مهاجرت تحصیلی ژاپن

رشته حسابداری در ژاپن

رشته حسابداری در ژاپن

امکان تحصیل رایگان به واسطه بورسیه برای رشته حسابداری در ژاپن امکان پذیر است و بخاطر وجود بورسیه های متعددی مقصد بسیاری از دانشجویان بین المللی است. کشور ژاپن به خاطر وجود باراز کار فوق العاده ژاپن یک کشور ایده آل برای افرادی است که دوست دارند سریعا بعد تحصیل وارد بازار کار شوند. کشور ژاپن با توجه به اقتصاد عالی بازار کاری عالی و امنی در جهان شناخته شده است و تنوع کلی مشاغل در آن به این معنی است که همیشه چیزی برای کشف دارد و مقصد محبوبی برای مهاجرت مهاجران است. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی تمام سوالات در خصوص تحصیل در ژاپن هستند.

اخذ ویزا برای تحصیل رشته حسابداری در ژاپن

ویزای دانشجویی ژاپن نوعی ویزای بلند مدت است، که توسط موسسات آموزشی ژاپن، دانشگاه ها، مدارس و موسسات حرفه ای پذیرفته می شود. همه کسانی که می خواهند در یک موسسه آموزشی ژاپن تحصیل کنند باید ویزای دانشجویی ژاپن را دریافت کنند، دولت ژاپن برای شهروندان چندین کشور امکان معافیت ویزا را اختصاص داده است. با این حال این معافیت فقط برای اهداف کوتاه مدت مانند گردشگری، بازدید، انجام امور تجاری یا شرکت در یک کنفرانس است. اگر فردی معاف از ویزا هست اما قصد دارد برای هدفی بیش از 90 روز وارد ژاپن شود، همچنان باید طبق هدف سفر خود برای ویزا درخواست دهد. هنگامی که شخص برای ویزای دانشجویی ژاپن درخواست می دهد به چندین مدرک نیاز دارد که درخواست شخص را پشتیبانی کند.

مدارکی که برای درخواست ویزای دانشجویی ژاپن نیاز است عبارتند از:

  • فرم درخواست ویزای دانشجویی کشور ژاپن
  • داشتن پاسپورت به همراه فتوکپی
  • عکس در اندازه پاسپورت
  • گواهی صلاحیت
  • نامه پذیرش از یک موسسه آموزشی ژاپن
  • مدارک تحصیلی و یا حرفه قبلی، در صورت لزوم (دیپلم، ریز نمرات و سایر)
  • اثبات این که شخص می تواند شرایط مالی را برای مدت اقامت خود در ژاپن برآورده کند.
  • ارائه تمکن مالی کافی
  • دعوت نامه و ضمانت نامه صادر شده از موسسه آموزشی فرد
  • ارائه گواهی واجد شرایط بودن درخواست

اخذ ویزا برای تحصیل رشته حسابداری در ژاپن

شرایط تحصیل رشته حسابداری در ژاپن

برای تحصیل رشته حسابداری در ژاپن، دانشجو باید در ابتدا از یک دانشگاه معتبر در آن کشور نامه پذیرش بگیرد و سپس به واسطه همان نامه برای ویزای تحصیلی ژاپن اقدام کرده و پس از اخذ آن وارد ژاپن شده و در آخر تحصیل خود را آغاز کند. هزینه تحصیل در ژاپن خیلی مناسب نیست، هزینه های تحصیل تا 10000$ (دلار) متغیر است اما دانشگاه های ارزانی در ژاپن وجود دارند که تحصیلات مقرون به صرفه ای ارائه می دهند. متقاضی باید به یاد داشته باشد انتخاب های برتر ممکن است از نظر شهریه ارزان باشند اما همیشه از نظر کیفیت بالا هستند. تحصیل در ژاپن با بورسیه امکان پذیر است که دانشجو در وهله اول باید با بورسیه ها آشنایی کامل کسب کرده و برای اخذ بورسیه مد نظر بر اساس شرایط فعلی خود اقدام کند.

دانشجو می تواند با استفاده از صدها بورسیه تحصیلی ارائه شده به دانشجویان بین المللی به صورت رایگان در ژاپن تحصیل کند. اولین قدم برای درخواست بورسیه این است که در مورد انواع مختلف بورسیه تحقیق کند و بداند که آیا باید قبل از آمدن به ژاپن درخواست دهد یا بعد از آن. وظایف یک دانشجوی فارغ التحصیل رشته حسابداری شامل نظارت، تهیه اطلاعات مالی و مالیاتی شرکت ها، مشاغل و ارگان های دولتی و همچنین کمک به مشتریان فردی برای آماده شدن برای روز مالیات، تجزیه و تحلیل فرم های مالیاتی و خلاصه وضعیت مالی جاری است.

هزینه خوابگاه و تحصیل رشته حسابداری در ژاپن

هزینه خوابگاه ها معمولا بین 2000¥ تا 4500¥ (ین) برای هر نفر و شبانه هزینه می گیرند، چیدمان اتاق ها از مکانی به مکان دیگر متفاوت است، اما اتاق های خوابگاه با تخت های 2 طبقه رایج ترین هستند و برخی از هاستل ها نیز اتاق هایی به سبک ژاپنی ارائه می شود. بسته به موقعیت مکانی، یک تخت در یک اتاق، خوابگاه مشترک می تواند از 10€ تا 30€ (یورو) در هر شب هزینه دارد. هزینه اتاق های خصوصی در هاستل ها (خوابگاه ها) بین 40€ تا 80€ (یورو) برای هر شب است. هزینه اقامت در هاستل (خوابگاه ها) بسیار متفاوت است، خوابگاه ها می توانند از نظر تعداد امکانات، مزایا، سطح راحتی و موقعیت مکانی متفاوت باشند، بنابراین هنگام انتخاب مسکن حتما به این موضوع توجه کافی داشته باشید.

کشور ژاپن جزء آن دسته از کشورهایی است که می تواند سیستم را شوکه کند، تقریبا مثل قدم گذاشتن به آینده است، اگر متقاضی می‌ تواند ربات ‌های منتظر، توالت‌ های برقی و فناوری پیشرفته را در تمام زندگی ژاپنی تجربه و در این کشور مشاهده کند. زندگی در ژاپن می تواند تقریبا مانند یک دنیای علمی تخیلی به نظر برسد، ژاپنی ها مانند هیچ کشور دیگری از فناوری استقبال کرده اند که در همه جا دیده می شود. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی تمام سوالات در خصوص تحصیل رشته حسابداری در ژاپن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :