مهاجرت تحصیلی ژاپن

رشته جراحی مغز و اعصاب در ژاپن

رشته جراحی مغز و اعصاب در ژاپن

رشته جراحی مغز و اعصاب در ژاپن به دلیل عدم مهاجر پذیری این کشور زیاد پر طرفدار نیست. اما بورسیه های زیادی در خصوص ترغیب دانشجویان علاقه مند به تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب وجود دارد که امکان تحصیل رایگان را برای آنها فراهم می کند. بورسیه های تحصیلی در کشور ژاپن بیشتر برای مقطع کارشناسی ارشد و دکتری است. الزام به اخذ ویزای دانشجویی ژاپن برای دانشجویان خارجی از سایر موارد است، که نباید به سادگی از آن چشم پوشی کرد. این محتوا توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در باب شرایط تحصیل در رشته جراخی مغز و اعصاب در ژاپن نگارش شده است.

برنامه آموزشی رشته مغز و اعصاب در ژاپن

کشور ژاپن با 64 وابستگی علمی در رتبه دوم جهان قرار دارد. تا آنجا که به موسسات مربوط می شود، موسسه ای که بیشترین تعداد محققین برجسته در ژاپن را دارد، دانشگاه اوزاکا ژاپن است که 20 دانشمند وابسته به آن در رتبه بندی حضور دارند. تبدیل شدن به یک جراح مغز و اعصاب در ژاپن به عنوان یک فرد غیر بومی شامل چندین مرحله است. ابتدا باید مدرک پزشکی را از یک موسسه معتبر دریافت کنید. در مرحله بعد، شما باید آزمون ملی مجوز پزشکی در ژاپن را بگذرانید.

در کشور ژاپن، مسیر پزشک شدن معمولا شامل 6 سال تحصیل پزشکی در ژاپن پس از اتمام مدرک کارشناسی است. پس از فارغ التحصیلی از دانشکده پزشکی، پزشکان مشتاق یک سال کارآموزی و سپس یک برنامه رزیدنتی 2 ساله را می گذرانند تا به طور کامل مجوز بگیرند. به منظور پذیرش در رشته جراحی مغز و اعصاب در ژاپن، پزشکان خارجی باید معاینه پزشکی ملی را پشت سر بگذارند و همچنین مهارت در زبان ژاپنی را نشان دهند. علاوه بر این، آنها ممکن است نیاز به تکمیل یک برنامه اقامت در ژاپن داشته باشند.

برنامه آموزشی رشته مغز و اعصاب در ژاپن

درآمد رشته جراحی مغز و اعصاب در ژاپن

متوسط ​​دستمزد یک متخصص مغز و اعصاب در کشور ژاپن 35778762£ (ین) در سال و 17201£ (ین) در ساعت در توکیو ژاپن است. در کشور ژاپن، یک جراح مغز و اعصاب باید به طور کلی 6 سال از دانشکده پزشکی، یک دوره کارآموزی 2 ساله که معمولا بخشی از برنامه رزیدنتی آنها است و یک برنامه آموزشی 4 ساله دستیاری جراحی مغز و اعصاب را بگذراند. رزیدنت همیشه نقطه تماس اولیه در بخش اورژانس، در خدمات بستری و مشاوره و در بخش مراقبت های ویژه عصبی است. دستیاران مغز و اعصاب ملزم به گذراندن 3 سال دوره آموزشی هستند.

فردی که به عنوان متخصص مغز و اعصاب در ژاپن کار می کند معمولا حدود 1680000£ (ین) درآمد دارد. حقوق پایه و مرتبط به عوامل زیادی از جمله تجربه و تحصیلات بستگی دارد. ارائه یک رقم با اطلاعات بسیار کم کار آسانی نیست. حقوق متخصص مغز و اعصاب در ژاپن به شدت بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است.

حقوق رشته جراحی مغز و اعصاب در ژاپن بر اساس سال های تجربه است:

حقوق رشته جراحی مغز و اعصاب در ژاپن بر اساس سال های تجربه

کار دانشجویی رشته جراحی مغز و اعصاب در ژاپن

کار حین تحصیل در ژاپن همواره از مزیت های زیادی برخوردار است که از اصلی ترین آن می توان به درآمد در خصوص پوشش هزینه های زندگی اشاره کرد. دانشجویان می توانند در مقاطع مختلف به میزان مشخصی مشغول به کار شوند.

میزان ساعات کاری رشته جراحی مغز و اعصاب در ژاپن به شرح زیر است:

  • مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد : 28 ساعت در هفته
  • مقطع دکتری: 35 ساعت در هفته

دانشجویان می توانند در مقطع کارشناسی به میزان 2800¥ (ین) در روز درآمد داشته باشند که در پایان ماه به مقدار 780$ (دلار) خواهد بود. این میزان درآمد بخش زیادی از هزینه های زندگی را پوشش می دهد.

سوالات متداول در رابطه با رشته مغز و اعصاب در ژاپن

سوالات پرتکرار برای متقاضیان رشته جراحی مغز و اعصاب در ژاپن به شرح زیر است:

  • چند متخصص مغز و اعصاب در ژاپن وجود دارد؟ از ماه می 2016، این انجمن دارای 8500 عضو بود که اکثر آنها متخصص مغز و اعصاب و 5400 نفر از آنها متخصص مغز و اعصاب بودند.
  • چه مدت طول می کشد تا جراح مغز و اعصاب در ژاپن شوید؟ در ژاپن، یک جراح مغز و اعصاب به طور کلی باید 6 سال از دانشکده پزشکی، یک دوره کارآموزی 2 ساله که معمولا بخشی از برنامه رزیدنتی آنها است، و یک برنامه آموزشی 4 ساله دستیاری جراحی مغز و اعصاب را بگذراند.

این مقاله توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در باب رشته مغز و اعصاب در ژاپن برای علاقه مندان نگارش شده است. توصیه می شود قبل از هر گونه اقدامی در باب تحصیل در رشته مغزو اعصاب در ژاپن با موسسه ما تماس بگیرید و از شرایط تحصیل و بازار کار نیز مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :