مهاجرت تحصیلی قبرس

مقطع کارشناسی در قبرس

مقطع کارشناسی در قبرس

با نزدیک به 7% از تولید ناخالص ملی که صرف آموزش می شود، مقطع کارشناسی در قبرس به همراه دانمارک و سوئد یکی از سه سرمایه گذار برتر آموزش در اتحادیه اروپا می باشند، بسیار توصیه می شود. قبرس همچنین بیشترین تعداد شهروندان در سن کار تحصیلات عالی را در اتحادیه اروپا دارد، حتی بیشتر از فنلاند با 30% جمعیت. برنامه های کارشناسی در قبرس در رشته های مختلف از جمله حقوق، مهندسی کامپیوتر، بازاریابی، روابط عمومی، تجارت، طراحی گرافیک، مطالعات اروپایی، حسابداری، مدیریت، بانکداری و امور مالی و علوم رفتاری در دسترس هستند. در ادامه این مطالب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، بیشتر با مقطع کارشناسی در قبرس آشنا خواهیم شد.

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی در قبرس

در حالی که دیپلم دبیرستان برای ورود به دانشگاه های قبرس مورد نیاز است، نمرات دبیرستان به نمرات آزمون های پذیرش مرکزی که به صورت متمرکز برگزار می شود، در جایگاه دوم قرار می گیرند. برنامه های کارشناسی به ایجاد قدردانی از آگاهی بین فرهنگی، اتکا به خود، ارزش های اخلاقی، تصمیم گیری تحلیلی و ارتباطات موثر اختصاص داده شده است. در دانشگاه‌ های نیکوزیا، اساتید و کارکنان آکادمیک بسیار آموزش دیده، با دانشجویان با طیف وسیعی از سبک ‌های یادگیری، از طریق سخنرانی ‌ها، سمینارها، کار گروهی، پروژه‌های پایان ‌نامه، آزمایشگاه‌ های عملی و کارآموزی ارتباط برقرار می ‌کنند. از آنجایی که قبرس مکان بسیار کوچکی است (از نظر جغرافیایی)، مکان های زیادی برای قرار دادن یک شهر بزرگ وجود ندارد. خوشبختانه، شما حداقل نیکوزیا، بزرگترین شهر، مرکز فرهنگی و پایتخت قبرس را در خصوص تحصیل در قبرس خواهید داشت.

الزامات مقطع کارشناسی در قبرس

ابتدا باید، دوره های آمادگی را جهت اعزام دانشجو به قبرس بگذرانید. این نوع دوره‌ ها به دانشجویان جویای مدرک امکان می ‌دهد تا درست قبل از شروع دوره کارشناسی یا سایر برنامه‌ های تحصیلات تکمیلی، تقویت آموزشی بیشتری کسب کنند. یک برنامه پیش از MBA، پیش قانون، یا پیش از پزشکی و همچنین هر دوره پایه یا آمادگی دیگری که به شما امکان می دهد در برنامه تحصیلی مورد نظر خود تحصیل کنید، امتحان کنید. زبان انگلیسی خود را از طریق دوره آمادگی زبان انگلیسی بهبود بخشید. اگر در یک برنامه تحصیلی در قبرس شرکت می کنید، باید ثابت کنید که مهارت های زبانی شما برای شرکت در کلاس ها و درک سخنرانی ها به اندازه کافی خوب است. این دوره ها همچنین شما را برای هر یک از آزمون های زبان انگلیسی مورد نیاز دانشگاه ها آماده می کند.

از آنجایی که دوره تحصیلی در قبرس را به زبان انگلیسی می خوانید، باید مدرک زبان ارائه دهید. برخی از گزینه های محبوب برای دانشجویان بین المللی، مدرک زبان آیلتس، تافل یا C1 Advanced هستند. شما باید حداقل نمره تعیین شده توسط دانشگاه را دارا باشید. اگر حداقل شرایط زبان را ندارید، باید با گذراندن دوره آمادگی زبان انگلیسی، مهارت ها و نمرات خود را بهبود ببخشید.

الزامات مقطع کارشناسی در قبرس

پذیرش مقطع کارشناسی در قبرس

اگر تصمیم به تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاهی در قبرس گرفته اید، باید مدارک مناسبی را جمع آوری کنید تا ثابت کنید که با شرایط دانشگاه مطابقت دارید. اطلاعات شخصی کامل، مدارک تحصیلی، شرایط مالی و بیانیه شخصی را به دانشگاه قبرس ارائه دهید.

برای درخواست تحصیل در یک دانشگاه در قبرس احتمالا از شما خواسته می شود برخی از مدارک زیر را ارائه دهید:

مدارک لازم برای درخواست تحصیل در یک دانشگاه در قبرس

بسته به موضوع یا تخصص کارشناسی ارشد انتخابی خود، ممکن است از شما خواسته شود که نمرات آزمون های اضافی مانند GRE،GMAT یا LSAT را ارائه دهید. لیست مدارک بستگی به الزامات خاص دانشگاه های قبرس دارد، بنابراین ممکن است از شما خواسته شود که مدارک اضافی را اضافه کنید. هم چنین به احتمال زیاد مجبور خواهید بود ترجمه رسمی انگلیسی اسناد خود یا ترجمه هایی را به زبان محلی ارائه دهید. مهلت درخواست برای کارشناسی ارشد در قبرس معمولا در تابستان (ژوئن – ژوئیه) یا در زمستان (ژانویه – فوریه) است. توجه داشته باشید که برخی از دانشگاه های قبرس مهلت درخواست ندارند، این بدان معنی است که هر زمان که آماده باشید، می توانید درخواست دهید. برای جلوگیری از تاخیر یا از دست دادن مهلت های زمانی، مدارک مورد نیاز خود را با زمان کافی از قبل برای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :