مهاجرت تحصیلی اسلوونی

دانشگاه ماریبور اسلوونی

دانشگاه ماریبور اسلوونی

تحصیل در دانشگاه ماریبور اسلوونی بستر فوق العاده ای را برای دانشجویان ایجاد می کند که بتوانند دوره تحصیلی خود را با بهترین اساتید به پایان برسانند. اسلوونی کشوری است که از لحاظ هزینه ای بسیار مقرون به صرفه بوده که همین موضوع باعث شده مقصد بسیاری از دانشجویان بین المللی قرار گیرد. دانشگاه ماریبور اسلوونی دارای رتبه بالا و مدرکی که ارائه می دهد بسیار معتبر و ارزشمند است. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی تمام سوالات در خصوص تحصیل در دانشگاه های اسلوونی هستند.

اخذ ویزا برای تحصیل در دانشگاه ماریبور اسلوونی

اسلوونی کشوری است که در قلب اروپا قرار گرفته و از لحاظ هزینه ای بسیار مناسب و مقرون به صرفه است، اسلوونی هم مانند تمام کشورها برای تحصیل، دانشجو باید در قدم اول ویزای دانشجویی اسلوونی را دریافت کند. اگر شخص در حال حاضر شهروند یک کشور غیر اتحادیه اروپا است و می خواهد تحصیلات خود را در دانشگاه اسلوونی آغاز کند باید برای دریافت ویزای دانشجویی اقدام کند. همچنین اگر دانشجو از کشوری که دارای موافقت نامه ویزا با منطقه شنگن است، اما قصد دارد بیش از 90 روز در اسلوونی بماند نیازمند اخذ ویزا است که بتواند به واسطه ویزا به آن کشور ورود کند. ویزای دانشجویی مانند سایر ویزاهای بلند مدت حدود €77 (یورو) هزینه دارد. علاوه بر هزینه ویزا شخص باید هزینه اجازه اقامت و مهاجرت به اسلوونی را نیز بپردازد.

مراحل اخذ ویزای دانشجویی اسلوونی عبارتند از:

  • برای واجد شرایط بودن ویزای دانشجویی اسلوونی در ابتدا دانشجو باید برای مقطع تحصیلی مورد نظر درخواست دهد و از یک دانشگاه معتبر پذیرش بگیرد زیرا بدون نامه پذیرش اخذ ویزای دانشجویی امکان پذیر نیست
  • دانشجو باید به نزدیکترین سفارت یا کنسولگری برود و وقت ملاقات بگیرد و پس از دریافت تاییدیه در مورد برنامه تحصیلی خود، درخواست خود را ارسال کند
  • مدارک مورد نیاز را جمع آوری کرده و شخص باید چندین سند مورد نیاز را در مورد درخواست ویزا ارسال کند همچنین سفارت لیست کامل را در اختیار فرد قرار می دهد
  • ارسال درخواست، تعیین وقت سفارت و در انتظار مصاحبه

مدارک لازم برای تحصیل در دانشگاه ماریبور اسلوونی

برای تحصیل در دانشگاه ماریبور اسلوونی، دانشجو باید در وهله اول مدارک مورد نیاز را جمع آوری کرده و در آن دانشگاه پذیرش بگیرد. مدارک لازم جهت تحصیل در دانشگاه ماریبور اسلوونی شامل:

  • پر کردن فرم درخواست ویزای تایپ D که شخص باید اطلاعات صحیح خود را وارد کرده و آن را ارسال کند.
  • داشتن پاسپورت معتبر و 2‌ صفحه باید از آن خالی باشد.
  • ارائه یک عکس
  • نامه پذیرش از دانشگاه اسلوونی
  • بیمه سلامت مسافرتی که در طول اقامت خود در اسلوونی به بیمه مسافرتی مناسب با پوشش پزشکی برای مواقع اضطراری نیاز است
  • اثبات وضعیت مالی؛ اگر بورسیه تحصیلی در اسلوونی به فرد اعطاء شده است، می تواند به عنوان حمایت مالی ارائه دهد که در غیر این صورت، باید مدارک مالی خود را ارائه دهد که نشان داده شود شخص از عهده هزینه های تحصیل و زندگی بر می آید.
  • نیازمند داشتن یک دعوتنامه توسط دانشگاه اسلوونی که شخص توسط آن دعوتنامه بتواند برای ویزای دانشجویی اقدام کند
  • مدارکی مبنا بر محل اقامت و سکونت دانشجو که یا در خوابگاه یا محلی اجاره کرده است
  • اثبات عدم سوپیشینه کیفری
  • گواهی پرداخت هزینه ویزا

مدارک لازم برای تحصیل در دانشگاه ماریبور اسلوونی

شرایط تحصیل در دانشگاه ماریبور اسلوونی

دانشگاه ماریبور در اسلوونی جز آن دسته از دانشگاه هایی است که توسعه پایداری داشته و دانش افراد را به طور چشم گیری افزایش می دهد و باعث رشد آن ها می شود و همچنین سیستم آن به نوعی است که با تحصیل در آن فرهنگ گفتگو، کیفیت زندگی و عدالت جهانی را ترویج می یابد. دانشگاه ماریبور در اسلوونی دومین دانشگاه بزرگ اسلوونی است و دارای 17 (دانشکده اقتصاد و بازرگانی، مهندسی برق و علوم کامپیوتر، فناوری انرژی، مهندسی عمران، مهندسی ترافیک و معماری و دانشکده شیمی است). تنوع فرهنگی اسلوونی آن را به مکانی استثنایی برای مطالعه روابط بین‌الملل، سیاست خارجی تبدیل کرده است.

هزینه اقامت در اسلوونی به چه صورت است:

هزینه اقامت در اسلوونی

علم و فناوری در دانشگاه ‌های اسلوونی به خصوص ماریبور نیز جایگاهی قوی دارد، دانشگاهی است که دانشجویان را به تحصیل پزشکی و دندانپزشکی تشویق می کند. دانشگاه ماریبور در ماریبور اسلوونی واقع شده است و بر اساس شناخته شده ترین رتبه بندی دانشگاه های بین المللی در بین 1000 دانشگاه برتر جهان قرار دارد. برای خیلی از دانشجویان بین المللی سوال پیش می آید که آیا حین تحصیل دانشجو می تواند کار کند و شرایط کار و تحصیل در اسلوونی به چه صورت است، پاسخ بله است، شخص می تواند به صورت پاره وقت مشغول به کار شود و درآمد کسب کند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی تمام سوالات در خصوص تحصیل در دانشگاه ماریبور در اسلوونی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :