مهاجرت تحصیلی کرواسی

دانشگاه اسپلیت کرواسی

دانشگاه اسپلیت کرواسیر

دانشگاه اسپلیت کرواسی می تواند مرجعی در شهری با همین نام برای دانشجویان سراسر دنیا و حتی دانشجوهای حاضر در اتحادیه اروپا و حوزه شنگن باشد. کشور کرواسی که در جنوب قاره اروپا قرار دارد با کشورهایی به نام مجارستان، اسلوونی، صربستان، بوسنی هرزگوین و مونته نگرو همسایه است. کرواسی یکی از کشورهای کوچک دنیا محسوب می شود که می توان آن را در رتبه 127 دنیا از نظر اراضی و وسعت قرار داد. پایتخت کرواسی زاگرب و واحد پولی این کشور مانند اکثر کشورهای حوزه شنگن و اتحادیه اروپا یورو است.

کشور کرواسی به عنوان یک کشور اروپایی درجه 3 در تقسیمات اراضی این کشور به 20 شهر مجزا از هم تفکیک شده است که می توان شهر اسپلیت را یکی از 2 مرکز اصلی کشور کرواسی دانست که در حوزه تحصیل محبوب محسوب می گردد و با زبان رسمی به نام کرواتی که تا حدودی د ربرخی کلمات به زبان فارسی نیز نزدیک است. در ادامه به بررسی دانشگاهی به نام اسپلیت که در شهری که مرکز تحصیلی در سراسر دنیا محسوب می شود پرداخته خواهد شد. مقاله پیشرو توسط مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش رسیده است.

شناخت دانشگاه اسپلیت کرواسی

دانشگاه اسپلیت کرواسی یکی از بزرگترین دانشگاه های کرواسی محسوب می شود که بیش از 20000 دانشجو دارد که در مقاطع مختلف و رشته های متفاوت این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. دانشگاه اسپلیت کرواسی خود شامل حدود 11 دانشکده، 1 آکادمی و 4 گروه دانشگاه می شود که به طور کلی بیش از 80 برنامه تحصیلی در مقاطع مختلف ارائه می دهد. دانشگاه اسپلیت کرواسی در یک منطقه ای با آب و هوای مدیترانه ای قرار گرفته است که قدمت بسیار زیادی دارد و بیش از 17 قرن پیشینه تاریخی برای دانشگاه کرواسی تخمین زده شده است.

پذیرش دانشجوهای بین المللی در این دانشگاه بصورت وسیعی انجام می پذیرد اما آنچه اهمیت دارد این است که دانشجویان زیادی در سراسر دنیا اقدام به پذیرش از دانشگاه اسپلیت کرواسی می کنند و با توجه به محدودیت و ظرفیت پذیرش دانشجویان بین المللی اعطاء پذیرش بستگی به آن دارد که متقاضیان در رقابتی که با هم دارند بتوانند نظر مسئولین دانشگاه را بر اساس مولفه هایی مانند سن، سطح دانش زبان، ریز نمرات و معدل مدرک تحصیلی قبلی جلب نمایند تا در روند دریافت پذیرش موفق عمل کنند.

تحصیل در دانشگاه اسپلیت کرواسی

تحصیل در دانشگاه اسپلیت کرواسی می تواند شرایط خاص خود را داشته باشد. در واقع تحصیل در کرواسی در برنامه های متعددی که دانشگاه اسپلیت ارائه می کند می تواند در دوره های مختلف با سیستم آموزشی متفاوت از هم امکان پذیر باشد. متقاضیان با توجه به علاقه مندی ها و استعدادهایی که از خود سراغ دارند می توانند مسیر و برنامه درستی را اتخاب نمایند. به مراتب باید برای ورود به هر کدام از برنامه ها مدارک تحصیلی مرتبط با آن رشته ارائه شود.

آنچه تحصیل در دانشگاه اسپلیت کرواسی را نسبت به بقیه دانشگاه ها و کشورها متمایز می کند این است که وضعیت اسکان، خوابگاه و اجاره منزل توسط این دانشگاه بطور دقیق و واضح برای متقاضیان تحصیل در این دانشگاه پیش بینی شده است. با توجه به نیازهای افراد پیشنهادات خوبی را در این مورد به دانشچویان ارائه می کند. باید توجه داشت که به دلیل محدودیت خوابگاه های متعلق به برخی رشته ها و آکادمی ها در دانشگاه اسپلیت کرواسی، ظرفیت به سرعت پر می شود و باید متقاضی در زمان مناسبی اقدام نماید.

تحصیل در دانشگاه اسپلیت کرواسی

مقاطع مختلف در دانشگاه اسپلیت کرواسی

دانشگاه اسپلیت کرواسی در اکثر مقاطع و زمینه های پژوهشی و آموزش محور برنامه برای ارائه دارند و افرادی که خواهان تحصیل به زبان انگلیسی در رشته های متفاوت مانند هنر هستند نیز می توانند اقدام به دریافت پذیرش از این دانشگاه نموده نگران ورود به آن نباشند. برنامه های تحصیلی که در آکادمی ها، دانشکده های دانشگاه اسپلیت کرواسی در حوزه هایی که شکل زیر بیانگر آن هست، آمده است و مخاطبین گرامی برای اعزام دانشجو به کرواسی می توانند رشته تحصیلی را بر اساس موضوعات و حوزه های قابل ارائه زیر انتخاب نمایند.

در واقع مقاطع و دوره های مختلف در دانشگاه اسپلیت کرواسی به شرح زیر است:

آنچه ذکر شد تنها بخشی از حوزه های درسی و برنامه هایی است که در دانشکده های مختلف دانشگاه اسپلیت ارائه می گردد. بی شک در آکادمی ها و دانشکده ها زیر مجموعه های متفاوتی از این رشته ها وجود دارد که افراد می توانند با مشورت با یک کارشناس مهاجرت انتخاب درستی داشته باشند. مقاطعی که در دانشگاه اسپلیت کرواسی ارائه می شود از کارشناسی گرفته تا کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می گردد که متقاضیان با شرایط سنی و معدل مناسب و منطقی می توانند انتخاب مطمئنی داشته باشند.

متقاضیان گرامی به جهت اینکه بتوانند انتخاب درستی برای مهاجرت به کرواسی داشته باشند باید در بین دانشگاه های معتبری که در این کشور دارد، بهترین انتخاب را داشته باشند که برای این مهم بایستی شما متقاضی گرامی با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :