزینه های تحصیلی صربستان و طیف گسترده ای از برنامه ها برای انتخاب شما برنامه ریزی شده است. شما می توانید همه گزینه های تحصیلی در صربستان را در  وب سایت ما بررسی کنید. بیش از 130 برنامه تحصیلی با کیفیت بالا  به صورت جزئی یا کامل به زبان انگلیسی وجود دارد. کشور صربستان همچنین به این واقعیت مفتخر است که یک آموزش پیشرو در جهان را در چندین زمینه تحصیلی ارائه می دهد و دانشگاه ها در لیست های رتبه بندی موضوعی بسیار برجسته هستند.

زندگی دانشجویی در صربستان

مطمئن باشید که اگر کشور صربستان را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنید، پشیمان نخواهید شد. شهر بلگراد در صربستان با بیشترین جمعیت دانشجویی، یک زندگی دانشجویی شگفت‌ انگیز پر از فعالیت‌ های سرگرم‌کننده را به شما ارائه می‌ دهد از جمله، جشنواره‌ های موسیقی و فیلم، نمایشگاه ‌های غذا و یک زندگی شبانه تماشایی سایر شهرهای دانشگاهی مانند نووی ساد، نیش و کراگویواچ با فضای جذاب و مردمی صمیمی و خونگرم پذیرای شما خواهند بود. همچنین فرصت سفر به اطراف را از دست ندهید. کشور صربستان به دلیل موقعیت جغرافیایی خود بهترین نقطه شروع برای کاوش در بالکان است.

اگر هنوز در حال بحث هستید که آیا در صربستان تحصیل کنید، وقتی مهمان نوازی و صمیمیت کشور صربستان را احساس کردید، هیچ شکی نخواهید داشت. کشور صربستان کاملا امن و خوش ‌آمد، یکی از مقاصد مسافرتی نوظهور در اروپا است. کشور صربستان همچنین دارای 5 مکان میراث جهانی یونسکو است. فرصت را از دست ندهید تا همه چیزهایی را که کشور صربستان ارائه می دهد کشف کنید و یک تجربه تحصیلی و زندگی ارزشمند به دست آورید. در خصوص مهاجرت به صربستان و اطلاع از هزینه زندگی، مقاله لینک شده را مطالعه بفرمائید.

زندگی دانشجویی در صربستان

چرا اعزام دانشجو به صربستان؟

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود دانشجویان برای تحصیل کشور صربستان را انتخاب نمایند. در اینجا دلایلی را در اختیار شما قرار می دهیم:

  • آموزش با کیفیت (کاملا استاندارد اروپایی)
  • دوره های شناخته شده جهانی توسط یونسکو، شورای اروپا، سازمان جهانی بهداشت، MCI
  • شهریه به صورت اقساط و هر ترم قابل پرداخت می باشد.
  • مقرون به صرفه بودن هزینه تحصیل در صربستان
  • دسترسی به خدمات پزشکی یارانه ای و اروپایی با پوشش بیمه درمانی
  • ارائه بورسیه تحصیلی کامل و معافیت از هزینه برای دانشجویان بین المللی
  • سبک زندگی اروپایی را در یک محیط چند فرهنگی تجربه کنید.
  • پذیرش جهانی گواهینامه های صربستان و روش تدریس
  • چشم انداز شغلی بهتر به خصوص بعد از تحصیل

هزینه اعزام دانشجو به صربستان

اگرچه زندگی در صربستان خیلی گران نیست و ماندن با بودجه چندان چالش برانگیز نیست، اما اگر مقداری پول پس انداز کنید و از آن برای سفر و کاوش در صربستان یا سایر شهرهای اروپایی استفاده کنید، همیشه گزینه مناسبی است. در کشور صربستان غذاخوری های دانشجویی در نظر گرفته شده است که در خصوص مقرون به صرفه بودن هزینه اعزام دانشجو به صربستان تاثیرگذار است. یک وعده غذایی در مهم ترین شهر صربستان یعنی بلگراد، معمولا حدود 1€ تا 1.5€ (یورو) است که بسیار مقرون به صرفه است. همچنین، برای جلوگیری از کارمزد بانکی، به شما توصیه می کنیم که یک حساب بانکی در صربستان باز کنید.

مدارک مورد نیاز جهت اعزام دانشجو صربستان در زیر آمده است:

مدارک مورد نیاز جهت اعزام دانشجو صربستان

تمامی بانک های تجاری قابل اعتماد و حرفه ای هستند. اگر بودجه کمی دارید، خوابگاه های دانشجویی را برای مسکن بررسی کنید. زندگی در خوابگاه بهترین راه برای به دست آوردن دوستان و شرکت در بسیاری از مهمانی های دانشجویی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خوابگاه های دانشجویی و اعزام دانشجو به صربستان، به کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :