مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته حقوق در اوکراین

رشته حقوق در اوکراین

رشته حقوق در اوکراین (LL.B.) یک مدرک آکادمیک است که برای تحصیل در مقطع کارشناسی در علوم حقوق به دست آمده است. مخفف LL.B. مخفف Legum Baccalaureus، جایی که LL است. با توجه به اداره آمار کار (BLS)، وکیل شدن به حداقل 2 مدرک در طول 7 سال تحصیل تمام وقت در دانشگاه های حقوقی کشور اوکراین نیاز دارد. د واقع 4 سال برای مدرک کارشناسی رشته حقوق و به دنبال آن یک مدرک حقوق 3 ساله که از یک دانشکده حقوق معتبر نیاز است. تا انتهای این مقاله با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

شرایط رشته حقوق در اوکراین

بر اساس برنامه آموزشی رشته حقوق در اوکراین که در واقع یک برنامه کارشناسی ارشد متوالی در علوم حقوق به عنوان کارشناسی ارشد حقوق (LL.M.) اعطاء می شود. مدرک ارائه شده رشته حقوق در اوکراین توسط یک دانشکده حقوق بین المللی 3 الی 4 سال طول می کشد تا تکمیل شود. در طول دوره کارشناسی رشته حقوق، زمان زیادی را صرف مطالعه کتب حقوق و قوانین کیفری، حفظ مقررات و استثنائات می کنید.

شما موارد را تجزیه و تحلیل می کنید و یاد می گیرید که چگونه به طور موثر اطلاعات را خلاصه کنید. کلاس‌ ها همچنین بر اخلاق حقوقی تمرکز می‌کنند. دانشجویان با اصول حقوقی مانند فرض برائت آشنا می‌شوند که بیان می‌کند که فرد بی‌ گناه تلقی می‌ شود مگر اینکه گناه ثابت شود. برخلاف سایر مدارک کارشناسی، مانند کارشناسی علوم (B.Sc.) یا کارشناسی هنر (BA)، کارشناسی حقوق چندان گسترده نیست. برای مثال، بسیاری از کشورها، مانند آلمان، برای واجد شرایط بودن برای وکالت، هنوز به یک آزمون دولتی اضافی نیاز دارند.

برنامه آموزشی رشته حقوق در اوکراین

برنامه آموزشی رشته حقوق در کشور اوکراین تحت مأموریت و استراتژی دانشگاه طراحی شده است تا دانش نظری و عملی عمیق، مهارت ها و درک مربوط به حقوق بین الملل عمومی، حقوق بین الملل خصوصی و حقوق اروپا را به دانشجویان ارائه دهد که به آنها امکان می دهد وظایف نوآورانه مناسب را انجام دهند. سطح حرفه ای به طور موثر فعالیت هایی با هدف حل مشکلات پیچیده در ارائه پشتیبانی حقوقی برای روابط بین الملل، حفاظت از حقوق و منافع افراد حقیقی و حقوقی اوکراین در خارج از کشور، تفسیر و اعمال قوانین اوکراین و کشورهای خارجی است. ویژگی اصلی برنامه آموزشی رشته حقوق در اوکراین، مطالعه عمیق یک زبان خارجی، یادگیری زبان خارجی دوم به عنوان یک رشته انتخابی، رشته های انگلیسی زبان به عنوان یک جزء متغیر است.

برنامه آموزشی رشته حقوق در اوکراین

هدف رشته حقوق در اوکراین

هدف از برنامه آموزشی رشته حقوق در اوکراین به دست آوردن صلاحیت های لازم برای درک ماهیت و کارکردهای حقوق بین الملل، محتوای نهادهای حقوقی پیشرو آن، اعمال قانون و همچنین حدود مقررات حقوقی بین المللی روابط اجتماعی مختلف است. ارائه آموزش و تحصیل در اوکراین، وکلای بین المللی با صلاحیت بالا که قادر به حل مشکلات پیچیده حقوق بین الملل و روابط بین الملل با سطح بالایی از دانش نظری و عملی، مهارت ها و شایستگی های لازم برای انجام مؤثر وظایف و مسئولیت های حرفه ای پس از سطح تحصیلات هستند.

هدف برنامه آموزشی رشته حقوق در اوکراین تسلط بر مبانی دانش اساسی و عملی در زمینه حقوق بین الملل است. کارشناسی حقوق بین الملل در کشور اوکراین قادر به حل مشکلات معمولی و مشکلات عملی در فعالیت های حرفه ای در زمینه حقوق بین الملل و انجام کارهای حرفه ای مشخص شده است و ممکن است، موقعیت های اولیه را داشته باشد.

موسسات برتر جهت آموزش رشته حقوق در اوکراین

در خصوص موسسات برتر آموزشی رشته حقوق در اوکراین، جالب است بدانید که یکی از این موسسات دانشگاه دولتی سومی در شهر سومی است در شمال شرقی اوکراین واقع شده است. دانشگاه دولتی سومی در حال حاضر به حدود 13500 دانشجوی مشغول به تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در 55 رشته و 23 رشته دانش خدمات می دهد. دانشگاه ایالتی سومی اولین موسسه آموزش عالی اوکراین است که بالاترین امتیاز (5 ستاره) را در مقولاتی مانند تدریس، تعامل، دسترسی و آموزش الکترونیکی کسب کرده است. دانشگاه ایالتی سومی وارد 250 دانشگاه برتر اروپای مرکزی و شرقی می شود.

دانشگاه دولتی سومی به طور فعال برنامه های تحرک آکادمیک را توسعه می دهد، از جمله مطالعات بلند مدت و کوتاه مدت، برنامه های کارآموزی برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد، توسعه حرفه ای، آموزش و تحرک پژوهشی برای کارکنان دارای بورسیه تحصیلی قابل توجه و حمایت مالی با استفاده از فناوری های انتقال اعتبار، ابر جمله ویژگی های این دانشگاه می باشد. یکی از حوزه ‌های اصلی فعالیت‌های دانشگاه بین‌المللی کیف (KyIU) شامل توسعه انواع همکار ی‌های بین ‌المللی، ادغام آن در جامعه بین ‌المللی دانشگاه‌ ها در فرآیند بولونیا و ادغام اروپایی است. در چارچوب قراردادهای بین دانشگاهی، دانشگاه با موسسات آموزش عالی شریک چین، لهستان، فرانسه همکاری می کند. استفاده از نتایج تحقیقات و روش‌های نویسندگان تولید شده توسط کارکنان دانشگاه بین ‌المللی کیف و دانشگاهیان خارجی یکی از اولویت‌های دانشگاه است. جهت روند درخواست پذیرش در دانشگاه های اوکراین می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :