مهاجرت تحصیلی کرواسی

رشته چشم پزشکی در کرواسی

رشته چشم پزشکی در کرواسی

رشته چشم پزشکی در کرواسی، رشته تخصصی پزشکی است که بر سلامت چشم تمرکز دارد. این شامل آناتومی، فیزیولوژی و بیماری هایی است که ممکن است بر چشم تأثیر بگذارد. از نظر تاریخی، علم چشم پزشکی همه جنبه های عملکرد بینایی را در بر می گرفت، چه در سلامتی و چه در بیماری. علاوه بر این، چشم پزشکی شامل چشم حیوانات نیز می شود زیرا عملکرد چشم و بیماری های بینایی در بین انسان و حیوانات مشابه است.در ادامه مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، توضیحات بیشتری را در ارتباط با رشته چشم پزشکی در کرواسی، ارائه خواهند کرد.

شرایط کلی رشته چشم پزشکی در کرواسی

در کشور کرواسی می توان دانشگاه هایی پیدا کرد که دوره های چشم پزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند و از پذیرایی از دانشجویان بین المللی خوشحال هستند. این دانشگاه ها در طول سال ها هم از نظر کیفیت آموزشی و هم از نظر تجهیزات توسعه یافته اند. بنابراین امروزه با افتخار می توانند ادعا کنند که جزو بهترین دانشگاه های اروپایی هستند. متقاضی در دانشکده های چشم پزشکی در کرواسی، فضایی دوستانه با کادر علمی حرفه ای خواهد یافت. آنها همیشه مایل به کمک به دانش آموزان و به اشتراک گذاشتن دانش خود با نسل بعدی پزشکان هستند. در طول دوره های تحصیلی چشم پزشکی در کرواسی، دانشجو می تواند در درمان ها و عمل های مهم جهت آموزش شرکت کند. این مورد آموزشی زمینه را برای توسعه مهارت های حیاتی دانشجو فراهم می کند تا بتواند در آینده شغلی خود تصمیم بگیرد و به تنهایی عمل کند.

شرایط کلی رشته چشم پزشکی در کرواسی

بهترین دانشگاه های رشته چشم پزشکی در کرواسی

در زیر فهرستی از بهترین دانشگاه های کرواسی در رشته چشم پزشکی تهیه شده است که بر اساس عملکرد تحقیقاتی آنها رتبه‌بندی شده‌اند. نموداری از 1.06 میلیون استناد دریافت شده توسط 120000 مقاله دانشگاهی ساخته شده در 4 دانشگاه مطرح این کشور محاسبه شده است.

برترین دانشگاه ها جهت اخذ پذیرش رشته چشم پزشکی در کرواسی عبارتند از:

  • زگراب
  • اسپیلت
  • ریجکا
  • اوسیجک

دانشگاه زاگرب از جمله موسساتی است که اطلاعاتی در مورد نرخ پذیرش رشته چشم پرشکی ارائه نمی دهد. این نکته ممکن است به این دلیل اتفاق بیفتد که دانشگاه، برنامه هایی دارد که متقاضیان فقط باید شرایط پذیرش را برای ثبت نام برآورده کنند و لزوما با دیگران رقابت نمی کنند. از نظر تحقیقاتی در سطح جهانی با 68363 مقاله علمی منتشر شده و 662749 استناد در این زمینه دریافت شده است.

نمایه تحقیقاتی طیف وسیعی از زمینه های آموزشی رشته چشم پزشکی را شامل می شود، از جمله زیست شناسی، هنرهای آزاد و علوم اجتماعی، مهندسی، شیمی، فیزیک، علوم محیطی، پزشکی، علوم کامپیوتر، فلسفه و فیزیک کوانتومی و ذرات. این امر در مورد دانشگاه اسپیلیت و اوسجیک هم صدق می کند. در ارتباط با دانشگاه رجیکا، نرخ پذیرش 60% برای درخواست‌ ها و سایر داده‌ های ثبت‌ نام غیر واقعی محاسبه شده است. برنامه های مختلف آموزش چشم پزشکی در کرواسی ممکن است نرخ پذیرش به طور قابل توجهی متفاوت داشته باشند.

هزینه برنامه چشم پزشکی در کرواسی

هزینه تحصیل در کرواسی در دانشگاه های چشم پزشکی به زبان برنامه مدرک بستگی دارد. به طور معمول، مدارک تحصیلی به زبان کرواسی در دانشگاه های دولتی، شهریه دریافت نمی کنند. با این حال، تمام مدارک ذکر شده در این وب سایت در این دسته قرار نمی گیرند، زیرا به زبان انگلیسی ارائه می شوند. برنامه‌ های بین‌ المللی در دانشگاه‌ های دولتی کرواسی می‌ توانند شهریه دریافت کنند و دانشگاه‌ های خصوصی البته رایگان هستند که هر آنچه را که می‌خواهند دریافت کنند. این بدان معناست که در واقع، عملا هر مدرک در سایت شهریه سالانه متفاوتی خواهد داشت و بهتر است شما مدارک مورد علاقه خود را جستجو کنید تا ببینید چه هزینه ای برای شما خواهد داشت. به طور کلی، آموزش عالی کرواسی با استانداردهای اروپایی بسیار مقرون به صرفه است. 

دانشجویانی که به زبان کرواتی صحبت می ‌کنند و برنامه‌ های رقابتی آموزش انگلیسی را با هدف تغییر بعدا به برنامه‌ های آموزش کرواتی آغاز می ‌کنند، موفق نخواهند شد. دوره های چشم پزشکی که به زبان انگلیسی تدریس می شوند، بیشترین هزینه را در کرواسی دارند، بین 7000 تا 10000 (یورو) در سال است. در حال حاضر تنها دانشگاه های دولتی دروس علوم بهداشتی را به زبان انگلیسی تدریس می کنند. ما هیچ تغییر قابل توجهی را در چند سال آینده پیش بینی نمی کنیم زیرا دانشگاه های خصوصی در کرواسی قدرت و عمقی در علوم ندارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب برنامه تحصیلی با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :