مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

مقطع کارشناسی ارشد در کره جنوبی

مقطع کارشناسی ارشد در کره جنوبی

مقطع کارشناسی ارشد در کره جنوبی نیز یک فرصت عالی برای در نظر گرفتن است چرا که کره جنوبی کشوری با طبیعت زیبا، تاریخ و فرهنگ خارق العاده است. یکی از اهداف کنونی سیستم آموزشی کره جنوبی افزایش تعداد دانشجویان بین المللی در مدارس، کالج ها و دانشگاه های این کشور است. بنابراین شرایط تحصیل برای کارشناسی ارشد در کره جنوبی برای دانشجویان خارجی بسیار مطلوب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صفرتا صد مسیر مقطع کارشناسی ارشد در کره جنوبی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کره جنوبی

این روزها، کره جنوبی در بین دانشجویان بین المللی بسیار محبوب می باشد. دانشگاه ها و برنامه های متنوعی برای دانشجویان در همه جا وجود دارد تا برنامه های کارشناسی ارشد و کارشناسی خود را دنبال کنند. به علاوه، زندگی و تحصیل در کره جنوبی بسیار مقرون صرفه می باشد. انتخاب موسسات آموزش عالی در کره جنوبی واقعا گسترده است. شما می توانید انتخاب کنید که استاد خود را در کره جنوبی در یکی از شهرهای پویا داشته باشید. برنامه های تجاری بسیار متنوعی با تخصص های متنوع وجود دارد.

اگر زمینه مورد علاقه مهلت درخواست برای کارشناسی ارشد در کره جنوبی معمولا در تابستان (ژوئن-ژوئیه) یا در زمستان (ژانویه-فوریه) است. به خاطر داشته باشید که برخی از دانشگاه ها مهلت درخواست ندارند، به این معنی که هر زمان که آماده باشید می توانید درخواست دهید. برای جلوگیری از دست دادن مهلت های زمانی پذیرش تحصیلی، مدارک مورد نیاز خود را با زمان کافی از قبل ارسال کنید.

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کره جنوبی

مدارک مورد نیاز در مقطع کارشناسی ارشد در کره جنوبی

اگر تصمیم به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاهی در کره جنوبی گرفته اید، باید مدارک مناسبی را جمع آوری کنید تا ثابت کنید که با شرایط دانشگاه مطابقت دارید. اطلاعات شخصی کامل، صلاحیت های قبلی، اطلاعات مالی و بیانیه شخصی را ارائه دهید.

برای درخواست تحصیل در یکی از دانشگاه های کره جنوبی احتمالا از شما خواسته می شود برخی از مدارک زیر را ارائه دهید:

مدارک مورد نیاز در مقطع کارشناسی ارشد در کره جنوبی

بسته به موضوع یا تخصص کارشناسی ارشد انتخابی خود در کره جنوبی، ممکن است از شما خواسته شود که نمرات آزمون های اضافی مانند GRE، GMAT یا LSAT را ارائه دهید. بررسی کنید که آیا برنامه شما به هر یک از اینها یا موارد دیگر نیاز دارد. لیست مدارک اعزام دانشجو به کره جنوبی بستگی به الزامات خاص دانشگاه های کره جنوبی دارد، بنابراین ممکن است از شما خواسته شود که مدارک اضافی را اضافه کنید. همچنین به احتمال زیاد مجبور خواهید بود ترجمه رسمی انگلیسی اسناد خود یا ترجمه هایی را به زبان محلی ارائه دهید.

برای درخواست تحصیل در کره جنوبی، باید مدرکی ارائه دهید که مدرک تحصیلی خود را به زبان انگلیسی دارید. از آنجایی که مدرک بین المللی زبان انگلیسی را می خوانید، باید مدرک زبان ارائه دهید. برخی از گزینه های محبوب برای دانشجویان بین المللی، مدرک زبان آیلتس، تافل یا C1 Advanced هستند. شما باید حداقل نمره زبان تعیین شده توسط دانشگاه را دریافت کرده باشید و نمرات آزمون شما نباید بیشتر از 1-2 سال باشد. اگر حداقل شرایط زبان را ندارید، باید با گذراندن دوره آمادگی زبان انگلیسی، مهارت ها و نمرات خود را بهبود ببخشید.

مدت زمان مقطع کارشناسی ارشد در کره جنوبی

کارشناسی ارشد در کره جنوبی معمولا یک برنامه 2 ساله است. محتوا و موضوعات به دانشگاه ها و رشته ای که انتخاب می کنید بستگی دارد. انتظار می رود دانشجو در طول دوره خود حداقل 24 واحد را بگذراند. پس از اتمام دوره انتظار می رود دانشجو تحقیق کند و پایان نامه ای ارائه دهد که باید توسط 3 یا بیشتر ممتحن پذیرفته شود. دانشجو پس از قبولی پایان نامه خود مدرک را دریافت می کند.

در زیر چند دوره معروف برای مدرک کارشناسی ارشد در کره جنوبی برای دانشجویان بین المللی آورده شده است:

  • کارشناسی ارشد حسابداری حرفه ای (MPAcc) – مالیات
  • کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک
  • کارشناسی ارشد مهندسی شیمی
  • کارشناسی ارشد مهندسی برق
  • کارشناسی ارشد برق
  • کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی بین المللی
  • مدیریت فناوری MBA (TMMBA)
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی مواد
  • کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی بین المللی
  • کارشناسی ارشد مهندسی هوش مصنوعی
  • کارشناسی ارشد موسیقی

برای اطلاع بیشتر از برنامه های مقطع کارشناسی ارشد در کره جنوبی، با کارشناسان حقوقی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط گرفته و پاسخ را جویا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :