مهاجرت تحصیلی کرواسی

رشته جراحی پلاستیک در کرواسی

رشته جراحی پلاستیک در کرواسی

رشته جراحی پلاستیک در کرواسی به این دلیل از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا این کشور یک مقصد گردشگری پزشکی به حساب می آید. منظور از مقصد گردشگری پزشکی این است که به دلایل بسیار زیادی از جمله هزینه های پایین سفر به این کشور، هزینه های عمل های زیبایی و ترمیمی پلاستیک در کرواسی، دارا بودن متخصص در اکثر روش ها و گزینه های جراحی، حضور متخصص های بسیار موفق که جوایز بین المللی دریافت نموده اند. پس می توان کشور کرواسی را یکی از مقاصد جراحی دنیا نامید که با کیفیت مشابه با کشوری مانند انگلستان می تواند در ابعاد گسترده ای با هزینه های پایین تر خدمات متفاوتی به متقاضیان ارائه نماید.

کشور کرواسی با داشتن بیش از 45 کلینیک جراحی پلاستیک در حال حاضر توانسته است به یکی از بهترین مقاصد برای کسانی که قصد جراحی پلاستیک دارند، باشد. مطمئنا کشور کرواسی به این دلیل که در ژانویه سال 2023 عضوی از حوزه شنگن گردید برای این که انتخاب بسیاری از افراد برای مقصد تحصیلی باشد، دلیل کافی است زیرا افراد با در دست داشتن ویزای تحصیلی کرواسی می توانند به سادگی و بدون در نظر گرفتن روادید در تمام کشورهای حوزه شنگن سفر کنند. مقاله پیش رو به بیان بررسی رشته جراحی پلاستیک در کرواسی می پردازد که این اطلاعات توسط مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جمع آوری گردیده است.

شناخت رشته جراحی پلاستیک در کرواسی

شاید بتوان اینطور عنوان کرد که رشته پزشکی قدمتی بسیار زیاد دارد و این عقبه به بیش از 5 هزار سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد. آنچه اهمیت دارد این است که پس از جنگ جهانی دوم رشته جراحی پلاستی عملا کار خود را در کرواسی به طور رسمی شروع کرد تا آسیب دیدگان جنگ را مداوا کند که شاید عنوان کردن این موضوع صحیح باشد که اگر در حال حاضر نسل هفتم در کرواسی در حال تحصیل در این رشته هستند دلیل پایه گذاری در فشاری است که کشور کرواسی پس از جنگ جهانی دوم متحمل گردید. قوانین بهداشت به عنوان قوانین بین المللی که سازمان شناخته شده ای در سطح دنیا دارد در سال 1994 رشته جراحی پلاستیک را به عنوان رشته ای در مقطع تخصص و فوق تخصص به صورت رسمی مورد تایید قرار داد.

آنچه اتفاق افتاد از این قرار است که در جریان جنگ جهانی دوم که از سال 1991 شروع گستردگی آن بود بسیاری به واسطه آن مجروح شدند و پزشکانی که پیش تر سابقه جراحی داشتند به یاری جنگ زدگان شتافتند و این بیماران را تحت درمان قرار دادند. ولی پس از مدتی بیماران احتیاج به بازنگری و بازسازی مجدد پیدا کردند که بالاخره کلینیک هایی به همراه جراحانی که مهارت های میکروسکوپی داشتند پدید آمد تا بتوانند در شرایط بسیار سخت پیش رو بهترین درمان ها و جراحی ها صورت گیرد. این موضوع زمینه ای برای نسل امروز در کرواسی را ایجاد کرد تا در حال حاضر از سراسر دنیا به منظور ترمیم یا زیبایی پوستی خود مخاطبین زیادی را به خود جلب نماید.

شناخت رشته جراحی پلاستیک در کرواسی

برنامه آموزشی رشته جراحی پلاستیک در کرواسی

تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در کرواسی چیزی نیست که به سادگی به دست آید. لذا باید با تک تک این مراحل آشنایی پیدا کرد که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد. در ابتدا باید دانست که تحصیل در رشته پزشکی برای افرادی که می خواهند وارد تخصصی مانند جراحی پلاستیک شوند الزامی و غیر قابل انکار است و افرادی که تنها به واسطه دوره های فنی حرفه ای و غیر آکادمیک وارد این حوزه حساس درمانی می شوند نباید انتظار داشته باشند که می توانند در کشورهای توسعه یافته دنیا به راحتی وارد بازار کار شوند. البته این موضوع حتی در مورد خدمات آرایشی و بهداشتی مانند کاشت ناخن نیز صدق می کند. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در رشته جراحی پلاستیک را دارند یا باید مدرک پزشکی را با تحصیل در کرواسی دریافت کرده باشند یا باید به نکات زیر توجه داشته باشند.

متقاضیان برای خواندن تخصص در کرواسی باید مدرک پزشکی عمومی خود را آزاد ساخته و فرآیند معادل سازی آن را در کرواسی پیش گیرند تا مورد تایید وزارت بهداشت و مراکز دولتی قرار گیرد. پس از تایید مدارک در کرواسی متقاضی باید بتواند در رشته مورد نظر خود برای تخصص آزمون های ورودی سختی که وجود دارد را پشت سر بگذارد که این آزمون ها می تواند عملی و تئوری باشد. البته ناگفته نماند که برای دانشجویان بین المللی برخی از رشته ها در تخصص و فوق تخصص تنها برای کسانی آزاد است که حتما ویزای این کشور را قبل از پذیرش از دانشگاه و قبولی در آزمون ها داشته باشند که راه حل این موضوع دریافت ویزای تحصیلی در رشته ای مرتبط با پزشکی است که نیاز به معادل سازی نداشته باشد.

درآمد رشته جراحی پلاستیک در کرواسی

همانطور که گفته شد کشور کرواسی به دلایل متعدد به عنوان مقصدی بسیار عالی برای جراحی پلاستیک شناخته می شود زیرا قیمت های بسیار مقرون به صرفه دارد و از همه مهم تر جراحان بسیار ماهری در مراکز زیبایی در این کشور مشغول به کار هستند. بنابراین به عنوان مقصد شناخته شده ای برای علاقه مندان به جراحی زیبایی و کار در کرواسی تبدیل شده است. جراحی های پلاستیک در کرواسی می تواند در زمینه ترمیمی پوستی، اعضای بدن یا سایر باشد که ناشی از بروز نواقص در بدو تولد و مادرزادی، نواقصی به جهت سوختگی و یا ترومایی باشد که نیاز به اصلاح و بازسازی دارد مانند همان اتفاقی که بعد از جریان جنگ جهانی برای بیماران افتاد.

همچنین جراحی پلاستیک در کرواسی می تواند برای اصلاح آنچه زیبایی تلقی می شود، باشد که روی جذابیت ظاهری و بصری، تقارن صورت یا بدن یا تناسب آنها باشد که اشاره مستقیم به بهبود ظاهر فرد دارد، تمرکز دارد. همانطور که گفته شد هزینه های جراحی پلاستیک در کرواسی بسیار مقرون به صرفه است که می توان گفت این هزینه ها به طور میانگین در مراکز و کلینیک های معتبر کرواسی بین 1500€ الی 6000€ (یورو) است. هزینه های که در مقابل کشورهایی مانند ایتالیا و انگلستان تقریبا بیش از نصف ارزان تر خواهد بود ولی با همان کیفیت ارائه می شود.

در جدول زیر برخی از خدمات و هزینه هایی که در حوزه جراحی پلاستیک ارائه می شود و مرتبط با کرواسی است آمده است:

نوع خدمات جراحی پلاستیکهزینه حداقلی خدمات در مراکز درمانی کرواسی به یورو
عمل بینی1500€
لیفت صورت6450€
جراحی پلک1200€
لیپوساکشن2000€

متقاضیان گرامی برای اقدام موثرتر در راستای هدف تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در کرواسی باید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :