مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته موسیقی در اوکراین

رشته موسیقی در اوکراین

رشته موسیقی در اوکراین شاید تجربی ترین حوزه فرهنگ مدرن ما باشد. خوانندگان، ترانه سراها و آهنگسازان تک آهنگ ها و آلبوم های جدیدی را ارائه می دهند که در اوکراین و خارج از کشور محبوب شده اند. سیستم آموزش موسیقی اوکراین دارای پیشینه ملی قوی با تمرکز ویژه بر آواز کرال است. رشته موسیقی نقش مهمی در سطوح آموزشی پیش دبستانی و دبستان و دبیرستان دارد. 2 هدف از آموزش موسیقی برای کودکان در اوکراین وجود دارد:

  • ایجاد یک شخصیت هماهنگ و خلاق تحت تأثیر هنر موسیقی اوکراین و جهان
  • رشد مهارت های موسیقایی شخصیت، شکل گیری تجربه زیبایی شناختی و دانش او در مورد فرهنگ موسیقی به طور کلی

این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به تحصیل رشته موسیقی در اوکراین و اهمیت اوکراین نسبت به صنعت موسیقی می پردازد.

شرایط رشته موسیقی در اوکراین

این دوره دروازه ای برای بسیاری از مشاغل در تجارت موسیقی است. اگر به دنبال کار در زمینه A&R، هنرمند، برندسازی یا مدیریت محل برگزاری، در نظر گرفتن راه اندازی لیبل خود، یا حتی کار به عنوان یک توزیع کننده یا ناشر هستید، این دوره شما را به آنجا می رساند. این برنامه توسط متخصصان صنعت طراحی، آموزش داده شده است که با برجسته ترین لیبل ها در صنعت موسیقی، شما را آشنا می کند.

شما در برنامه تحصیلی رشته موسیقی در اوکراین موارد زیر را یاد خواهید گرفت:

دروس مهم رشته موسیقی در اوکراین

چیزی که موسیقی مدرن اوکراینی را خاص می کند، ترکیب آهنگ های فولکلور و انگیزه های قومی با ژانرهای جدید مانند موسیقی الکترونیک و هیپ هاپ است. کاباره معروف جهانی Dakh Daughters یا آهنگ های قدرتمند گروه آشوب قومی معروف Dakha Brakha را ببینید. بهتر است آنها را در کنسرت های زنده یا حداقل در یوتیوب بشناسید زیرا هر نمایش مانند یک اجرای تئاتر است. مکانی برای تجربه تقریبا همه این گروه‌ ها و خوانندگان، آخر هفته اطلس است، یک جشنواره سالانه موسیقی و هنر. این رویداد یک ترکیب گسترده شامل موسیقی پاپ، راک، ایندی، هیپ هاپ و رقص الکترونیکی را ارائه می دهد. آژانس موسیقی Ukho با سازماندهی کنسرت های موسیقی آکادمیک و بداهه به چالش کشیدن درک موسیقی کلاسیک مدرن در اوکراین کمک می کند.

الزامات رشته موسیقی در اوکراین

برنامه تحصیلی رشته موسیقی در اوکراین در هشت ترم خلاصه می شود. در ترم اول تحصیل در اوکراین با تاریخچه صنعت موسیقی آشنا خواهید شد. این ماژول مقدمه ای بر صنعت موسیقی، اندازه و اهمیت آن برای اقتصاد بریتانیا ارائه می دهد. شما تاریخچه ای از صنعت موسیقی را مطالعه خواهید کرد تا نشان دهید که چگونه رشد کرده و به آنچه اکنون است تبدیل شده است، و به برخی از رویدادهای اصلی که به شکل گیری آن کمک کرده اند نگاه کنید. شما یک پایه محکم برای درک بخش ها و نقش های مختلف در صنعت موسیقی از جمله موسیقی زنده، شرکت های ضبط و ناشران ایجاد خواهید کرد. در ترم دوم، با موسیقی دیجیتال و مدیریت موسیقی آشنا خواهید شد. این ماژول یک نمای کلی از ظهور بازار دیجیتال را در اختیار شما قرار می دهد.

شما ارائه دهندگان خدمات دیجیتال مختلف و چگونگی جریان پول از آنها به برچسب ها، ناشران و هنرمندان را بررسی خواهید کرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه موسیقی را در DSP ها توزیع کنید، از جمله: پیدا کردن توزیع کننده مناسب، چه چیزی بخواهید و چه چیزی نیاز دارید. ماژول نحوه توزیع دلار دیجیتال را با تحقیق در مورد طیف وسیعی از ادبیات فعلی ارزیابی می‌کند و شما درک درستی از رابطه صنعت موسیقی با خدمات پخش ویدیو و همچنین نحوه کسب درآمد صنعت از این خدمات کسب خواهید کرد. همچنین پادکست را بررسی خواهید کرد، اینکه چگونه می تواند برای هنرمندان مفید باشد، چگونه پادکست خود را تنظیم کنید و چگونه از موسیقی در پادکست استفاده کنید. همچنین درک درستی از مدل «مستقیم به طرفداران» به دست خواهید آورد.

الزامات رشته موسیقی در اوکراین

برنامه تحصیلی رشته موسیقی در اوکراین

در ادامه و در ترم سوم اعزام دانشجو به اوکراین در راستای رشته موسیقی متقاضی به صنعت موسیقی زنده روی آورده می شود. این ماژول صنعت موسیقی زنده و آنچه را که به اقتصاد بریتانیا کمک می کند را بررسی می کند. شما در مورد زیربخش های صنعت موسیقی زنده و شرکت هایی که در آنها فعالیت می کنند، دانش کسب خواهید کرد. شما گزینه های شغلی مختلف را در بخش زنده بررسی خواهید کرد و برخی از مهارت های عملی مورد نیاز برای یک حرفه در این بخش به شما ارائه می شود. علاوه بر اینکه درک درستی از مدار تور و تدارکات درگیر در تور به دست می آورید، استراتژی مربوط به تنظیم یک نمایش زنده شامل بودجه بندی، مذاکره و بازاریابی را نیز بررسی خواهید کرد. در ترم چهارم و پنجم مجوز موسیقی آموزش داده می شود. در این ماژول به برخی از فرصت های اضافی برای صدور مجوز موسیقی و نحوه کسب درآمد اضافی از آهنگ ها نگاه خواهید کرد.

فرهنگ موسیقی در اوکراین

موسیقی سنتی در اوکراین 2 دسته کلی دارد:

  • آیینی
  • غیر آیینی

ترانه‌ های فولکلور آیینی معمولا قدیمی ‌تر هستند و شامل سرود ‌ها، آهنگ‌ های تاریخی و آهنگ‌ های عروسی می‌شوند. ترانه‌ های غیر آیینی شامل آهنگ‌ های ساختگی یا تاریخی و سیاسی و غزل‌ های عاشقانه، زندگی خانوادگی و لالایی‌ ها است. آهنگ ها و رقص های قزاق از این دسته خاص در سراسر جهان بسیار مشهور شده اند. این نوع موسیقی ریشه در سنت شفاهی قرن‌ ها بیلینا (حماسه، شعر روایی قهرمانانه) و دوما ، تصنیف‌ های بلند غنایی دارد که تجربه و زندگی قزاق‌ ها را تجلیل می‌ کنند. موسیقی محلی سنتی برای اوکراینی ها بسیار مهم است..

مردم اوکراین عاشق آواز خواندن هستند و احتمالا به همین دلیل است که نزدیک به 200000 آهنگ محلی اوکراینی وجود دارد. بسیاری از آنها واقعا قدیمی هستند، قدمت برخی از آنها به 600 سال پیش می رسد، و از آنجایی که بسیار قدیمی هستند، تنوع زیادی دارند. این مجموعه تنها ویترینی از 10 مورد از آنها است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت امیدوار است با ارائه این مقاله پاسخ سوالات شما عزیزان در حوزه رشته موسیقی در اوکراین را داده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :