مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته باستان شناسی در قبرس

رشته باستان شناسی در قبرس

رشته باستان شناسی در قبرس، بخشی کاربردی از تاریخ به همراه مطالعه منبع است. کارشناسی ارشد باستان شناسی دانشمندی است که شیوه زندگی و فرهنگ تمدن های باستانی را با توجه به بقایای بازمانده از فعالیت زندگی آنها مطالعه می کند. در ادامه مطالب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، بیشتر با موضوع باستان شناسی در قبرس آشنا خواهیم شد. برنامه کارشناسی ارشد میراث دیجیتال و باستان شناسی در دانشگاه قبرس یک برنامه تحصیلات تکمیلی منحصر به فرد در منطقه مدیترانه شرقی است که یک پلت فرم دوره بین رشته ای آکادمیک مشخص را ارائه می دهد که با کاربرد فناوری های فضایی و ژئوانفورماتیک در حوزه وسیع تر علوم انسانی دیجیتال سروکار دارد.

برنامه آموزشی باستان شناسی در قبرس به عنوان رابطی بین فناوری ‌های جدید و علوم انسانی عمل می ‌کند، دانش ‌آموزان را در معرض آخرین پیشرفت ‌های فناوری فضایی قرار می ‌دهد، آموزش‌ های عملی در مورد ابزار دقیق و نرم‌ افزارهای مختلف ارائه می‌ دهد، و دیدگاه انتقادی از کاربرد آنها را از نظر پرداختن به باستان‌ شناسی و تاریخی ارتقا می ‌دهد. دانش و مهارت های خاص دانشجویان را برای مقابله با شرایط چالش برانگیز موجود در بازار کار رقابتی در علوم انسانی تجهیز می کند و پایه ای محکم از دانش را برای ادامه تحقیقات خود در سطح پیشرفته تر برای آنها فراهم می کند.

اهداف رشته باستان شناسی در قبرس

برنامه کارشناسی ارشد میراث دیجیتال و باستان ‌شناسی در قبرس به رقابت با رویه‌ های سنتی در مطالعات فارغ ‌التحصیلی در حوزه‌ علوم انسانی می ‌پردازد و اهداف زیر را دنبال می ‌کند:

  • ایجاد گفتگو و ایجاد یک پلتفرم مشترک همکاری بین رشته ‌های فناوری و علوم انسانی
  • توسعه‌ ی محیط پویایی از آموزش نظری و عملی برای دانشجویان با کیفیت بالا
  • ایجاد هم‌ افزایی بین تحقیقات، موزه ‌ها، دانشگاه، و سازمان ‌های عمومی و خصوصی، جایی که دانشجوها قادر خواهند بود دانش خود را به کار ببندند و تحقیقات خود را انجام دهند.
  • ارائه‌ یک محیط آموزشی بین ‌المللی، جایی که دانشجویان و پژوهشگران به صورت مثمر و سطح تحقیقات را افزایش دهند.
  • ایجاد نسل جدیدی از باستان ‌شناسان و تاریخ ‌دانان که قادر به برخورد با روندهای کنونی فناوری ‌های جغرافیایی و سیستم ‌های اطلاعات جغرافیایی باشند.

باستان شناسانی که در بخش عمومی (خدمات باستان شناسی یا در موزه ها) در راستای تحصیل در قبرس کار می کنند، باید عملکرد حرفه ای خود را در جنبه های مختلف کار میدانی بهینه کنند.

اخذ پذیرش رشته باستان شناسی در قبرس

اخذ پذیرش رشته باستان شناسی در قبرس

دانشجویان آینده نگر باید مدرک کارشناسی خود را در باستان شناسی، تاریخ، کلاسیک، مردم شناسی یا سایر زمینه های تحقیقاتی مرتبط (تاریخ هنر، معماری، جغرافیا، زمین شناسی، فیزیک، شیمی، مهندسی) در دانشگاه های معتبر گذرانده باشند. فارغ التحصیلان رشته باستان شناسی از دانشگاه قبرس و دانشگاه های یونان باید دارای مدرک دیپلم با نمره تجمعی 6.5 یا بالاتر باشند. معادل آن برای فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها مورد نیاز است.

هنگام ثبت نام در برنامه آموزشی رشته باستان شناسی در قبرس، دارا بودن دانش خوب زبان انگلیسی الزامی است. متقاضیان باید مدرک زبان انگلیسی سطح آیلتس 5.5 یا معادل آن را بر اساس چارچوب مشترک اروپایی مرجع برای زبان ها ارائه دهند. این موضوع برای فارغ التحصیلان مدارس و دانشگاه های انگلیسی زبان صدق نمی کند.

درخواست اخذ پذیرش جهت تحصیل در رشته باستان شناسی در قبرس باید به صورت آنلاین ارسال شود و باید شامل موارد زیر باشد:

اخذ پذیرش رشته باستان شناسی در قبرس

از داوطلبانی که شرایط لازم را داشته باشند برای مصاحبه دعوت خواهند شد. همچنین با متقاضیان خارج از کشور از طریق کنفرانس تلفنی مصاحبه می شود.

بورسیه تحصیلی رشته باستان شناسی در قبرس

بورسیه تحصیلی در قبرس برای دانشجویان کارشناسی ارشد گروه تاریخ و باستان شناسی است. متقاضی موفق باید علاقه واقعی به باستان شناسی دریایی نشان دهد و متعهد به نوشتن پایان نامه ای با موضوع دریایی در مورد شرق مدیترانه، با تمرکز بر سوریه، لبنان یا قبرس باشد. طبق خواسته HFF، اولویت با شهروندان قبرسی است. منابع مالی مختلفی در دانشگاه قبرس وجود دارد. جدا از بورسیه های ارائه شده توسط ایالت، دانشگاه قبرس ممکن است به دانشجوی کارشناسی ارشد که پیشنهاد کار به عنوان دستیار در پوشش نیازهای دپارتمان خود یا سایر بخش ها را بدهد، یارانه پرداخت کند.

دانشجویان کشور قبرس واجد شرایط درخواست کمک مالی به وزارت آموزش و فرهنگ، با ارائه مدارک مورد نیاز به دفتر زندگی دانشجویی هستند. بورسیه تحصیلی بر اساس عملکرد تحصیلی و وضعیت مالی دانشجویان اعطاء می شود. هدف بورسیه های تحصیلی کشور قبرس جذب دانشجویان با سطح عملکرد عالی در دانشگاه قبرس است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به قبرس لطفا مستقیما با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :